Рестартирайте си адаптациите на дросела при монтаж на спортен филтър!
Започната от kdl, 05 дек 2010 - 22:42:16
22 мнения по тази тема
#16
Публикувано 24 февруари 2011 - 21:42
Дебитомер и темп.датчик са едно и също при този мотор и не излизат като грешка, освен ако не спрат да работят.
Трябва да гледате живите данни дали са в правилните граници.
Трябва да гледате живите данни дали са в правилните граници.
#17
Публикувано 25 февруари 2011 - 13:40
това със забиването на муцуната е от бедна смес
закачи един манометър на налягането на горивото
и като дадеш рязко газ виж с колко ти пада
налягатето
закачи един манометър на налягането на горивото
и като дадеш рязко газ виж с колко ти пада
налягатето
#18
Публикувано 25 февруари 2011 - 15:48
Абе за този модел не знам, ама обикновен 111 мотор с дебитомер изкарва грешка когато се прецака дебитомера.
Обикновено дава - adaptation at rich stop, lean mixture, или lambda correction нещо си, което индиректно те насочва към дебитомера.
Обикновено дава - adaptation at rich stop, lean mixture, или lambda correction нещо си, което индиректно те насочва към дебитомера.
#19
Публикувано 25 февруари 2011 - 15:50
Тц, не дава. Не ме питай от къде знам
. Докато връща данни дебитомера, не бие никакви грешки.
EDIT: Като се замисля, напълно възможно и да дава, но да ги затриват грешките преди да ги прочетат. А този тип грешки не са от типа "неработещ модул", и са много лесни за игнориране.
EDIT: Като се замисля, напълно възможно и да дава, но да ги затриват грешките преди да ги прочетат. А този тип грешки не са от типа "неработещ модул", и са много лесни за игнориране.
#20
Публикувано 25 февруари 2011 - 18:38
Лилоф, нали бяхме с еднакви двигатели? Може би ако някой ден имаш възможност да направим една среща и да разменим дебитомерите ще съм ти много благодарен. Май така е най-сигурно да разбера дали проблемът е от него. Пък и работа за 2 минути да се прехвърли. Щом казваш, че не излиза като грешка 
П.П. Намясто като я изръчкам и го няма прекъсване, дори при рязко натискане на педала. Само под товар, демек на скорост.
П.П. Намясто като я изръчкам и го няма прекъсване, дори при рязко натискане на педала. Само под товар, демек на скорост.
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#21
Публикувано 25 февруари 2011 - 23:54
Що наистина не отидеш в един сервиз да закачат манометър на горивната рейка? Един приятел какво ли не смени по БМВ-то си и накрая се оказа, че горивната му помпа понякога не може да задържи налягането и точно тогава забива муцуна. Перфектни празни обороти, форсира се чудесно на място, но в движение беше кошмар.
Не ми прилича на дебитомер.
Не ми прилича на дебитомер.
#22
Публикувано 26 февруари 2011 - 10:28
Предполагам, че и да закачим манометър, то някак си трябва да го изведем извън двигателното и да се съблюдава в движение. Аз манометри и маркучи имам, все пак климатици правя, а какъв обхват на налягането да търся?
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#23
Публикувано 28 февруари 2011 - 20:15
Абе гледам че помпата ти трябва да подава на 4бара обаче за регулатора на налягане аз лично не мога да ти дам точни данни. Излизат ми два вида на 3.5 и 3.8 бара. Помпата обаче има някакво филтърче развиващо се с ключ 17 на което от двете страни се завиват може би маркучите. Така като гледам е най-обикновена цедка но може и да се лъжа
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни




Виж ГАРАЖА








