Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Прекъсва в ниски обороти на газ


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 jekichan

jekichan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Панагюрище
  • Автомобил:
    Е250D W210 97г.

Публикувано 12 януари 2011 - 12:57

Здравейте на всички колеги, едва вчера разбрах за форума и веднага се обръщам към вас за помощ. Проблема на моята кола е, че прекъсва в ниските обороти на газ. Това се случва в порядъка на от 1200об. до 2100об. при подаване на повече газ. След тези обороти колата започва да върви и няма проблем. Другото нещо което ми го прави е вдигам над 3000об. и натискам съединителя а колата или направо гасне или оборотите падат до 500 и след това се нормализират. Колата е с газов инжекцион Бардолини преди беше монтиран на старата ми кола която беше БМВ 316. Газаджиите твърдят, че в уредбата няма проблеми, но аз се съмнявам, защото колата на бензин е добре. Сменил съм кабели, свещи и едната бобина. Карах я и на диагностика, дебитомера не дава грешка, и ламбда сондата е добре. Аз лично се съмнявам, че не са ми разпробили инжекторите на ГИ, но незнам дали заради това може да ми прави тези проблеми. Ще съм благодарен някой ако се е зблъсвал с този проблем да ми помигне.
  • 0

#2 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 януари 2011 - 15:53

Здравейте на всички колеги, едва вчера разбрах за форума и веднага се обръщам към вас за помощ. Проблема на моята кола е, че прекъсва в ниските обороти на газ. Това се случва в порядъка на от 1200об. до 2100об. при подаване на повече газ. След тези обороти колата започва да върви и няма проблем. Другото нещо което ми го прави е вдигам над 3000об. и натискам съединителя а колата или направо гасне или оборотите падат до 500 и след това се нормализират. Колата е с газов инжекцион Бардолини преди беше монтиран на старата ми кола която беше БМВ 316. Газаджиите твърдят, че в уредбата няма проблеми, но аз се съмнявам, защото колата на бензин е добре. Сменил съм кабели, свещи и едната бобина. Карах я и на диагностика, дебитомера не дава грешка, и ламбда сондата е добре. Аз лично се съмнявам, че не са ми разпробили инжекторите на ГИ, но незнам дали заради това може да ми прави тези проблеми. Ще съм благодарен някой ако се е зблъсвал с този проблем да ми помигне.


Щом колата се държи добре на бензин, търсете проблема в газовата уредба.
  • 0

#3 jekichan

jekichan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Панагюрище
  • Автомобил:
    Е250D W210 97г.

Публикувано 14 януари 2011 - 15:24

А дали е възможно тези проблеми да ми ги прави на газ защото термостата ми е заминал и колата не вдига повече от 65 градуса?
  • 0

#4 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 януари 2011 - 15:51

Това за неразпробитите инжектори е пълна глупост.
Може да не са ти пробили колекторите достатъчно близо до клапаните, и горивната смес да се омазва. Като цяло тези мотори са толкова олигофренски и непретенциозни от гледна точка на горивна смес, че едва ли е възможно да постигнеш много негативен ефект от това.

Може да е от термостата. Принципно се слага или отделен термометър за газовата или тя ползва на колата, но аз лично предпочитам газовата да си взима данни от неин отделен термометър.

Bardolini ти е кое? Компютъра ли?
Принципно BSM http://bsm-bg.com/ си разработват тяхната газова на базата на Bardolini. Доколкото знам тяхния продукт е доста по-гъвкав от обикновеното Bardolini. Но както си в Панагюрище... не знам.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#5 jekichan

jekichan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Панагюрище
  • Автомобил:
    Е250D W210 97г.

Публикувано 14 януари 2011 - 16:33

Бардолинито е с БГ софтуера на БСМ и си е с отделен датчик на температурата който се намира на испарителя.
  • 0

#6 jekichan

jekichan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Панагюрище
  • Автомобил:
    Е250D W210 97г.

Публикувано 19 януари 2011 - 09:49

Смених термостата, но ефекта е само, че колата вече загрява нормално. Проблема си остана.
  • 0

#7 jekichan

jekichan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Панагюрище
  • Автомобил:
    Е250D W210 97г.

Публикувано 07 февруари 2011 - 19:12

Здравейте, мога да се похваля с решение на моя проблем :) Ходих в BSM там ми правиха диагноситка и настройки в движение, и се оказа, че газовия инжекцион си е наред. Направихме си експеримент оставихме 1 и 2 цилиндър на газ, а 3 и 4 на бензин и колата роботеше перфектно след това направихме обратното и колата започна да прекъсва. По този начин разбрахме, че проблема трябва да се търси в 3 и 4 цилиндър. Човекът от BSM ме посъветва да намаля разтоянието на свещите с 0,2мм. Прибрах се и свалих свещите намалих им ръзтоянията, напръсках кабелите, лулите и бобините със спрей за изолация. Смених въздушния филтър и открих една дупчица с диаметър колкото филтър на цигара, на гумената тръба след дебитомера. Дупчицата я намазах със силикон след като засъхна запалих колата и всичко е ОК, вече почти седмица я карам, и засега няма никакви проблеми. Само не разбрах от кое от всичките направени неща ми се оправи колата, но за мен по важното е, че се оправи.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни