Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Рестартирайте си адаптациите на дросела при монтаж на спортен филтър!


  • Please log in to reply
22 мнения по тази тема

#16 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 февруари 2011 - 21:42

Дебитомер и темп.датчик са едно и също при този мотор и не излизат като грешка, освен ако не спрат да работят.
Трябва да гледате живите данни дали са в правилните граници.
  • 0

#17 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 25 февруари 2011 - 13:40

това със забиването на муцуната е от бедна смес
закачи един манометър на налягането на горивото
и като дадеш рязко газ виж с колко ти пада
налягатето
  • 0

#18 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4638 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 25 февруари 2011 - 15:48

Абе за този модел не знам, ама обикновен 111 мотор с дебитомер изкарва грешка когато се прецака дебитомера.

Обикновено дава - adaptation at rich stop, lean mixture, или lambda correction нещо си, което индиректно те насочва към дебитомера.
  • 0

#19 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 февруари 2011 - 15:50

Тц, не дава. Не ме питай от къде знам :). Докато връща данни дебитомера, не бие никакви грешки.
EDIT: Като се замисля, напълно възможно и да дава, но да ги затриват грешките преди да ги прочетат. А този тип грешки не са от типа "неработещ модул", и са много лесни за игнориране.
  • 0

#20 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Публикувано 25 февруари 2011 - 18:38

Лилоф, нали бяхме с еднакви двигатели? Може би ако някой ден имаш възможност да направим една среща и да разменим дебитомерите ще съм ти много благодарен. Май така е най-сигурно да разбера дали проблемът е от него. Пък и работа за 2 минути да се прехвърли. Щом казваш, че не излиза като грешка :kill_myself:

П.П. Намясто като я изръчкам и го няма прекъсване, дори при рязко натискане на педала. Само под товар, демек на скорост.
  • 0
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!

#21 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 февруари 2011 - 23:54

Що наистина не отидеш в един сервиз да закачат манометър на горивната рейка? Един приятел какво ли не смени по БМВ-то си и накрая се оказа, че горивната му помпа понякога не може да задържи налягането и точно тогава забива муцуна. Перфектни празни обороти, форсира се чудесно на място, но в движение беше кошмар.
Не ми прилича на дебитомер.
  • 0

#22 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Публикувано 26 февруари 2011 - 10:28

Предполагам, че и да закачим манометър, то някак си трябва да го изведем извън двигателното и да се съблюдава в движение. Аз манометри и маркучи имам, все пак климатици правя, а какъв обхват на налягането да търся?
  • 0
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!

#23 caki

caki

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 501 Мнения:
  • Град:Разград
  • Интереси:коли,тенис и ...
  • Автомобил:
    Mercedes 190 Е
    Mercedes 200 CE

Публикувано 28 февруари 2011 - 20:15

Абе гледам че помпата ти трябва да подава на 4бара обаче за регулатора на налягане аз лично не мога да ти дам точни данни. Излизат ми два вида на 3.5 и 3.8 бара. Помпата обаче има някакво филтърче развиващо се с ключ 17 на което от двете страни се завиват може би маркучите. Така като гледам е най-обикновена цедка но може и да се лъжа :mellow:
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни