Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Колата ме остави на пътя


  • Please log in to reply
28 мнения по тази тема

#16 nikolai4eto

nikolai4eto

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 726 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C 200 CDI 2000г T VITO 110 CDI 2000г CLC 203 220 CDI 2002г 143Hp

Публикувано 04 януари 2011 - 22:14

Оказа се,че трите ролки са за смяна + ремък (първата ролка до ремъка е блокирала и от там се скъсал ремъка-утре ще кажа по-точно,като започнат да я правят) за части ще ми струва 150лв и 50 за работа


Съвсем нормално са ти взели за части и работа.За протокола ще отбележа,че въпросния пистов ремък се сменя на 40-50000км.Това е съвсем нормално и както ти писах по-горе не е опасно и скъпо,стандартна повреда на не обслужен както трябва Мерцедес.
  • 0

#17 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 04 януари 2011 - 22:23

Колежке,извинявам се,но може ли да ти ползвам темата за да не пускам нова.

И така,колеги,и мен ме остави колата на пътя,не точно на пътя но поне близо до нас.
Преди 1 час си запалих нормално както винаги,прибирам се към нас около 18км. през идеалния център,никакви проблеми.Стигам до магазина до нас,гася,влизам да пазарувам,излизам давам на контакт,всичко си свети и опааа,чува се само едно цък и до там.Всичко друго си е нормално,пробвам пак и само едно цък-цък.Най вероятно стартера си отиде.Викнах едни приятелчета да ме бутнат и запали от първото подскачане на скорост.Говорих с мойте майстори и утре трябва да я закарам.

Та въпроса ми е,ако се наложи да нося стартера да го правят някой ако знае да каже къде ще ми помогнат бързо и качествено,цената е без значение?
За района на София.
МБ111,940
2.0 16V. 94г.

Оня ден, като слизах от виличката до София, всичко беше точно
Като се връщах отново
На другият ден - нъцки
Паля 124, работи и след 10 минутки всички лампи от дясно светкат
Изгубиха се мигачите, спре и парното
Батерията се изтощи напълно, но се прибрах веднага - нали е старо дизелче и ток много не му трябва
Днес извадих уреда и замерих
До момента в който започвам да паля, всичко си е нормално
Завърти ли моторът и акумулаторът се срива стремглаво - до 7 волта за няколко минутки
Какво се оказа
Извадих куплунга на алтернатора и всичко си е ок - кола работи, фарове свети, музика има
Забода ли куплунга в алтернатора-става страшното
Смених релерегулатора на алтернатора и всичко се оправи
Изглежда диодната плочка е пробила и от там става това яко ...натовармане на акумулатора(изтощава го за около 10 минутки)
Те така ми тръгна ...Новата .2011 годинка
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#18 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4621 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 05 януари 2011 - 14:11

Стар вълк си ти Владек, врял и кипял - помогнал си си сам. :)

За много години и да не ти пука - сега поне няма какво да я мислиш тая плочка на алтернатора. :)
  • 0

#19 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 05 януари 2011 - 16:52

Готов съм,с нов стартер.Не чисто нов но рециклиран с 6 месеца гаранция срещу минимално три цифрено заплащане.
Та,свалям моя стартер,нося го във въпросната фирма която е препоръчана от колегата Лилов.Момчетата ми казват че ще стане днес следобяд,попитах ги нямат ли готов да ми дадат нямаха.Отивам аз след 2 часа да питам има ли начин да стане по бързо и си виждам стартера на парчета в един кашон.Всичко изгоряло,ротор,статор,четки,на нищо не прилича.Колектора на ротора просто липсваше на места,пипнах статора и почти ми се разпадна в ръцете.Майстора казва че този стартер е приключил състезанието,повече няма на къде.Питам какво правиме сега?При тях няма стартер за мерцедес.започва звънене по телефони и се намира някакъв стартер в центъра.Казва ми момчето да ходя да си го взимам от там.Да ама няма с какво да отида.
Айде чакане още 2 часа да го докарат и така приключи за мен днешния ден.Сега вече съм по спокоен с новия стартер и колата пали много по добре от преди,а аз си мислех че акумолатора ми е заминал затова не ще да запали от раз,сега вече е ОК.
  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#20 fiona_Aclass

fiona_Aclass

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:
  • Пол:Жена
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    A140

Публикувано 05 януари 2011 - 21:20

А някой да ми каже нещо за ангренажната верига?-май и тя е за смяна
  • 0

#21 martom

martom

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 415 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 05 януари 2011 - 22:07

А някой да ми каже нещо за ангренажната верига?-май и тя е за смяна

едва ли е за смяна
  • 0
И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

#22 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 януари 2011 - 23:01

А някой да ми каже нещо за ангренажната верига?-май и тя е за смяна

Да не са те хванали за канарче само тия майстори.
Веригата когато е за смяна издава характерен стържещо-тракащ звук, комбиниран с влошена работа на мотора, породена от недобрата работа на газоразпределителния механизъм в следствие износена или разтегната верига. Ако имаш някои от тия симптоми може и да е за смяна ангренажната верига. Така от разстояние- нищо повече не може да се каже.
За да е щастлив ангренажния механизъм ползвай качествено и скъпо синтетично масло- ядове няма да имаш.
  • 0

#23 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 06 януари 2011 - 00:04

А бе той дет са вика и А140 е за смяна ,ама върви си.Не се занимавай със глупости ,ами си карай количката и не се връзвай на майстори.Оправиха ти блокажите,свършиха си работата,взеха си паричките и ти щастлива и те така.Другите марки двигатели,си сменят редовно ангрен ремъци,та не ни карай и ний да си сменяме веригите.Нека да ни остане малко кяр в тоя живот.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#24 cherepa

cherepa

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    A-140; 2000

Публикувано 06 януари 2011 - 01:12

Фиона, дай координати на майсторите в Пловдив дето за 200 лв. ти направиха ремонта по смяна на ролките ако е възможно. На мен ми искаха 300 лв минимум в един сервиз за да ми сменят същите неща вчера.
  • 0

#25 mvasilev

mvasilev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Mercedes W210 E200,1996 Classic
    Mercedes 124,200E

Публикувано 06 януари 2011 - 16:12

Колега, на брат ми на 124ката миналата година имаше същият проблем, блокирали ролки от не добре сложен ремък и в SNT му ги смениха пак мисля за 180 лв. Надявам се цените да са същите все още.
  • 0

#26 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 06 януари 2011 - 23:33

Колега, на брат ми на 124ката миналата година имаше същият проблем, блокирали ролки от не добре сложен ремък и в SNT му ги смениха пак мисля за 180 лв. Надявам се цените да са същите все още.


Явно не си виждал къде се намира ремъка на А140 заедно с ролките :icon_coolgrin:
НА 124-ката са приказка просто ;)

А по темата...
... напълно е възможно и веригата да е за смяна, и тя си има километри, просто свери диагнозата поне в още два сервиза.
Да не стане така, че после да пускаш тема "скъсах верига, какво да правя...."
  • 0

logo-600-1002.png


#27 fiona_Aclass

fiona_Aclass

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:
  • Пол:Жена
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    A140

Публикувано 07 януари 2011 - 18:56

Пак проблем-докато колата е в движение светват всички жълти лампички,като на контакт за секунди(дори може и да не се забележи)
  • 0

#28 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 07 януари 2011 - 19:32

Е това вече си е проблем.
И по сервизите май ще ще се чудят за какво става въпрос.
Така де кажи поне в тая секунда двигателя да си остава да работи.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#29 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 08 януари 2011 - 17:45

Мени ми е интересно защо като е угаснала колата и е хвърлила ремъка , сте я бутали и карали.Поне при 124-ката като се скъса ремъка и всичко блокирва.
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни