Какъв ми е диф-а и какво е предав. число?200СЕ М111 купе '93та ръчка
Started by Marto BS, 22 Dec 2010 - 22:09:15
30 replies to this topic
#1
Posted 22 December 2010 - 22:09
как мога да разбера какъв ми е диф-а? моя вие доста, намерих си читав, но не знам ще стане ли на купето.... отделно, тоя дето го намерих има и АСД, а моято кола няма - дифа си е отворен, ебз блокажи, зимата е пиклива работа....
този, който намерих, е 3.92 с ASD и ABS.
ако трябва, ще дам вин - не знам и къде да проверя, руския сайт не бачка....
този, който намерих, е 3.92 с ASD и ABS.
ако трябва, ще дам вин - не знам и къде да проверя, руския сайт не бачка....
#2
Posted 22 December 2010 - 23:04
Този който си намерил не е точно за твойта кола.
Твоя диф най вероятно е 3,46.
Нека и другите да кажат дали този който си намерил може да стане и каква ще е разликата.
Твоя диф най вероятно е 3,46.
Нека и другите да кажат дали този който си намерил може да стане и каква ще е разликата.
Не хапи този,който може да те изяде.
#3
Posted 22 December 2010 - 23:09
Да не пускам нова тема , прочетох почти всички теми за дифовете , но не намерих кой диференциали пасват на w124 3.0d с абс и ръчна скоростна кутия.
Ще е и полезно за колегата и той да разбере за неговия мотор какъв диференциал пасва
Ще е и полезно за колегата и той да разбере за неговия мотор какъв диференциал пасва

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#4
Posted 22 December 2010 - 23:58

By Batev
#5
Posted 23 December 2010 - 15:33
Бат Анди беше дал едни таблички с дифовете.
http://forums.mbclub...showtopic=20168
Мисля че твоя диф, Марто, е 3.64.
http://forums.mbclub...showtopic=20168
Мисля че твоя диф, Марто, е 3.64.
#6
Posted 23 December 2010 - 17:49
или е 3,46, или 3,64 - това са според мен двата варианта.
тук обаче идва втория въпрос - ако сложа диф с по-голямо предавателно число, вероятно ще се поубие динамиката на колата, ако правилно разбирам? и другото нещо - ако този, който сложа, е с АСД, при положение, че мойта кола няма, ще пречи ли? в смисъл, знам, че за да заработи асд-тп са нужни куп работи, аз не искам, просто искам тих диф, та, има ли начин да се 'затапи' наличието на изводи или други особености за асд-то на дифа?
тук обаче идва втория въпрос - ако сложа диф с по-голямо предавателно число, вероятно ще се поубие динамиката на колата, ако правилно разбирам? и другото нещо - ако този, който сложа, е с АСД, при положение, че мойта кола няма, ще пречи ли? в смисъл, знам, че за да заработи асд-тп са нужни куп работи, аз не искам, просто искам тих диф, та, има ли начин да се 'затапи' наличието на изводи или други особености за асд-то на дифа?
#7
Posted 23 December 2010 - 19:07
колкото по-голямо е предавателното число, толкова по-къс е дифа.
С по-къс диф ще стане по-спортна, но ще имаш малка грешка в показанията на спидометъра. този дето си намерил с какво предавателно число е?
С по-къс диф ще стане по-спортна, но ще имаш малка грешка в показанията на спидометъра. този дето си намерил с какво предавателно число е?
#8
Posted 23 December 2010 - 20:12
Да разбирам аз , че за 3.0д в124 може да се сложи диф от 3.0 бензин.Въпроса ми е сериозен , защото съм замислил нещо и за това питам 
Колега извинявам се , че се мешам в темата ти
Колега извинявам се , че се мешам в темата ти

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#9
Posted 24 December 2010 - 01:35
Диф с ASD няма кабели,така че няма какво да реже.Проблема е че трябва да смени и полуоските.Трябва да са малко по къси.
Никога не оставям магарето си в калта.
#10
Posted 24 December 2010 - 23:08
колкото по-голямо е предавателното число, толкова по-къс е дифа.
С по-къс диф ще стане по-спортна, но ще имаш малка грешка в показанията на спидометъра. този дето си намерил с какво предавателно число е?
3.92 е този, на който попаднах.... но като видях, че ще трябва и полуоски да сменям заради това, че диф-а е с АСД, а колата ми няма фабрично, то ще стане една.....
иначе е 200лв дифа - струва ли си? и дали на всяка цена ще трябва да са други полуоските или има шанс да не сменям друго, освен самия диференециал??
#11
Posted 25 December 2010 - 00:39
Какви са първите 6 цифри на ВИН-а?
124.040?
или
124.060?
124.040?
или
124.060?
#12
Posted 25 December 2010 - 00:45
Здравейте колеги!
Моя диф също си вие доволно вече и съм решил да го сменям.Успях да видя един номер на кутията на дифа който ме озадачи 1243513008. Значи ли че евентуално някога този диф е бил сменян и какъв трябва да бъде моя диф и с какво предавателно число? Колата е W202 VIN WDB2020201F292097
Моя диф също си вие доволно вече и съм решил да го сменям.Успях да видя един номер на кутията на дифа който ме озадачи 1243513008. Значи ли че евентуално някога този диф е бил сменян и какъв трябва да бъде моя диф и с какво предавателно число? Колата е W202 VIN WDB2020201F292097
#13
Posted 25 December 2010 - 04:02
как мога да разбера какъв ми е диф-а? моя вие доста, намерих си читав, но не знам ще стане ли на купето.... отделно, тоя дето го намерих има и АСД, а моято кола няма - дифа си е отворен, ебз блокажи, зимата е пиклива работа....
този, който намерих, е 3.92 с ASD и ABS.
ако трябва, ще дам вин - не знам и къде да проверя, руския сайт не бачка....
Можеш да сложиш 3.92, но трябва да смениш и полуоските, понеже са по дълги твоите.Но пък ще си имаш диф "голямо прасе" и 35% ЛСД шпер.Също така от 3.46 или 3.64 да минеш на 3.92 ще е драстична разликата и колата ти ще има много по-голямо ускорение, но максималната ти скорост ще се изгуби.От 3.46 към 3.92 като се движиш със 100 км на километража ти ще показва 114, аналогично - 200 - 228км
#14
Posted 26 December 2010 - 22:18
124.040 е моята кола - значи съм с 3.46?
и освен полуоските, друго трябва ли да сменям - главините, примерно, или пък нещо по окачването? максималната не ме бърка, че ще се наруши - още мъничко динамика няма да дойде зле
и освен полуоските, друго трябва ли да сменям - главините, примерно, или пък нещо по окачването? максималната не ме бърка, че ще се наруши - още мъничко динамика няма да дойде зле
#15
Posted 26 December 2010 - 23:09
Абе не знам,с тия къси скорости май ще стане куца хлебарка.Теоритично ще трябва да набира по бързо,ама на практика май където съм пробвал става по зле.Ако му е много умрял двигателя добре,ама иначе аз не съм доволен от крайния резултат.Все пак пари ще се дават,че и компромиси.
Никога не оставям магарето си в калта.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users




View Garage









