Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Шум наподобяващ буксуване при потегляне - Автоматик


  • Please log in to reply
22 мнения по тази тема

#1 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 14 декември 2010 - 20:15

Здравейте,

специално прегледах повечето теми за да видя дали няма някой с моя проблем но не открих сходство. Проблема ми е следния, от 2 - 3 месеца насам при по-рязко потегляне (не всеки път го прави и не е задължително да е особено рязко) колата първо буксува и не потегля веднага след което в момента в който зацепи проблема изчезва. Дори когато и дам повече газ след като вече е потеглила няма никакви проблеми. Също така понякога между смяната на предавките има един шум наподобяващ звука и усещането на удрящо се с мен трабантче за което вече прочетох, че най често е от тампони но реших че може да има връзка с основния ми проблем.

П.П. нямам проблеми на наклон както и на спускане, поведението на автоматика е както трябва да бъде пък колата я карам от близо четри години.

Благодаря Ви предварително за коментарите.
  • 0


#2 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4620 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 15 декември 2010 - 15:15

Имаш предвид че нещо вие ли?

И това за трабантчето не го разбирам много добре - превключва с удар ли?

Ако двете неща са се появили паралелно, не е лошо да погледне специалист. На автоматика има настройка за мекота на превключване, но преди да се пипа е добре да се проследи защо е почнала да превключва разко.
  • 0

#3 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 15 декември 2010 - 17:57

Имаш предвид че нещо вие ли?

И това за трабантчето не го разбирам много добре - превключва с удар ли?

Ако двете неща са се появили паралелно, не е лошо да погледне специалист. На автоматика има настройка за мекота на превключване, но преди да се пипа е добре да се проследи защо е почнала да превключва разко.


По различно време се появиха, повече ме притеснява буксуването при потегляне... другото четох как да се отстрани пък и като цяло почти съм свикнал с него...
  • 0


#4 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 15 декември 2010 - 19:27

масло и филтър на кутията сменял ли си
и това с боксуването може да ти е тръгнал
хидротрансформатора
  • 0

#5 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 15 декември 2010 - 19:32

масло и филтър на кутията сменял ли си
и това с боксуването може да ти е тръгнал
хидротрансформатора


Ами не съм сега са за смяна след няколко хиляди километра... какви са вариантите да се провери хидротрансформатора?
  • 0


#6 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 16 декември 2010 - 09:03

Не знам до колко е вярно но на мен човек който не претендира да е техник от автоматици но пък е имал 4-5 коли от това поколение със автоматични скорости някои от тях са били служебни и когато са почнали проблемите с две от тях са му били обяснили, че има пластини и понеже зацепва на различни места ги износва неравномерно и когато се случи да зацели на същото място просто не се получава...

Пак казвам не знам до колко е истина може да е било нещо което са му обяснили тогава, тъй като не е имало хора които да могат или да искат да ги правят...
  • 0


#7 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 16 декември 2010 - 10:18

най-простия начин е
слагаш на Д натискаш спирачката и даваш
пълна газ за не повече от 5-6 сек.
ако колата вдигне повече от 2-2500 оборота
значи си е тръгнал
ако не вдигне или е добре или
двигателя ти е сдухан
  • 0

#8 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 16 декември 2010 - 17:29

Пробвай първо със смяна на масло,но само оригинално.Ако е хидротрансформатора би трябвало да ти изключва от скорост или да ти зацепва само на една и да не може да превключи.Всичко това излиза на Стардиагнозата.
  • 0

#9 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 16 декември 2010 - 23:05

Пробвай първо със смяна на масло,но само оригинално.Ако е хидротрансформатора би трябвало да ти изключва от скорост или да ти зацепва само на една и да не може да превключи.Всичко това излиза на Стардиагнозата.


Не досега не ми е изключвало от скорост нито пък е зацепвало само да една предавка... Напоследък не карам толкова много но ще гледам да не чакам по хубаво време и да го сменя.
  • 0


#10 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 17 декември 2010 - 20:12

колега като каква точно грешка излиза хидротрансформатора
на стар диагнозата щото бая съм се ровил ама такава грешка
не съм срещал
освен по разликата от оборотите на маховика и на първичния вал
да съдиш за степента на зацепване ама това не е
сигурен показател
  • 0

#11 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 20 декември 2010 - 17:51

най-простия начин е
слагаш на Д натискаш спирачката и даваш
пълна газ за не повече от 5-6 сек.
ако колата вдигне повече от 2-2500 оборота
значи си е тръгнал
ако не вдигне или е добре или
двигателя ти е сдухан


И това го проверих не надхвърля 2хил. и нещо оборота... затова пък на моменти ми се струва, че буксуването не е и на двете колела а само на едното, възможно ли е да се появи такъв шум от диференциала моята кола е с най-примитивния блокаж няма АСД не прилага спирачно усилие на буксуващото колело, единствено се проявява до 30-40км/ч нещо такова бях чел.
  • 0


#12 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 20 декември 2010 - 19:09

я да почнем от начало
уточни за коя от всичките коли в подписа ти става дума
и кое ти боксува кутията или колелата при потегляне
  • 0

#13 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 20 декември 2010 - 23:51

я да почнем от начало
уточни за коя от всичките коли в подписа ти става дума
и кое ти боксува кутията или колелата при потегляне


W124, 300D, Автоматик, не мога да определя точно от къде идва буксуването но се усеща по-скоро в колелетата, предполагах че може да е от ск. кутия понеже при смяна на предавки понякога се чува глух шум наподобяващ удар но четох друга тема за този проблем и се оказва, че вероятно са ми за смяна някакви тампони.
  • 0


#14 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 21 декември 2010 - 20:34

първо си виж тампоните на кутията и каретата на кардана
после иди някой да ти регулира автоматика
ако пак не се оправи си за по сериозен ремонт
а това ,че превърта някоя от задните гуми си е
нормално 300Д си е мощен мотор
  • 0

#15 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 22 декември 2010 - 21:23

първо си виж тампоните на кутията и каретата на кардана
после иди някой да ти регулира автоматика
ако пак не се оправи си за по сериозен ремонт
а това ,че превърта някоя от задните гуми си е
нормално 300Д си е мощен мотор


Ще те послушам за описаните неща за смяна, но определено превъртането се появи лятото до преди това го нямаше а колата я карам от 5 години.
  • 0





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни