Дайте съвет - какво да избера???Ц200 компресор или Е300TD
Започната от lazarini, 26 дек 2010 - 10:03:28
28 мнения по тази тема
#1
Публикувано 26 декември 2010 - 10:03
Поставен съм пред избор м/у Ц200 компресор - 96г., ръчна ск.кутия,180к.с или W124 300TD - 94.,автомат, 147к.с и двата са в добро състояние. Давайте мнения и съвети - изискванията ми са добро ускорение при изпреварване. Не съм състезател, но искам като тръгна да изпреварвам, да не се изправям на падала - писнало ми е от това. Знам че 124 е железен автомобил, не знам само тези 147к. дали не са му малко на това купе от 1600кг. Нека да изкажат мнение притежателите на такива коли за предимства и недостатъци, а по отношение на разход на гориво според мен едва ли ще паднат под 8/10л. Компресора го карах, мога да кажа, че педала на газта има две положения: мек ход и твърд ход, където осезаемо се осеща работата/намесата/ на компресора. Определено е по динамичен от Ц200/също сам карал такъв/, но като че ли не ме впечатли кой знае колко, а може би компресора показва истинските си възможности при по големи обороти. Не знам каква е хавата при 124 300ТД....../уверяват ме че имал доста завидно ускорение - "ноооо....да ли е така", нека компетентните да се изкажат.
P.S. Чакам коментари....щото разполагам само с 1,2 дена - не по вече.
P.S. Чакам коментари....щото разполагам само с 1,2 дена - не по вече.
#2
Публикувано 26 декември 2010 - 11:44
С тоя компресор дано да имаш повече парички за бензин,доста е хищен в града,а като чета как ще го караш около 13-14 литра,но нека колегите,които имат такива да кажат.Иначе върви и ускорява добре,но на по-високи обороти,двигателя е здрав и е доказал надеждността си -без проблемен е и е по-бърз от 300турбо дизел според мен.Аз лично обаче предпочитам и бих взел 124-ката 300 турбо дизел е класика и е великолепен шестак със също много добро ускорение от ниските обороти и е уникално здрав и държелив мотор на дълъг пробег ,с една дума- "дуракоустойчив ".
#3
Публикувано 26 декември 2010 - 12:00
Ето ги дата "дзвера" - http://www.cars.bg/u230177 и http://nfs.mobile.bg...1258&f1=detailsПоставен съм пред избор м/у Ц200 компресор - 96г., ръчна ск.кутия,180к.с или W124 300TD - 94.,автомат, 147к.с и двата са в добро състояние. Давайте мнения и съвети - изискванията ми са добро ускорение при изпреварване. Не съм състезател, но искам като тръгна да изпреварвам, да не се изправям на падала - писнало ми е от това. Знам че 124 е железен автомобил, не знам само тези 147к. дали не са му малко на това купе от 1600кг. Нека да изкажат мнение притежателите на такива коли за предимства и недостатъци, а по отношение на разход на гориво според мен едва ли ще паднат под 8/10л. Компресора го карах, мога да кажа, че педала на газта има две положения: мек ход и твърд ход, където осезаемо се осеща работата/намесата/ на компресора. Определено е по динамичен от Ц200/също сам карал такъв/, но като че ли не ме впечатли кой знае колко, а може би компресора показва истинските си възможности при по големи обороти. Не знам каква е хавата при 124 300ТД....../уверяват ме че имал доста завидно ускорение - "ноооо....да ли е така", нека компетентните да се изкажат.
P.S. Чакам коментари....щото разполагам само с 1,2 дена - не по вече.
#4
Публикувано 26 декември 2010 - 12:57
124-ката е в по-добро състояние.Аз също съм за нея.Ц-класата също не изглежда зле(волана обаче е претапициран),но мисля,че е тормозена доста.Кой би си купил такъв двигател да го кара спокойно.124-ката изглежда на реалните си километри.Колега да те питам,цвета на Ц-та харесвали ти?
#5
Публикувано 26 декември 2010 - 12:57
124-та не е 94г. а махсимум 91г.Забелязва се по волана.Ииии не е толкова бърза.М/у другото хич не е икономична.
Май в случая цетката е по добра.
Май в случая цетката е по добра.
Никога не оставям магарето си в калта.
#6
Публикувано 26 декември 2010 - 13:06
Първата регистрация е 94г.,иначе е по стара,което не е от голямо значение при толкова екстри.124-ки с толкова глезотиики са рядкост.124-та не е 94г. а махсимум 91г.Забелязва се по волана.Ииии не е толкова бърза.М/у другото хич не е икономична.
Май в случая цетката е по добра.
#7
Публикувано 26 декември 2010 - 13:25
ако е 91 г. значи е стария 300 тд а той е по-малко коне
ама въпреки това си е хубав автомобил
ама въпреки това си е хубав автомобил
#8
Публикувано 26 декември 2010 - 13:29
Важното е че е "ПОРЪЧКОВА"....
Само като видя такива обяви и ги подминавам, личи си колко разбира продавача...
Ако се спреш на 124-ката, питай го тоя образ какво и е поръчковото и сподели тук?
Само като видя такива обяви и ги подминавам, личи си колко разбира продавача...
Ако се спреш на 124-ката, питай го тоя образ какво и е поръчковото и сподели тук?
#9
Публикувано 26 декември 2010 - 14:07
Ако цетката няма ръжда без да се замислям бих взел нея.124-та ще ти гори 11-12градско и по-няма да върви от Ц-класата,а тя ще ти харчи11-12газ. П,П ако имаш достъп до безотчетна нафта си променям мнението.
#10
Публикувано 26 декември 2010 - 15:46
Относно цвета - а ми харесва ми, какво му е на цвета, за мен е важно да не е много тъмен, че лятото......124-ката е в по-добро състояние.Аз също съм за нея.Ц-класата също не изглежда зле(волана обаче е претапициран),но мисля,че е тормозена доста.Кой би си купил такъв двигател да го кара спокойно.124-ката изглежда на реалните си километри.Колега да те питам,цвета на Ц-та харесвали ти?
#11
Публикувано 26 декември 2010 - 16:53
Човече ти дори и подсъзнателно вече си направил твоя избор.
Аз съвет не бих ти дал - няма утре аз да ти оправям колата.Вземай,което ти е присърце и го карай с кеф
Аз съвет не бих ти дал - няма утре аз да ти оправям колата.Вземай,което ти е присърце и го карай с кеф
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#12
Публикувано 26 декември 2010 - 16:58
Хората измислиха климатиците.Цвета няма нито да те стопли нито да те охлади.Белия цвят никога е нямал цена на пазара.С две думи една 124 тази година и то бяла неможе според мен да прави такива стинки.Туй естествено си е мое мнение.
Никога не оставям магарето си в калта.
#13
Публикувано 26 декември 2010 - 17:56
Aз не мога да харесам нищо в нито една от двете коли.
202-ката няма никакви екстри. 124ката изглежда приятен автомобил, но определено не видях нищо особено в нея.
Поръчкова е, ясно е че не са я извадили от автосалона като демо кар. Първия собственик си е избрал екстрите и е изчакал да му я сглобят, но до там. Иначе изглежда запазена, ако е запазена вероятно не е лош избор. Само това с блокажа на диференциала ми се струва глупост. Странно ми е да сложат шпер на дизел. Продавачът е дяволски неграмотен.
Бих търсил друга 202-ка с много екстри. Виждал съм невероятни изпълнения.
202-ката няма никакви екстри. 124ката изглежда приятен автомобил, но определено не видях нищо особено в нея.
Поръчкова е, ясно е че не са я извадили от автосалона като демо кар. Първия собственик си е избрал екстрите и е изчакал да му я сглобят, но до там. Иначе изглежда запазена, ако е запазена вероятно не е лош избор. Само това с блокажа на диференциала ми се струва глупост. Странно ми е да сложат шпер на дизел. Продавачът е дяволски неграмотен.
Бих търсил друга 202-ка с много екстри. Виждал съм невероятни изпълнения.
#14
Публикувано 26 декември 2010 - 21:04
Моге би си прав.....да така е вътрешно кланя на някъде пе вече, но исках да чуя мнения от хора които управляват катива автомобили и от тези които са горе долу в час със нещатаЧовече ти дори и подсъзнателно вече си направил твоя избор.
Аз съвет не бих ти дал - няма утре аз да ти оправям колата.Вземай,което ти е присърце и го карай с кеф
#15
Публикувано 26 декември 2010 - 21:06
Моге би си прав.....да така е вътрешно кланя на някъде пе вече, но исках да чуя мнения от хора които управляват катива автомобили и от тези които са горе долу в час със нещата
егати....нещо не мога да улуча бутоните......егати и правописа...извинявам се
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни