
Шум наподобяващ буксуване при потегляне - Автоматик
Започната от gelevp, 14 дек 2010 - 20:15:36
22 мнения по тази тема
#16
Публикувано 05 март 2011 - 13:14
Не е от автоматика, остават вариантите за висящ лагер който не успях да огледам хубаво понеже пречат гърентата и корите (но другата седмица ще оправям друго с един приятел и ще отделим специално време на канала да я огледаме). Шума зачести прави го при всяко по рязко потегляне, като усещане е все едно е зацепил блокаж а колата е без ASD. Също така при спускане на цариградско например задницата е доста шумна все едно съм сложил гумите със шарката наобратно. Струва ми се че и при завой се появява вече лек шум на притракване като цяло по-добре се чува в десен завой. Това дали не са симптомите на предаващ се диференциал?
#17
Публикувано 05 март 2011 - 15:27
Че ASD като усещане,как се усеща.Странни обяснения даваш.Буксува или не буксува.Шумовете като стъргане,прещракване,виене,претракване и т.н.,са различни неща.
Никога не оставям магарето си в калта.
#18
Публикувано 05 март 2011 - 16:11
Колегата първо трябва да е сигурен че мотора му реагира мигновенно когато подаде газ.
Автоматика при първоначалното зацепване-потегляне е зависим от две много важни неща: Дали мотора се форсира добре на празен ход,рязко,веднага и без замисляне и...........дали кутията получава необходимото налягане на маслото,зависещо от така наречената турбина която се намира в камбаната на скоростите между тях и двигателя.
http://prikachi.com/...646/2219646.jpg)
тая е от ауди май,но и нашите изглеждат така.
Ей тая гад като се попрецака и раздрънчи,свири,цвили,ручи.....забравяме за нормално потегляне!
Колега,провери маслото дали е бистро,дали по пръстите остават черни следи,после сподели,понеже буксуването води до отлагането на една финна графитна тлаг в скоростите.Дано я няма!
Добре е там да е бистро.
Обаче не забравяй оборотите. Мотора не трябва да се замисля изобщо.Ако не,зачудването при потегляне ще e налице.
Също така маслото трябва де точното количество. Погледни за омаслявания и пак сподели.
Автоматика при първоначалното зацепване-потегляне е зависим от две много важни неща: Дали мотора се форсира добре на празен ход,рязко,веднага и без замисляне и...........дали кутията получава необходимото налягане на маслото,зависещо от така наречената турбина която се намира в камбаната на скоростите между тях и двигателя.
http://prikachi.com/...646/2219646.jpg)
тая е от ауди май,но и нашите изглеждат така.

Ей тая гад като се попрецака и раздрънчи,свири,цвили,ручи.....забравяме за нормално потегляне!
Колега,провери маслото дали е бистро,дали по пръстите остават черни следи,после сподели,понеже буксуването води до отлагането на една финна графитна тлаг в скоростите.Дано я няма!
Добре е там да е бистро.
Обаче не забравяй оборотите. Мотора не трябва да се замисля изобщо.Ако не,зачудването при потегляне ще e налице.
Също така маслото трябва де точното количество. Погледни за омаслявания и пак сподели.

Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#19
Публикувано 05 март 2011 - 16:24
Не е от автоматика, остават вариантите за висящ лагер който не успях да огледам хубаво понеже пречат гърентата и корите
Колега,колелата ли буксуват или буксува като на износен съединител?
Лагера няма как да го "видиш" само с поглед......или за да го видиш ще трябва да е тотално разпарчатосан и разкапселован.....обаче пък ако е толкова зле ще има и притрисане и страшни шумове-дори запалване на гумата около него.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#20
Публикувано 06 март 2011 - 13:07
Колега,колелата ли буксуват или буксува като на износен съединител?
Лагера няма как да го "видиш" само с поглед......или за да го видиш ще трябва да е тотално разпарчатосан и разкапселован.....обаче пък ако е толкова зле ще има и притрисане и страшни шумове-дори запалване на гумата около него.
Маслото на автоматика ми е вече за смяна, вече почти не седи червено (а са си му минали километрите) както трябва да е но е бистро. Мотора си се развърта нормално а и колата я карам от 4 години определено мога да усетя, различното и поведение. Когато и намачкам газта от задницата се чува тракане като например звука на АБС-а (затова дадох сравнение с АСД-то). Не всеки път го прави но понякога го прави и с по-малко газ и винаги само от спряло положение, въпреки че или се вманячавам или го чувам вече но много по-слабо в десен завой.
#21
Публикувано 06 март 2011 - 14:44
Според невероятните ти обяснения,последния ти пост,ме навежда на мисълта,че имаш изронени шлици на полуската.Мисля,че е вътрешно каре към полуоска.
Никога не оставям магарето си в калта.
#22
Публикувано 06 март 2011 - 16:12
Маслото на автоматика ми е вече за смяна, вече почти не седи червено (а са си му минали километрите) както трябва да е но е бистро. Мотора си се развърта нормално а и колата я карам от 4 години определено мога да усетя, различното и поведение. Когато и намачкам газта от задницата се чува тракане като например звука на АБС-а (затова дадох сравнение с АСД-то). Не всеки път го прави но понякога го прави и с по-малко газ и винаги само от спряло положение, въпреки че или се вманячавам или го чувам вече но много по-слабо в десен завой.
Хм,може и гумено каренце да се е разжлембило.

Колега само звук ли е или има и вибрация?
Ако няма вибрация,послушай колегата и обърнете внимание на полуосите,каретата им и дифа,понеже ще запоне да има.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#23
Публикувано 06 март 2011 - 20:59
Dilqnski, съжалявам за лошите обяснения просто е трудно за описване. Има шум с висока честота и тракане от задницата при рязко подаване на газ, като усещам, че не зацепват веднага колелетата. Ходих на две три места и не видяха някакъв конкретен проблем. Вероятно толкова са и разбирали. Гумени карета нямам разбити, казаха ми че диферециала си имал масло, полуоските са здрави. Май остава само да е диференциала...
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни