Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

....старт от място с автоматик....МБ е класа,не квартална бегачка,но....


  • Please log in to reply
90 replies to this topic

#16 nikolai4eto

nikolai4eto

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 726 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C 200 CDI 2000г T VITO 110 CDI 2000г CLC 203 220 CDI 2002г 143Hp

Posted 26 December 2010 - 11:56

В краен случай,колега,дори и да те дръпне италианката пак ще си остане посредствен автомобил от нисък клас,лишен от всякаква емоция и произведен да те превози от т.А-до т.Б.Като чифт италиански обувки-Купуваш ги от магазина заради лъскавата опаковка и хубавата кутия и после,като ги поносиш малко,се късат и напукват и ги хвърляш със съжаление,че само си си дал парите...заради опаковката......
  • 0

#17 DEOdriver

DEOdriver

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 983 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    VW Passat B7 4motion
    Mercedes Sprinter 311CDi 07г.
    Mercedes 308 Diesel 90г.
    Mercedes 1317 TurboDiesel 90г.

Posted 26 December 2010 - 13:41

В краен случай,колега,дори и да те дръпне италианката пак ще си остане посредствен автомобил от нисък клас,лишен от всякаква емоция и произведен да те превози от т.А-до т.Б.Като чифт италиански обувки-Купуваш ги от магазина заради лъскавата опаковка и хубавата кутия и после,като ги поносиш малко,се късат и напукват и ги хвърляш със съжаление,че само си си дал парите...заради опаковката......

Не е точно така колега.Алфа е доста приятна кола за каране и създава доста емоции.Първо трябва да се качиш да видиш за какво става въпрос.Имах възможността да карам 166 с такъв двигател,при това здухан и си вървеше доста прилично,а е и по-тежка от 156.Вярно е че този двигател им е доста здрав за сметка на всичко останало.Конкретна 166 погълна около 10хил. в ремонти :kill_myself: .Преницата се скапваше на 10хил.км.Абе че не здрави тез коли,не са,но за каране нямат грешка.
Относно съзтезанието което коментираме,мисля,че алфата ще е отпред.Мерца е автомат и ми се струва тромав.Алфата се разгръща по-бързо,защото е комънрейл.Ще се радвам ако го счупиш в Меро,ама малко на кантар...Колегите са прави,да не се пускаш,защото само ще си тормозиш кутията,но пък ако искаш опитай.
  • 0

#18 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,421 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Posted 26 December 2010 - 16:13

Просто приеми, че караш мерцедес и то не толкова еластичен.JTD e страхотен двигател!!!
Трябва ли да дръпнеш някаква алфа, за да спиш спокойно? Трябва ли да се връзваш на нечии приказки?
И аз не обичам италиански автомобили, но щом ги има значи има пазар за тях и това, че някой е предпочел 5годишен фиат вместо 15годишен мерцедес, не значи непременно, че е лаик и не разбира от коли. Въпрос на вкус казало кучето и си облизало...
  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#19 bon_bonev

bon_bonev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 253 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора

Posted 26 December 2010 - 19:15

левия крак на спирачката , десния на газта. вдигаш оборотите. не мога да те посъветвам до колко оборота да вдигнеш , тъй като не знам на колко оборота има най-висок въртящ момент този двигател. пускаш рязко спирачката и си ти. задължително трябва да си на спортен/стандартен режим на кутията , а не на зимен/икономичен. ако ще се дърпаш първо потренирай малко за да свикнеш.
  • 0

#20 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Posted 26 December 2010 - 19:23

Основното правило на автоматика е никога двата педала заедно.Ще строши кутията,пък и дизела няма два режима.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#21 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,833 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Posted 26 December 2010 - 23:32

Тирове за алфата . Такъв ластик ще ти направи , че после 10 дена няма искаш да се качиш в колата си :) Тия алфи ако са чипосани ще ти направи такава дължина , че ще си мислиш , че не сти тръгнал.
Няма смисъл колега , тоя с алфата като ги изреди 1 2 вече ще е отпред с 2 калника г/д , после като вкара трета и като се развърти тва дизелче и както ти казах ще си милиш , че си спрял.
Не се занимавай с тия работи , МЕРЦЕДЕС караш , а не някой кошник за 2 бона .
Поздрави !
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#22 архитекта

архитекта

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 155 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:АЙКИДО
  • Автомобил:
    CLK 320 (W209) 2002 г.

Posted 26 December 2010 - 23:42

Аз също съм чел (не съм опитвал), че за да изсмучеш максимално
ускорение се прави трикът със спирачката. И като допълнение,
след като рязко пуснеш спирачката трябва да сриташ газта до долу,
за да подсетиш автомата да мине на спортен режим и да сменя скоростите
при максимани обороти.
Успех!
  • 0

#23 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,699 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Posted 27 December 2010 - 10:12

туй с двата педала става ама не трябва да
задържаш повече от 2-3 сек. щото ще прегориш
хидротрансформатора и тогава по добре си търси друга кола
а и ако торка ти е в ред повече от 2-2500 оборота
не може да развъртиш
  • 0

#24 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,636 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 27 December 2010 - 11:10

Аз мисля че автомата е предимство в известна степен.

Зависи на каква настилка, на какво растояние ще се дърпате и т.н.

Не знам твоя автомат има ли превключвател за икономичен и стандартен режим - "E" -"S"

Слагаш на стандартен - мачкаш до долу и си ти. Ако пък е хлъзгаво - в началото по-леко само да отлепи, после мачкай до долу. На хлъзгаво колите с предно имат по-малко сцепление от колите със задно, особено ако подаваш повечко газ, а веднъж загубиш ли сцепление с асфалта, колкото и и да е мощен мотора - губиш ценни секунди.

Но концепцията на Мерцедес не е да прави спортни седани, а комфортни седани (или комбита :) ). Те са Autobahn крузери. За Мерцедес, автомобилът е много повече от 4 колела и мотор. Може да се каже че автомобилът е единна цялост.

П>П> Идеята за ел. управляемо директно впръскване на наХтата е разработка на институтите на ФИАТ, после я купуват японците и май Митсубиши първи пускат мотор с електронно-управляемо директно впръскване с турбина.

Едва тогава и Европейските производители пускат JTD, Common Rail, CDI, TDCI, и т.н.
  • 0

#25 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,721 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Posted 27 December 2010 - 11:22

Доста съдържателна тема се е заформила. Има съвети как да си тормозиш колата до счупване и как да си направиш пернишки кеф :icon_coolgrin:

Тия квартални ластици са опасни в междублоковите пространства. Трябва да се правят на подходящи места.

Автомата не е най-подходящата трансмисия за подобни изпълнения, но все пак много зависи от състоянията на двата автомобила.
Чувал съм, че алфите много вървели, ама по магистралата не съм попадал на пилоти с алфи, повечето са некви голфове и дърти БМВ-та 3-ки, тук-таме некое Ауди.

Напълно подкрепям колегите, които съветват да не се генерира простотия и колата да се ползва за спокоен кеф.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#26 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,636 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 27 December 2010 - 11:26

http://www.carfolio..../car/?car=79563 - Ето я Алфата.

304Нм при 2000 оборота, 136 коня при 4200 оборота (тук вече са 230Нм). Крайно предавателно число 3.35


http://www.carfolio....car/?car=109120 - ето го и Мерцедеса.

280Нм при 1800-3600 оборота, 150 коня при 4400 оборота (239Нм). Крайно предавателно число намерих само за ръчка - 3.46, но на автомата със сигурност е по-малко, т.е дифът е по-дълъг.

Макар че въртящия момент на Мерцедеса е по-нисък, кривата е по-плоска и максимумът идва по-рано и се запазва до по-вискои обороти отколкото при Алфата.

Масата и на двата автомобила е приблизително еднаква.

Ако и двата мотора и горивните им системи са в добро състояние, ще бъде интересна надпревара.

НО - ЗАДЪЛЖИТЕЛНО някъде на обезопасено място се дърпайте. Да няма деца, пешеходци, автомобили и т.н. наоколо.
  • 0

#27 архитекта

архитекта

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 155 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:АЙКИДО
  • Автомобил:
    CLK 320 (W209) 2002 г.

Posted 27 December 2010 - 12:31

Според техническите данни от колегата по-горе, Алфата спринтира
до 100 с 0,6 сек. по-бързо. Разликата не е голяма, но колкото да си добър пилот
няма да успееш да му дръпнеш така, че да го разплачеш от обида и безсилие - а ти това искаш, нали?
Една битка се печели преди да е започнала, а оттеглянето от боя не е загуба.
  • 0

#28 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,636 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 27 December 2010 - 12:33

Една готина рекламка, малко да охладим страстите:


  • 0

#29 Dydo

Dydo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 781 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 202 - продаден!

Posted 27 December 2010 - 13:01

Такива ги бъзикат по цял ден заради колите им,а и те самите след време осъзнават какъв боклук карат,з-то по-зле от алфа,ланча и фиат няма на целия свят.


Абе не съм много съгласен. Ако си мислиш, че на някого му пука, че караме Мерцедеси на по 10-15 г. например, лъжеш се. Е, наистина тук таме в някоя приятелска компания на някакви рейсъри или автоманиаци, може и да има бъзици, но това е изключение. Аз признавам, че за мен това е най-великата марка, с безбройните й качества, които откривам всеки ден. Приеми обаче, че има хора които настина не харесват МБ. Познавам такива, които са имали МБ, обичат да шофират, попадали са на здрава кола, но са ги продавали, защото не им харесва и това е. Даже единия е и автомонтьор на всичкото отгоре. Взе си някакво Мицубиши и каза, че повече от японско няма да мръдне..........но както каза и Мишо общо взето - в смисъла въпрос на вкус. Мислите ли си, че някой който се е набил за италианка и е хвърлил толкова пари за ремонти, не може да си позволи даже да купи и два Мерца например. Ами може (по думите на колегата с 10 бона за ремонт), защо ще го бъзикат тогава. Какво му пука. Преди няколко месеца си направих опит ей така за проба, като си пуснах обява, да си бартеросам на чист бартер Цедката (която мисля общо взето като цяло си е лъскач) за Форд Фокус комби. Тъй като общо взето Цедка като моята и Фокус 99-00г. вървяха на едни пари (имаше фокуси и за по 3 500 даже) Понеже имам и Мондео и влизам и във Форума на Форд, та там изказаха мнение, че едва ли не нямало такъв глупак, който да си даде Фокуса за Мерцедес по-стар с 4-5 години:flagMB new: Ама хората са убедени и си вярват. И да ти кажа излезнаха прави, понеже Цедката не се продаваше, а беше само за такъв бартер и от близо над 1 200 прегледа на обявата ми, нямах нито едно обаждане или запитване. Успокоих се с това, че каращите фокус комби не са си го купили ей така просто, а за да им върши работа и да им е евтина поддръжката......на която основните неща, които често се чупят, не са по-евтини от на Цедката ми. А и Фокусите не са лоши коли. Та разни хора, разни идеали. И това не са хора с капаци, а определено ми извадиха аргументи, защо не биха предпочели такъв бартер. И статистиката го показа, че е така - да, наистина има хора, които не харесват нашата марка по една или друга причина.
Иначе към автора на темата: МБ и то 250 ТД не е кола за състезание и няма нищо срамно, че някой щял да те дръпне. Ами то и с Голф 1 някой може да ти скине шортите...........а и не само на Мерца. По тази логика, хората каращи Ролс Ройс или Бентли, трябва много да ги е срам, защото някой с Алфа или Ланча щял да им направи ластици. :tongue:
  • 0
От Витоша по-високо нема, от Искаро по-дълбоко нема и от Мерцедес по-убаво нема...............древна шопска мъдрост!

#30 Real_Madrid

Real_Madrid

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 501 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 300TD
    VW POLO N9
Garage View Garage

Posted 27 December 2010 - 13:09

Основното правило на автоматика е никога двата педала заедно.Ще строши кутията,пък и дизела няма два режима.



Дизела има два режима S и W
  • 0
ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН - ПРОДАЖБА, МОНТАЖ И НАСТРОЙКА ОТ МАКС ГАЗ
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60










Публикувано изображение




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users