W163 МЛ 270 CDI LOW RANGE мига след старт
Започната от ivanil, 28 дек 2010 - 20:42:10
34 мнения по тази тема
#31
Публикувано 28 януари 2012 - 02:06
До колкото знам Мл-а си е с постоянно зацепено 4Х4
"Лоу Рейндж" бутона е да те извади от някоя кал или от дълбоки преспи сняг
"Лоу Рейндж" бутона е да те извади от някоя кал или от дълбоки преспи сняг
#32
Публикувано 04 февруари 2012 - 04:22
Здравейте,моя МЛ имаше същия проблем,при запалване мигаше около 5-6 пъти Low Range и след това изгасваше,а като опитах да го включа мига и изгасва,не се задържаше както трябва при работещо моторче и вчера прочетох тука във форума за почукване с чукче върху моторчето на раздатката,но не се получи,тогава отвихме болтовете които държат моторчето и както си стой към раздатака просто го размърдахме напред назад да се раздвижи механизма на моторчето и проработи и сега всичко си е точно,включва и изключва като натисна Low range копчето.Изглежда като застои механизма без да работи дълго време спича и иска сваляне и раздвижване
#33
Публикувано 06 септември 2012 - 15:18
Здравейте,като чета тук на всички low range премигва при включване,проблемът при мен е,че изобщо не премигва(т.е. не свети) и не зацепва,дали е същият проблем като при вас?
#34
Публикувано 15 септември 2012 - 23:06
Ml 163 се произвеждат стандартно с възможност за заключване на средния диференциал от бутона "LOW RANGE". Някой от моделите са със понижаващи предавки / това е опция от Off-Roud пакета която се поръчва допълнително/. Та затова някои ML имат други нямат понижаващи предавки. Моя се оказа че има, правих му почистване на редуктора профилактично и си работи безотказно.
#35
Публикувано 27 декември 2014 - 14:56
И моя W163 се оказа че има. Като го включих, за нула време стигна 2500+ оборота а едва пъпли с 10км/ч.
Според мнения на колеги в друг форум, досега от 10 разглобени всички имали редуктор и не са виждали без.
ML270 04г.
ex-С180 94г.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни