Ми да ти кажа нещо много, много не ме вълнуват екстрите освен климата....така че тези екстри за мен не са определящи, по важното е мотора да е добър и надежден и достатъчно силен за безопасно изпреварване т.е добро ускорениеAз не мога да харесам нищо в нито една от двете коли.
202-ката няма никакви екстри. 124ката изглежда приятен автомобил, но определено не видях нищо особено в нея.
Поръчкова е, ясно е че не са я извадили от автосалона като демо кар. Първия собственик си е избрал екстрите и е изчакал да му я сглобят, но до там. Иначе изглежда запазена, ако е запазена вероятно не е лош избор. Само това с блокажа на диференциала ми се струва глупост. Странно ми е да сложат шпер на дизел. Продавачът е дяволски неграмотен.
Бих търсил друга 202-ка с много екстри. Виждал съм невероятни изпълнения.
Дайте съвет - какво да избера???Ц200 компресор или Е300TD
Започната от lazarini, 26 дек 2010 - 10:03:28
28 мнения по тази тема
#16
Публикувано 26 декември 2010 - 21:10
#17
Публикувано 27 декември 2010 - 16:44
Колега аз имам Ц 200 компресор 180к.с. В София в най - големите задръствания не ми гори повече от 10 ( поне до сега, както наваля снега не съм я засичал), а извънградско при скорост 100-120 км/н без много - много кик-дауни ми гори около 7.5-8.0/100, което лично мен ме устройва и не съм мислил за газова. Не съм карал 300тд, но според мен няма как да се съревновава с бензинов компресор относно динамика. А относно двете кооли, на които си се спрял ( не знам на живо как са), но искам да ти кажа,че моята кола си я купих за 5000лв с климатроник 4ел. стъкла, ел.огледала с прибиране, ел.седалки с анатомичен контур и кожен салон. При това колата е доста запазена няма ръжди и всичко по нея си работи.Според мен търси още в момента е криза и за 6-7000лв може да си купиш по добър Бенц(и не забравяй пазарлъка аз смъкнах от цената 1000лв).Весели празници и дано скоро се похвалиш с нова придобивка.
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#18
Публикувано 27 декември 2010 - 17:05
Не за 124, 300Д по принцип, ама за конкретния екземпляр на старата 124-ка, която се пробутва за Е класа, 7 бона са не бесна, ами не знам каква цифра.
Колега Юмеров, много малък разход бре. То на 122 коньовата 180-ка заводско го дават 13, а какво остава за компресора със 180 коня Моята си ги харчи точно толкова общо взето, както е по каталог - в града 13-14 и извън 7.2 с пълен багажник, жена и две деца
Колега Юмеров, много малък разход бре. То на 122 коньовата 180-ка заводско го дават 13, а какво остава за компресора със 180 коня Моята си ги харчи точно толкова общо взето, както е по каталог - в града 13-14 и извън 7.2 с пълен багажник, жена и две деца
От Витоша по-високо нема, от Искаро по-дълбоко нема и от Мерцедес по-убаво нема...............древна шопска мъдрост!
#19
Публикувано 27 декември 2010 - 19:02
Да колега, никой не ми вярва,но и при последното ми засичане даде толкова 10/100. Принципно зареждаме само там Carrerra 100 и Carrera 98 ли се водеше от OMV-то. Иначе заредя ли от Лукойл разхода се качва и все едно караш мъртвец.Не за 124, 300Д по принцип, ама за конкретния екземпляр на старата 124-ка, която се пробутва за Е класа, 7 бона са не бесна, ами не знам каква цифра.
Колега Юмеров, много малък разход бре. То на 122 коньовата 180-ка заводско го дават 13, а какво остава за компресора със 180 коня Моята си ги харчи точно толкова общо взето, както е по каталог - в града 13-14 и извън 7.2 с пълен багажник, жена и две деца
А иначе каталога за твоята говори следното:
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#20
Публикувано 27 декември 2010 - 19:17
Колега твоят компресор автоматик ли е ????? щото говориш за кикдаун.Колега аз имам Ц 200 компресор 180к.с. В София в най - големите задръствания не ми гори повече от 10 ( поне до сега, както наваля снега не съм я засичал), а извънградско при скорост 100-120 км/н без много - много кик-дауни ми гори около 7.5-8.0/100, което лично мен ме устройва и не съм мислил за газова. Не съм карал 300тд, но според мен няма как да се съревновава с бензинов компресор относно динамика. А относно двете кооли, на които си се спрял ( не знам на живо как са), но искам да ти кажа,че моята кола си я купих за 5000лв с климатроник 4ел. стъкла, ел.огледала с прибиране, ел.седалки с анатомичен контур и кожен салон. При това колата е доста запазена няма ръжди и всичко по нея си работи.Според мен търси още в момента е криза и за 6-7000лв може да си купиш по добър Бенц(и не забравяй пазарлъка аз смъкнах от цената 1000лв).Весели празници и дано скоро се похвалиш с нова придобивка.
#21
Публикувано 27 декември 2010 - 20:12
Колега ти сам ще си избереш автомобила ама мисля, че паричките и за двата са засилени много
Сигурен съм,че каквото и да вземеш ще му се кефиш мнооо така че.........ти си
Сигурен съм,че каквото и да вземеш ще му се кефиш мнооо така че.........ти си
By Batev
#22
Публикувано 28 декември 2010 - 10:26
Исках да кажа, че повечето пъти като изпреварвам смъквам на 3-та или 4-та и я цедя до макс. Просто грешка на израза.Колега твоят компресор автоматик ли е ????? щото говориш за кикдаун.
Относно покупката на колегата и дизеловите, и бензиновите мотори си имат предимства. Аз исказах мнение за бензина нека някой каже и за дизелите, че може и аз да взема едно 124 2.5тд комбинатор.
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#23
Публикувано 28 декември 2010 - 11:09
Аз съм за C200 Компресор.
#24
Публикувано 28 декември 2010 - 18:01
Исках да кажа, че повечето пъти като изпреварвам смъквам на 3-та или 4-та и я цедя до макс. Просто грешка на израза.
Относно покупката на колегата и дизеловите, и бензиновите мотори си имат предимства. Аз исказах мнение за бензина нека някой каже и за дизелите, че може и аз да взема едно 124 2.5тд комбинатор.
Колега не знам ти какво мислиш да вземаш ама аз току що се прибирам от път бих цели 500км за да я видя прослувута 300ТД - просто нямам думи - пълна скръб от към вървене, не предполагах, че е толково куца...не знам от автоматика ли е от какво, но трудна работа, много тромава ми се видя. Доста нещо изчетох във форума относно 124-те - дизели и все хубави неща пишат колегите, ама днес се увери,х че това не е кола за мен - много тромава бе.... уж с турбо, уж с това...онова. Голям рейс бе...то докато се наеме 100часа. Направих няколоко опита да я карам с кикдаун, просто умряла работа, почти никаква реакция, иначе мотора работи добре, цялата беше в сняг.....момчето я запали от първия път, ...... но в ускорението хич, ама хич не ми хареса. Ивътре махагона беше напукан и на няколко место хванат с болчета,предния капак ми се видя да отзява от двете страни...може и да е натискан - не знам. какви са тия пари дето им иска тоя просто ми идеше да се . В моменто карам С200, новия мотор 16V ..... ми в сравнение с тази 124 е направо самолет. Та продавачът ме уверява че не може С200 да върви по вече от 300ТД - а бе викам му - ела да ти дам ключовете да я караш та белким си затвориш устата. Поядосах се малко......и набих камшика газ обратно. та не знам колега ти ми говориш да си купуваш 250Д, аз като видях тази 300ТД как върви,представям си 250Д какво ще е. Айде със здраве - благодарство на всички отзова ли се по темата.
#25
Публикувано 28 декември 2010 - 19:16
Братче,взимай турбодизела Това е страшен автомобил,от опит ти го казвам.Няма да коментирам,защото няма смисъл.Каквото и да кажа ще е малко
#26
Публикувано 28 декември 2010 - 19:16
Колега,няма какво да мислиш коя кола да вземеш.
Сядаш и гледаш,която ти е на сърце тази отиваш и взимаш.
Тука ще получиш хиляди мнения,които са много полезни и объркващи за тебе самия.Има мнения от колеги които са карали само Ц-класи,има и мнения от колеги които са карали само 124-ки,има и такива които са карали и двете.Едното е по стар модел с по стар мотор другото е по нов модел с по нов мотор и т.н. и т.н.
Мненията на колегите са много полезни,но ми се струва че се объркваш вече.
Която те дърпа повече тази ще е.
Успех с покупката и дано да направиш правилния избор и да те радва автомобила който ще си купиш.
Сядаш и гледаш,която ти е на сърце тази отиваш и взимаш.
Тука ще получиш хиляди мнения,които са много полезни и объркващи за тебе самия.Има мнения от колеги които са карали само Ц-класи,има и мнения от колеги които са карали само 124-ки,има и такива които са карали и двете.Едното е по стар модел с по стар мотор другото е по нов модел с по нов мотор и т.н. и т.н.
Мненията на колегите са много полезни,но ми се струва че се объркваш вече.
Която те дърпа повече тази ще е.
Успех с покупката и дано да направиш правилния избор и да те радва автомобила който ще си купиш.
Не хапи този,който може да те изяде.
#27
Публикувано 28 декември 2010 - 22:25
Ами, аре де.....коментирай нещо: как върви - доволен....недоволен.....разход ??? и т.нАз съм за C200 Компресор.
#28
Публикувано 29 декември 2010 - 12:46
Снощи се прибирах от София за Исперих.Колата ми е Ц 200 компресор - приблизително 380км път(след търново направо ски писта - изобщо не е чистено) средна скорост 100км/н, гориво OMV super95 - разход 7.5/100.
Колега Lazarini аз бях намерил 124 2.5 Тд, но за сега се отказвам от покупка на втора кола. 2.0 компресор е страхотен двигател.
Весело посрещане на новата година.
Колега Lazarini аз бях намерил 124 2.5 Тд, но за сега се отказвам от покупка на втора кола. 2.0 компресор е страхотен двигател.
Весело посрещане на новата година.
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#29
Публикувано 29 декември 2010 - 13:27
Което ти е на сърце.Как може някой да ти каже кое?Просто гледай цената да е адекватна,защото тези цени за "уникати" са много далече от истината.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни