Какъв ми е диф-а и какво е предав. число?200СЕ М111 купе '93та ръчка
Започната от Marto BS, 22 дек 2010 - 22:09:15
30 мнения по тази тема
#16
Публикувано 28 декември 2010 - 10:43
Ако стария разпределител на въртящия момент към двете задни колела /диференциала/ е с по малко редуциращо предавателно отношение, резултата ще е удовлетворителен само за този, на когото му трябва специализиран автомобил за изкачване на височини ...
Всякакви "ундурми" са крайно нежелателни.
По добре потрай още малко "виенето" докато се намери точния, вместо да се "нагърмиш" с нещо което в последствие ще ти поднесе на тепсия отрицателен резултат и нови проблеми /че и допълнителни рзходи .../.
С две думи:
Слагай оригиналния размер и не се занимавай с глупости.
Успех
Всякакви "ундурми" са крайно нежелателни.
По добре потрай още малко "виенето" докато се намери точния, вместо да се "нагърмиш" с нещо което в последствие ще ти поднесе на тепсия отрицателен резултат и нови проблеми /че и допълнителни рзходи .../.
С две думи:
Слагай оригиналния размер и не се занимавай с глупости.
Успех
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
#17
Публикувано 28 декември 2010 - 14:09
124.040 е моята кола - значи съм с 3.46?
и освен полуоските, друго трябва ли да сменям - главините, примерно, или пък нещо по окачването? максималната не ме бърка, че ще се наруши - още мъничко динамика няма да дойде зле
3.67 си - предавателното число го има на дифа набито отстрани, ама може да е замазано с масло и кал отгоре и да не се вижда.
#18
Публикувано 16 януари 2011 - 22:49
намерих още един за 200лв, но е от 124 260Е, без блокаж - там сигурно е по-малко предавателното число? не искам да ми стане по-мудна колата...
#19
Публикувано 16 януари 2011 - 23:10
намерих още един за 200лв, но е от 124 260Е, без блокаж - там сигурно е по-малко предавателното число? не искам да ми стане по-мудна колата...
Зависи какава скоростна кутия е и коя година.
Ако е ръчка преди 89-та е 3.27, а след 89-та е 3.52.
#20
Публикувано 18 януари 2011 - 23:08
тия дни ше я метна на един подемник и ще видя какъв е - може и да е сменян моя, знам ли...но взе да вие по-силно, а и тупкането го има.... иска си ремонт. дано скоро стане!
#21
Публикувано 19 януари 2011 - 00:03
Зачисти хубаво дифа отстрани за да видиш номера. Цифричките са набити...някъде там. Според книгите е 3.64, евентуално можеш да ползваш 3.52 или 3.46.
#22
Публикувано 19 януари 2011 - 16:55
#23
Публикувано 20 януари 2011 - 15:46
Зачисти хубаво дифа отстрани за да видиш номера. Цифричките са набити...някъде там. Според книгите е 3.64, евентуално можеш да ползваш 3.52 или 3.46.
само да те попитам последно - по таблиците на Бат Анди не се ориентирах - 124ка със 2.0 122к.с. мотор от последните - 1992г., ръчка, с какъв диф трябва да е? намерих една такава за части и ще пробвам да пазаря диф-а, но продавачът няма представа какъв е, и затова не сме се пазарили още.... предполагам, че ще стане за моята кола или греша? и е седан - това също едва ли е от значение?
благодаря много за цялото инфо на всички!
#24
Публикувано 21 февруари 2011 - 19:51
колеги, имам следния въпрос - намерих диференциал от 2,3 седан с предавателно число 3,27... мойто е 3,67 - значи ще е мааалко по-мудна, не е проблем... но другото, което не знам е - на моя дифф датчика му за АБС-а къде е(колата ми е купе 124 с м111 ръчка) - защото имало два вида дифове - с датчик за абс на самия диф и с датчици до спирачките - дали ще стане тоя диф на моята кола - вече се побърках от търсене...
намерих и друг от 200е 122кс. 1992ра година седан - него го проверих по ВИН, излезе 3,46 (моя на колата е 3,67), а в партидния номер на частта от общо 8 или 9 цифри са различни само последните 4....
ше се побъркам вече, трябва да намеря някакъв диф...
благодаря на всички, които помагат със знания!
намерих и друг от 200е 122кс. 1992ра година седан - него го проверих по ВИН, излезе 3,46 (моя на колата е 3,67), а в партидния номер на частта от общо 8 или 9 цифри са различни само последните 4....
ше се побъркам вече, трябва да намеря някакъв диф...
благодаря на всички, които помагат със знания!
#25
Публикувано 21 февруари 2011 - 21:08
По-добре вземи 3.46.
3.27 - знам го тоя...дет се вика моята е с такъв и с 4 скорости. Откровено, този диф, 3.27, е само за автомат. На ръчката й идва тегав. Реално 4 и 5 степенните ръчни кутии са с еднакви отношения на първите 4 скорости.
Карал съм и с 3.46 и разликата е осезаема.
Датчика е на диф-а по принцип, ако колата има АБС. Ако има АСД или 4-матик, датчиците са на главините.
Без АБС са само 124-ките до 89-та, и там дифа е 3.42. Ако е 92-ра колата, има АБС, и вероятно няма да имаш проблем.
3.27 - знам го тоя...дет се вика моята е с такъв и с 4 скорости. Откровено, този диф, 3.27, е само за автомат. На ръчката й идва тегав. Реално 4 и 5 степенните ръчни кутии са с еднакви отношения на първите 4 скорости.
Карал съм и с 3.46 и разликата е осезаема.
Датчика е на диф-а по принцип, ако колата има АБС. Ако има АСД или 4-матик, датчиците са на главините.
Без АБС са само 124-ките до 89-та, и там дифа е 3.42. Ако е 92-ра колата, има АБС, и вероятно няма да имаш проблем.
#26
Публикувано 21 февруари 2011 - 21:32
значи диф-а от седан 2.0 122кс 1992ра ще стане на моята кола чисто механично - самото захващане на дифа към ходовата част - болтовете му, мястото на тампоните, откъм полуоските и т.н.?
#27
Публикувано 22 февруари 2011 - 10:24
Ами би трябвало.
И 3.67 и 3.46 ми изглеждат като да са в еднаква кутия - събират по 1.1 литра масло.
Има по-малки, по 0.7, има и по-големи - по 1.7 литра.
И 3.67 и 3.46 ми изглеждат като да са в еднаква кутия - събират по 1.1 литра масло.
Има по-малки, по 0.7, има и по-големи - по 1.7 литра.
#28
Публикувано 10 април 2011 - 12:29
намерих диференциал от Е220 купе, пак е 3,67, скоро предстои смяна, дано се окаже читав...
#29
Публикувано 11 май 2011 - 18:40
диффа е сменен заедно с 4те тампончета, остана да сменим керамичните втулки на моста.... обаче имам въпрос: пак има едно леко тупкане изотзад, примерно на 4-та си карам, подавам леко газ, и пускайки педала, отзад се чува нещо средно между 'туп' и 'трак' - тоя луфт възможно ли е да е от предните тампони на моста - не са сменяни откак е станала кола май....
#30
Публикувано 02 юни 2011 - 09:17
Прегледай си и гумените карета. Отпред, точно на опашката на скоростите, има един успокоителен тампон - прилича много на гумено каре. Виж и него.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни












