Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

EXTREME Tuning - Или поредния ми откачен проект :)CLK 200 Kompressor


  • Please log in to reply
42 мнения по тази тема

#16 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 22 декември 2010 - 15:13

точно - генерацията минава в от 4-ен колектор в две тръби, и на завоя за изравняване по пода става в една - така оттам може да се преработи назад в две - въпросът е - сега е с ф60мм, като са две тръбите, трябва ли да е наполовина по-малък диаметъра? отделно, моя катализатор е избушен така или иначе, но на ламбда сондата няма ли да пречи тая интервенция или тя черпи сигнал от място преди катализатора?

мислел съм да изкарам две тръби почти до края и така от двете страни да сложа по едно гърненце от тия малките, които са целите хром и накрайника е 'излят' заедно със самото гърне - те са къси и с малък диаметър самите гърненца и ще се съберат и скрият добре..
  • 0

#17 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 декември 2010 - 16:07

Пускай назад макс 50 или по-малко, да не боботи.
И сложи корави заглушители на средните гърнета, ако искаш накрая да си с малките бомбички. Ама някакви доста големи, че иначе ще вдигаш адския шум.
И си запази старата генерация, да не се омаже всичко и да не можеш да си караш колата. :)

Subsonic, не знам досега някой да се е оплакал от неработеща клапа. А доста приятели карат такива. Виж... умишлено отстранена клапа е друга история :)
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#18 нико николов

нико николов

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 114 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Neuwied
  • Автомобил:
    mercedes benz clk 230 kompressor `98

Публикувано 22 декември 2010 - 18:16

Gangsta Man, (много весел nick :)) не знам дали си заслужава брат. Никой никога не оценя тези малки неща, но поне съм доволен. Реших че мисля да си покарам тази кола повечко. Харесва ми, удобна ми е, здрава е... затова! Иначе 80% от парите за една кола отиват в кошчето, била тя и втора употреба. Но като свикнеш с мисълта, не те дразни толкова

Абсолютно палиш такива нововобранци като мен  :allhail: Поздравления !!!


Със здраве да я караш ! По пътя между офиса и вкъщи ми се струва че видях вляво една руса,вдясно една черна  :D


  • 0

#19 Dydo

Dydo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 781 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 202 - продаден!

Публикувано 23 декември 2010 - 10:46

Не знам какъв е звуковия ефект, т.е. разликата преди и след този тунинг, ама има ли системи, дето на моята 202-ка с 1.8 двигател да докарам от онзи звук........ххххуууууу. Онзи дето го изкарва 8-ка на W140-ката. Ако не 1 към 1, то поне да го доближи или наподоби малко :rolleyes:
  • 0
От Витоша по-високо нема, от Искаро по-дълбоко нема и от Мерцедес по-убаво нема...............древна шопска мъдрост!

#20 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 23 декември 2010 - 11:11

Не знам какъв е звуковия ефект, т.е. разликата преди и след този тунинг, ама има ли системи, дето на моята 202-ка с 1.8 двигател да докарам от онзи звук........ххххуууууу. Онзи дето го изкарва 8-ка на W140-ката. Ако не 1 към 1, то поне да го доближи или наподоби малко :rolleyes:


има бе .. как Ще няма .. смени мотора ;)
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#21 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 декември 2010 - 11:39

Не знам какъв е звуковия ефект, т.е. разликата преди и след този тунинг, ама има ли системи, дето на моята 202-ка с 1.8 двигател да докарам от онзи звук........ххххуууууу. Онзи дето го изкарва 8-ка на W140-ката. Ако не 1 към 1, то поне да го доближи или наподоби малко :rolleyes:

Има, но няма да звучи толкова брутално и ще ти струва доста пари.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#22 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 23 декември 2010 - 13:54

точно - генерацията минава в от 4-ен колектор в две тръби, и на завоя за изравняване по пода става в една - така оттам може да се преработи назад в две - въпросът е - сега е с ф60мм, като са две тръбите, трябва ли да е наполовина по-малък диаметъра? отделно, моя катализатор е избушен така или иначе, но на ламбда сондата няма ли да пречи тая интервенция или тя черпи сигнал от място преди катализатора?

мислел съм да изкарам две тръби почти до края и така от двете страни да сложа по едно гърненце от тия малките, които са целите хром и накрайника е 'излят' заедно със самото гърне - те са къси и с малък диаметър самите гърненца и ще се съберат и скрият добре..



Диаметъра на вторичните тръби на хедъра трябва да е водещ. Колко е на двете отделни тръби, преди да се съберат в една?

Ползвай същия размер тръби.
  • 0

#23 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 23 декември 2010 - 14:01

Не знам какъв е звуковия ефект, т.е. разликата преди и след този тунинг, ама има ли системи, дето на моята 202-ка с 1.8 двигател да докарам от онзи звук........ххххуууууу. Онзи дето го изкарва 8-ка на W140-ката. Ако не 1 към 1, то поне да го доближи или наподоби малко :rolleyes:



Има начин да звучи като боксер(H4) или V4, не V8.
Първичните тръби на хедъра трябва да събират 1-ви с 2-ри и 3-ти с 4-ти цилиндър. Сега в момента събират 1-ви с 4-ти и 2-ри с 3-ти цилиндър. А не съм сигурен Цетките дали не бяха с 4 в 1 колектор.

С други думи трябва ти колектор и всичко назад.

Много е важно на каква дължина надолу по тръбата ще бъде първи резонатор/катализатор.

П>П> Излишно е да казвам, че подобна преработка ще доведе само до аудио тунинг. Въртящият момент, а оттам и мощността е възможно да падне ако не се работи с прецизни изчисления.
  • 1

#24 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 04 януари 2011 - 13:28

Намерих компания която предлага такива 4-2-1 хедъри за редови 4-цилндрови мотори, които събират 1-ви с 2-ри и 3-ти с 4-ти цилиндър, и звукът е точно като на Субару.

Казват се Hytec и разработват спортни хедъри за Hooondaaaaaaa :)

Ето картинка:

Прикачени файлове


  • 0

#25 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 януари 2011 - 15:21

Нямаш работа нещо, само мишки са ти в главата.
Аз си търся задната част на генерацията от CLK320 сега :)
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#26 KPAHK

KPAHK

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3768 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:MLADOST CITY
  • Автомобил:
    MB E 200, 2016
    MB E 320 CDI, 2007
    Mazda3 BL, 2011
    Toyota Hilux DLX, 2007
    Punto MK1, 1998
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 януари 2011 - 16:14

Добра е станала генерацийката :icon_coolgrin:

На мен ми е по-интересно как ще изглежда след 2-3 годинки
  • 0

#27 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 януари 2011 - 19:05

И на мен! Гледайки на alipi неговата, изглежда доста добре все още.
---
Update: Веселото продължава ;)
Не знаех, че самите гърнета също са от неръждаема стомана :).
Противно на очакванията ми, моите гърнета са в отлично състояние...

Ще има снимки и подробности преди монтажа, ако на някой му е любопитно какво и защо се случва!

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  IMG_0612.JPG   1,49MB   131 Брой сваляния

  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#28 SVP78

SVP78

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Лом ,Ludwigshafen, Baden-Wurttemberg, Germany
  • Автомобил:
    CLK 200 K
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 януари 2011 - 15:29

И аз разкарах катализатора и го замених с 2 резонатора същия размер излезе ми евтино около 100 лв. и ефекта е добър и откъм звук. Причината за тази операция е че единия катализатор се беше натрошил и ми дрънчеше.
  • 0

#29 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 януари 2011 - 17:49

Веселото продължава.
Боядисах прахово задно гърне от CLK320, което е с по-дебели тръби и явно различно вътре.
Вместо стандартното проходно средно гърне, сложихме 2 резонатора. Един камерен и един с бленда, за да забавят максимално газовете.
Все още обажда леко при рязко настъпване от тихи обороти.
Планирам да сложа апендиксно гърне преди задното, перпендикулярно на тръбата близо до задния носач. Идеята му е допълнително да забави и охлади газовете, при натоварвания с които средните не могат да се справят.

Ако този сетъп успее да издържи поне половин година без да се изпържи, ще се направи от неръждаема стомана.

Публикувано изображение

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  1f.jpg   240,29K   161 Брой сваляния
  • Прикачен файл  2f.jpg   244,48K   176 Брой сваляния
  • Прикачен файл  3f.jpg   211,8K   172 Брой сваляния
  • Прикачен файл  4f.jpg   172,86K   135 Брой сваляния

  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#30 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 19 януари 2011 - 18:49

а защо ти е да се забави дотолкова изпускането на газовете? сега, без да броим резонаторите, имаш 3 гърнета още - не идват ли множко като съпротивление? нали идеята на перформънс системите е да изпускат по-бързо газовете?
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни