
Шум наподобяващ буксуване при потегляне - Автоматик
Започната от gelevp, 14 дек 2010 - 20:15:36
22 мнения по тази тема
#1
Публикувано 14 декември 2010 - 20:15
Здравейте,
специално прегледах повечето теми за да видя дали няма някой с моя проблем но не открих сходство. Проблема ми е следния, от 2 - 3 месеца насам при по-рязко потегляне (не всеки път го прави и не е задължително да е особено рязко) колата първо буксува и не потегля веднага след което в момента в който зацепи проблема изчезва. Дори когато и дам повече газ след като вече е потеглила няма никакви проблеми. Също така понякога между смяната на предавките има един шум наподобяващ звука и усещането на удрящо се с мен трабантче за което вече прочетох, че най често е от тампони но реших че може да има връзка с основния ми проблем.
П.П. нямам проблеми на наклон както и на спускане, поведението на автоматика е както трябва да бъде пък колата я карам от близо четри години.
Благодаря Ви предварително за коментарите.
специално прегледах повечето теми за да видя дали няма някой с моя проблем но не открих сходство. Проблема ми е следния, от 2 - 3 месеца насам при по-рязко потегляне (не всеки път го прави и не е задължително да е особено рязко) колата първо буксува и не потегля веднага след което в момента в който зацепи проблема изчезва. Дори когато и дам повече газ след като вече е потеглила няма никакви проблеми. Също така понякога между смяната на предавките има един шум наподобяващ звука и усещането на удрящо се с мен трабантче за което вече прочетох, че най често е от тампони но реших че може да има връзка с основния ми проблем.
П.П. нямам проблеми на наклон както и на спускане, поведението на автоматика е както трябва да бъде пък колата я карам от близо четри години.
Благодаря Ви предварително за коментарите.
#2
Публикувано 15 декември 2010 - 15:15
Имаш предвид че нещо вие ли?
И това за трабантчето не го разбирам много добре - превключва с удар ли?
Ако двете неща са се появили паралелно, не е лошо да погледне специалист. На автоматика има настройка за мекота на превключване, но преди да се пипа е добре да се проследи защо е почнала да превключва разко.
И това за трабантчето не го разбирам много добре - превключва с удар ли?
Ако двете неща са се появили паралелно, не е лошо да погледне специалист. На автоматика има настройка за мекота на превключване, но преди да се пипа е добре да се проследи защо е почнала да превключва разко.
#3
Публикувано 15 декември 2010 - 17:57
Имаш предвид че нещо вие ли?
И това за трабантчето не го разбирам много добре - превключва с удар ли?
Ако двете неща са се появили паралелно, не е лошо да погледне специалист. На автоматика има настройка за мекота на превключване, но преди да се пипа е добре да се проследи защо е почнала да превключва разко.
По различно време се появиха, повече ме притеснява буксуването при потегляне... другото четох как да се отстрани пък и като цяло почти съм свикнал с него...
#4
Публикувано 15 декември 2010 - 19:27
масло и филтър на кутията сменял ли си
и това с боксуването може да ти е тръгнал
хидротрансформатора
и това с боксуването може да ти е тръгнал
хидротрансформатора
#5
Публикувано 15 декември 2010 - 19:32
масло и филтър на кутията сменял ли си
и това с боксуването може да ти е тръгнал
хидротрансформатора
Ами не съм сега са за смяна след няколко хиляди километра... какви са вариантите да се провери хидротрансформатора?
#6
Публикувано 16 декември 2010 - 09:03
Не знам до колко е вярно но на мен човек който не претендира да е техник от автоматици но пък е имал 4-5 коли от това поколение със автоматични скорости някои от тях са били служебни и когато са почнали проблемите с две от тях са му били обяснили, че има пластини и понеже зацепва на различни места ги износва неравномерно и когато се случи да зацели на същото място просто не се получава...
Пак казвам не знам до колко е истина може да е било нещо което са му обяснили тогава, тъй като не е имало хора които да могат или да искат да ги правят...
Пак казвам не знам до колко е истина може да е било нещо което са му обяснили тогава, тъй като не е имало хора които да могат или да искат да ги правят...
#7
Публикувано 16 декември 2010 - 10:18
най-простия начин е
слагаш на Д натискаш спирачката и даваш
пълна газ за не повече от 5-6 сек.
ако колата вдигне повече от 2-2500 оборота
значи си е тръгнал
ако не вдигне или е добре или
двигателя ти е сдухан
слагаш на Д натискаш спирачката и даваш
пълна газ за не повече от 5-6 сек.
ако колата вдигне повече от 2-2500 оборота
значи си е тръгнал
ако не вдигне или е добре или
двигателя ти е сдухан
#8
Публикувано 16 декември 2010 - 17:29
Пробвай първо със смяна на масло,но само оригинално.Ако е хидротрансформатора би трябвало да ти изключва от скорост или да ти зацепва само на една и да не може да превключи.Всичко това излиза на Стардиагнозата.
#9
Публикувано 16 декември 2010 - 23:05
Пробвай първо със смяна на масло,но само оригинално.Ако е хидротрансформатора би трябвало да ти изключва от скорост или да ти зацепва само на една и да не може да превключи.Всичко това излиза на Стардиагнозата.
Не досега не ми е изключвало от скорост нито пък е зацепвало само да една предавка... Напоследък не карам толкова много но ще гледам да не чакам по хубаво време и да го сменя.
#10
Публикувано 17 декември 2010 - 20:12
колега като каква точно грешка излиза хидротрансформатора
на стар диагнозата щото бая съм се ровил ама такава грешка
не съм срещал
освен по разликата от оборотите на маховика и на първичния вал
да съдиш за степента на зацепване ама това не е
сигурен показател
на стар диагнозата щото бая съм се ровил ама такава грешка
не съм срещал
освен по разликата от оборотите на маховика и на първичния вал
да съдиш за степента на зацепване ама това не е
сигурен показател
#11
Публикувано 20 декември 2010 - 17:51
най-простия начин е
слагаш на Д натискаш спирачката и даваш
пълна газ за не повече от 5-6 сек.
ако колата вдигне повече от 2-2500 оборота
значи си е тръгнал
ако не вдигне или е добре или
двигателя ти е сдухан
И това го проверих не надхвърля 2хил. и нещо оборота... затова пък на моменти ми се струва, че буксуването не е и на двете колела а само на едното, възможно ли е да се появи такъв шум от диференциала моята кола е с най-примитивния блокаж няма АСД не прилага спирачно усилие на буксуващото колело, единствено се проявява до 30-40км/ч нещо такова бях чел.
#12
Публикувано 20 декември 2010 - 19:09
я да почнем от начало
уточни за коя от всичките коли в подписа ти става дума
и кое ти боксува кутията или колелата при потегляне
уточни за коя от всичките коли в подписа ти става дума
и кое ти боксува кутията или колелата при потегляне
#13
Публикувано 20 декември 2010 - 23:51
я да почнем от начало
уточни за коя от всичките коли в подписа ти става дума
и кое ти боксува кутията или колелата при потегляне
W124, 300D, Автоматик, не мога да определя точно от къде идва буксуването но се усеща по-скоро в колелетата, предполагах че може да е от ск. кутия понеже при смяна на предавки понякога се чува глух шум наподобяващ удар но четох друга тема за този проблем и се оказва, че вероятно са ми за смяна някакви тампони.
#14
Публикувано 21 декември 2010 - 20:34
първо си виж тампоните на кутията и каретата на кардана
после иди някой да ти регулира автоматика
ако пак не се оправи си за по сериозен ремонт
а това ,че превърта някоя от задните гуми си е
нормално 300Д си е мощен мотор
после иди някой да ти регулира автоматика
ако пак не се оправи си за по сериозен ремонт
а това ,че превърта някоя от задните гуми си е
нормално 300Д си е мощен мотор
#15
Публикувано 22 декември 2010 - 21:23
първо си виж тампоните на кутията и каретата на кардана
после иди някой да ти регулира автоматика
ако пак не се оправи си за по сериозен ремонт
а това ,че превърта някоя от задните гуми си е
нормално 300Д си е мощен мотор
Ще те послушам за описаните неща за смяна, но определено превъртането се появи лятото до преди това го нямаше а колата я карам от 5 години.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни