Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Какъв ми е диф-а и какво е предав. число?200СЕ М111 купе '93та ръчка


  • Please log in to reply
30 мнения по тази тема

#16 Kunev

Kunev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 428 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Автомобили, High-End Audio, Компютри
  • Автомобил:
    W124 250d 93`
    OM602.912

Публикувано 28 декември 2010 - 10:43

Ако стария разпределител на въртящия момент към двете задни колела /диференциала/ е с по малко редуциращо предавателно отношение, резултата ще е удовлетворителен само за този, на когото му трябва специализиран автомобил за изкачване на височини ...
Всякакви "ундурми" са крайно нежелателни.
По добре потрай още малко "виенето" докато се намери точния, вместо да се "нагърмиш" с нещо което в последствие ще ти поднесе на тепсия отрицателен резултат и нови проблеми /че и допълнителни рзходи .../.
С две думи:
Слагай оригиналния размер и не се занимавай с глупости.
Успех
  • 0
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.  

#17 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4638 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 28 декември 2010 - 14:09

124.040 е моята кола - значи съм с 3.46?

и освен полуоските, друго трябва ли да сменям - главините, примерно, или пък нещо по окачването? максималната не ме бърка, че ще се наруши - още мъничко динамика няма да дойде зле :)


3.67 си - предавателното число го има на дифа набито отстрани, ама може да е замазано с масло и кал отгоре и да не се вижда.
  • 0

#18 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 16 януари 2011 - 22:49

намерих още един за 200лв, но е от 124 260Е, без блокаж - там сигурно е по-малко предавателното число? не искам да ми стане по-мудна колата...
  • 0

#19 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4638 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 16 януари 2011 - 23:10

намерих още един за 200лв, но е от 124 260Е, без блокаж - там сигурно е по-малко предавателното число? не искам да ми стане по-мудна колата...


Зависи какава скоростна кутия е и коя година.

Ако е ръчка преди 89-та е 3.27, а след 89-та е 3.52.
  • 0

#20 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 18 януари 2011 - 23:08

тия дни ше я метна на един подемник и ще видя какъв е - може и да е сменян моя, знам ли...но взе да вие по-силно, а и тупкането го има.... иска си ремонт. дано скоро стане! :)
  • 0

#21 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4638 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 19 януари 2011 - 00:03

Зачисти хубаво дифа отстрани за да видиш номера. Цифричките са набити...някъде там. Според книгите е 3.64, евентуално можеш да ползваш 3.52 или 3.46.
  • 0

#22 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 19 януари 2011 - 16:55

:icon_coolgrin:
  • 0

#23 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 20 януари 2011 - 15:46

Зачисти хубаво дифа отстрани за да видиш номера. Цифричките са набити...някъде там. Според книгите е 3.64, евентуално можеш да ползваш 3.52 или 3.46.


само да те попитам последно - по таблиците на Бат Анди не се ориентирах - 124ка със 2.0 122к.с. мотор от последните - 1992г., ръчка, с какъв диф трябва да е? намерих една такава за части и ще пробвам да пазаря диф-а, но продавачът няма представа какъв е, и затова не сме се пазарили още.... предполагам, че ще стане за моята кола или греша? и е седан - това също едва ли е от значение?

благодаря много за цялото инфо на всички! :flagMB new:
  • 0

#24 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 21 февруари 2011 - 19:51

колеги, имам следния въпрос - намерих диференциал от 2,3 седан с предавателно число 3,27... мойто е 3,67 - значи ще е мааалко по-мудна, не е проблем... но другото, което не знам е - на моя дифф датчика му за АБС-а къде е(колата ми е купе 124 с м111 ръчка) - защото имало два вида дифове - с датчик за абс на самия диф и с датчици до спирачките - дали ще стане тоя диф на моята кола - вече се побърках от търсене...
намерих и друг от 200е 122кс. 1992ра година седан - него го проверих по ВИН, излезе 3,46 (моя на колата е 3,67), а в партидния номер на частта от общо 8 или 9 цифри са различни само последните 4....

ше се побъркам вече, трябва да намеря някакъв диф...

благодаря на всички, които помагат със знания! :allhail: :flagMB new:
  • 0

#25 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4638 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 21 февруари 2011 - 21:08

По-добре вземи 3.46.

3.27 - знам го тоя...дет се вика моята е с такъв и с 4 скорости. Откровено, този диф, 3.27, е само за автомат. На ръчката й идва тегав. Реално 4 и 5 степенните ръчни кутии са с еднакви отношения на първите 4 скорости.

Карал съм и с 3.46 и разликата е осезаема.

Датчика е на диф-а по принцип, ако колата има АБС. Ако има АСД или 4-матик, датчиците са на главините.

Без АБС са само 124-ките до 89-та, и там дифа е 3.42. Ако е 92-ра колата, има АБС, и вероятно няма да имаш проблем.
  • 0

#26 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 21 февруари 2011 - 21:32

значи диф-а от седан 2.0 122кс 1992ра ще стане на моята кола чисто механично - самото захващане на дифа към ходовата част - болтовете му, мястото на тампоните, откъм полуоските и т.н.?
  • 0

#27 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4638 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 22 февруари 2011 - 10:24

Ами би трябвало.

И 3.67 и 3.46 ми изглеждат като да са в еднаква кутия - събират по 1.1 литра масло.

Има по-малки, по 0.7, има и по-големи - по 1.7 литра.
  • 0

#28 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 10 април 2011 - 12:29

намерих диференциал от Е220 купе, пак е 3,67, скоро предстои смяна, дано се окаже читав...
  • 0

#29 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 11 май 2011 - 18:40

диффа е сменен заедно с 4те тампончета, остана да сменим керамичните втулки на моста.... обаче имам въпрос: пак има едно леко тупкане изотзад, примерно на 4-та си карам, подавам леко газ, и пускайки педала, отзад се чува нещо средно между 'туп' и 'трак' - тоя луфт възможно ли е да е от предните тампони на моста - не са сменяни откак е станала кола май....
  • 0

#30 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4638 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 02 юни 2011 - 09:17

Прегледай си и гумените карета. Отпред, точно на опашката на скоростите, има един успокоителен тампон - прилича много на гумено каре. Виж и него.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни