EXTREME Tuning - Или поредния ми откачен проект :)CLK 200 Kompressor
Started by kdl, 20 Dec 2010 - 22:33:23
42 replies to this topic
#16
Posted 22 December 2010 - 15:13
точно - генерацията минава в от 4-ен колектор в две тръби, и на завоя за изравняване по пода става в една - така оттам може да се преработи назад в две - въпросът е - сега е с ф60мм, като са две тръбите, трябва ли да е наполовина по-малък диаметъра? отделно, моя катализатор е избушен така или иначе, но на ламбда сондата няма ли да пречи тая интервенция или тя черпи сигнал от място преди катализатора?
мислел съм да изкарам две тръби почти до края и така от двете страни да сложа по едно гърненце от тия малките, които са целите хром и накрайника е 'излят' заедно със самото гърне - те са къси и с малък диаметър самите гърненца и ще се съберат и скрият добре..
мислел съм да изкарам две тръби почти до края и така от двете страни да сложа по едно гърненце от тия малките, които са целите хром и накрайника е 'излят' заедно със самото гърне - те са къси и с малък диаметър самите гърненца и ще се съберат и скрият добре..
#17
Posted 22 December 2010 - 16:07
Пускай назад макс 50 или по-малко, да не боботи.
И сложи корави заглушители на средните гърнета, ако искаш накрая да си с малките бомбички. Ама някакви доста големи, че иначе ще вдигаш адския шум.
И си запази старата генерация, да не се омаже всичко и да не можеш да си караш колата.
Subsonic, не знам досега някой да се е оплакал от неработеща клапа. А доста приятели карат такива. Виж... умишлено отстранена клапа е друга история
И сложи корави заглушители на средните гърнета, ако искаш накрая да си с малките бомбички. Ама някакви доста големи, че иначе ще вдигаш адския шум.
И си запази старата генерация, да не се омаже всичко и да не можеш да си караш колата.
Subsonic, не знам досега някой да се е оплакал от неработеща клапа. А доста приятели карат такива. Виж... умишлено отстранена клапа е друга история
#18
Posted 22 December 2010 - 18:16
Абсолютно палиш такива нововобранци като мен Поздравления !!!Gangsta Man, (много весел nick ) не знам дали си заслужава брат. Никой никога не оценя тези малки неща, но поне съм доволен. Реших че мисля да си покарам тази кола повечко. Харесва ми, удобна ми е, здрава е... затова! Иначе 80% от парите за една кола отиват в кошчето, била тя и втора употреба. Но като свикнеш с мисълта, не те дразни толкова
Със здраве да я караш ! По пътя между офиса и вкъщи ми се струва че видях вляво една руса,вдясно една черна
#19
Posted 23 December 2010 - 10:46
Не знам какъв е звуковия ефект, т.е. разликата преди и след този тунинг, ама има ли системи, дето на моята 202-ка с 1.8 двигател да докарам от онзи звук........ххххуууууу. Онзи дето го изкарва 8-ка на W140-ката. Ако не 1 към 1, то поне да го доближи или наподоби малко
От Витоша по-високо нема, от Искаро по-дълбоко нема и от Мерцедес по-убаво нема...............древна шопска мъдрост!
#20
Posted 23 December 2010 - 11:11
Не знам какъв е звуковия ефект, т.е. разликата преди и след този тунинг, ама има ли системи, дето на моята 202-ка с 1.8 двигател да докарам от онзи звук........ххххуууууу. Онзи дето го изкарва 8-ка на W140-ката. Ако не 1 към 1, то поне да го доближи или наподоби малко
има бе .. как Ще няма .. смени мотора
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#21
Posted 23 December 2010 - 11:39
Има, но няма да звучи толкова брутално и ще ти струва доста пари.Не знам какъв е звуковия ефект, т.е. разликата преди и след този тунинг, ама има ли системи, дето на моята 202-ка с 1.8 двигател да докарам от онзи звук........ххххуууууу. Онзи дето го изкарва 8-ка на W140-ката. Ако не 1 към 1, то поне да го доближи или наподоби малко
#22
Posted 23 December 2010 - 13:54
точно - генерацията минава в от 4-ен колектор в две тръби, и на завоя за изравняване по пода става в една - така оттам може да се преработи назад в две - въпросът е - сега е с ф60мм, като са две тръбите, трябва ли да е наполовина по-малък диаметъра? отделно, моя катализатор е избушен така или иначе, но на ламбда сондата няма ли да пречи тая интервенция или тя черпи сигнал от място преди катализатора?
мислел съм да изкарам две тръби почти до края и така от двете страни да сложа по едно гърненце от тия малките, които са целите хром и накрайника е 'излят' заедно със самото гърне - те са къси и с малък диаметър самите гърненца и ще се съберат и скрият добре..
Диаметъра на вторичните тръби на хедъра трябва да е водещ. Колко е на двете отделни тръби, преди да се съберат в една?
Ползвай същия размер тръби.
#23
Posted 23 December 2010 - 14:01
Не знам какъв е звуковия ефект, т.е. разликата преди и след този тунинг, ама има ли системи, дето на моята 202-ка с 1.8 двигател да докарам от онзи звук........ххххуууууу. Онзи дето го изкарва 8-ка на W140-ката. Ако не 1 към 1, то поне да го доближи или наподоби малко
Има начин да звучи като боксер(H4) или V4, не V8.
Първичните тръби на хедъра трябва да събират 1-ви с 2-ри и 3-ти с 4-ти цилиндър. Сега в момента събират 1-ви с 4-ти и 2-ри с 3-ти цилиндър. А не съм сигурен Цетките дали не бяха с 4 в 1 колектор.
С други думи трябва ти колектор и всичко назад.
Много е важно на каква дължина надолу по тръбата ще бъде първи резонатор/катализатор.
П>П> Излишно е да казвам, че подобна преработка ще доведе само до аудио тунинг. Въртящият момент, а оттам и мощността е възможно да падне ако не се работи с прецизни изчисления.
#24
Posted 04 January 2011 - 13:28
Намерих компания която предлага такива 4-2-1 хедъри за редови 4-цилндрови мотори, които събират 1-ви с 2-ри и 3-ти с 4-ти цилиндър, и звукът е точно като на Субару.
Казват се Hytec и разработват спортни хедъри за Hooondaaaaaaa
Ето картинка:
Казват се Hytec и разработват спортни хедъри за Hooondaaaaaaa
Ето картинка:
Attached Files
#25
Posted 04 January 2011 - 15:21
Нямаш работа нещо, само мишки са ти в главата.
Аз си търся задната част на генерацията от CLK320 сега
Аз си търся задната част на генерацията от CLK320 сега
#26
Posted 06 January 2011 - 16:14
Добра е станала генерацийката
На мен ми е по-интересно как ще изглежда след 2-3 годинки
На мен ми е по-интересно как ще изглежда след 2-3 годинки
#27
Posted 08 January 2011 - 19:05
И на мен! Гледайки на alipi неговата, изглежда доста добре все още.
---
Update: Веселото продължава
Не знаех, че самите гърнета също са от неръждаема стомана .
Противно на очакванията ми, моите гърнета са в отлично състояние...
Ще има снимки и подробности преди монтажа, ако на някой му е любопитно какво и защо се случва!
---
Update: Веселото продължава
Не знаех, че самите гърнета също са от неръждаема стомана .
Противно на очакванията ми, моите гърнета са в отлично състояние...
Ще има снимки и подробности преди монтажа, ако на някой му е любопитно какво и защо се случва!
Attached Files
#28
Posted 09 January 2011 - 15:29
И аз разкарах катализатора и го замених с 2 резонатора същия размер излезе ми евтино около 100 лв. и ефекта е добър и откъм звук. Причината за тази операция е че единия катализатор се беше натрошил и ми дрънчеше.
#29
Posted 19 January 2011 - 17:49
Веселото продължава.
Боядисах прахово задно гърне от CLK320, което е с по-дебели тръби и явно различно вътре.
Вместо стандартното проходно средно гърне, сложихме 2 резонатора. Един камерен и един с бленда, за да забавят максимално газовете.
Все още обажда леко при рязко настъпване от тихи обороти.
Планирам да сложа апендиксно гърне преди задното, перпендикулярно на тръбата близо до задния носач. Идеята му е допълнително да забави и охлади газовете, при натоварвания с които средните не могат да се справят.
Ако този сетъп успее да издържи поне половин година без да се изпържи, ще се направи от неръждаема стомана.
Боядисах прахово задно гърне от CLK320, което е с по-дебели тръби и явно различно вътре.
Вместо стандартното проходно средно гърне, сложихме 2 резонатора. Един камерен и един с бленда, за да забавят максимално газовете.
Все още обажда леко при рязко настъпване от тихи обороти.
Планирам да сложа апендиксно гърне преди задното, перпендикулярно на тръбата близо до задния носач. Идеята му е допълнително да забави и охлади газовете, при натоварвания с които средните не могат да се справят.
Ако този сетъп успее да издържи поне половин година без да се изпържи, ще се направи от неръждаема стомана.
Attached Files
#30
Posted 19 January 2011 - 18:49
а защо ти е да се забави дотолкова изпускането на газовете? сега, без да броим резонаторите, имаш 3 гърнета още - не идват ли множко като съпротивление? нали идеята на перформънс системите е да изпускат по-бързо газовете?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users