Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Рестартирайте си адаптациите на дросела при монтаж на спортен филтър!


  • Please log in to reply
22 мнения по тази тема

#1 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 декември 2010 - 22:42

Направи ми впечатление, че при спиране към светофар, особено сега като е студен въздуха (и по-богат на кислород), оборотите падат леко, а не заковават директно на 750. Първо пропадат до 500 и после се качват.

Причината за това е, че дросела не знае колко да затвори клапата и пропуска повече въздух, като се освободи от скорост и се оставят оборотите да паднат сами. Същото се наблюдава и при обикновените газови уредби. При инерция с висока скорост, гаснат.

Наскоро си инсталирах панелен K&N филтър и го наблюдавам това поведение. Вчера беше 20 градуса и почти нямаше проблем, днес се усеща осезаемо.

Проблемът се решава с рестартиране на адаптациите на дросела. След това клапата се самообучава отново и този проблем изчезва.
Целта на темата е да не се търси под вола теле. Спортните филтри пропускат по-голямо количество въздух от обикновените.

Което навежда на мисълта, че е добре при всяка смяна на филтъра да се трият адаптациите на дросела.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#2 300SEL

300SEL

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 05 декември 2010 - 23:22

тази адаптация как се извършва.Поставяш ключа на позиция 2 и задържаш педала на газта за 20 секунди при затворени врати и спряни други консуматори или е по друг начин и за коли от кои години е приложимо?
  • 0

#3 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 декември 2010 - 23:48

Наистина, не е зле да кажете как се рестартира дросела, не че имам проблеми с оборотиде, ама е хубаво да се знае.
  • 0

#4 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 декември 2010 - 00:08

Ъмм... не знам как се рестартира без компютър. И на мен ми е любопитно дали има някакъв друг начин.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#5 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Публикувано 06 декември 2010 - 00:19

До колкото си спомням с компютър, после колата се стартира и се оставя намясто 10 минути да поработи. Също така от електричарче знам, че при нашите мечовци ( моят мотор е същия като на Лилоф ) същият ефект ще има ако се махне минусовата клема за 15 минути и процедурата се извърши после.

П.П. Даже ще го пробвам утре и ще ви кажа. Аз нямам толкова проблем със спад на оборотите колкото при потегляне в студено време колата забива муцуна като не е загряла и натисна педала на газта рязко.
  • 0
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!

#6 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 декември 2010 - 11:27

Е това с откачането на клемите не ме кефи, щото покрай адаптациите ще ми замине ESP-то, прозорците, и още куп други настройки...

Лилов - аз тоя проблем го имам от както съм взел колата и така и никой досега не успя да го оправи. Казаха ми да чистя дроселовата клапа, което още не съм направил. Проблемът не е много силно изразен, но определено в студено време си проличава по-ясно, отколкото в топло.

Ето това е положението при мен в студено време:

  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#7 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 декември 2010 - 18:51

Илия, не ти ли рестартирахме дросела като ти ровехме по твоята?
Ако не са, вземи един инвертор на напрежение 12V->220V и дай да го направим.
Мен ме мързи също, че цял ден се занимавам с административни простотии, но съм в отпуск и можем да пием по бира и да го оправим.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#8 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 декември 2010 - 11:43

Е, ако си си вкъщи - мини през моя офис - да не търсим инвертор - имам контакт.
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#9 chapcho

chapcho

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 6 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Петрич
  • Автомобил:
    MB W211 - 320 CDI 2004 г.
    МB W210 - 250 D 1996 г.
    MB W124 - 250 D 1991 г.
    MB W123 - 200 D 1985 г.

Публикувано 17 февруари 2011 - 23:18

В крайна сметка така или иначе не е описано как се става самата адаптация :dontknow:
И аз имам същия проблем но мисля че може да ми е заминал дросела щото самия вакум маркуч е запушен с една тапичка :slap:
  • 0

#10 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 18 февруари 2011 - 18:39

като не ти се аткача акумулатора
откачи само буксата на дросела за 15 мин
при загасена кола естествено
после без да бараш педалите я даваш на контакт
за 10 мин. после палиш и си готов
ама не при всички става
някои модели си искат диагнозата
  • 0

#11 caki

caki

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 501 Мнения:
  • Град:Разград
  • Интереси:коли,тенис и ...
  • Автомобил:
    Mercedes 190 Е
    Mercedes 200 CE

Публикувано 22 февруари 2011 - 19:17

като не ти се аткача акумулатора
откачи само буксата на дросела за 15 мин
при загасена кола естествено
после без да бараш педалите я даваш на контакт
за 10 мин. после палиш и си готов
ама не при всички става
някои модели си искат диагнозата

Вчера това го пробвах. Никаква промяна.Държи перфектни 800 оборота и като му подам газ да потегля и забива муцуната. 200CE-16V
  • 0

#12 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 22 февруари 2011 - 23:39

Вчера това го пробвах. Никаква промяна.Държи перфектни 800 оборота и като му подам газ да потегля и забива муцуната. 200CE-16V

Ако си купиш нови свещи,може и да се оправи.Наскоро си имах такъв проблем.В твоя случай,може и да греша.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#13 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Публикувано 23 февруари 2011 - 22:00

Аз също имам този проблем вече и е адски дразнещ и опасен даже. Това ако ми се наложи да се изнеса бързо от кръстовище..., онзи ден да ме отнесат без малко. :kill_myself: Свещите съм сменил преди 3 месеца - NGK. Някой има ли други идеи откъде може да идва проблемът? Случва се при мен при рязко натискане педала на газта, ако е плавно няма проблем, ама то така все едно карам 80 коня кола... Също така ако натисна и педала докрай, направо забива муцуна и не иска да отлепи. :blink:
  • 0
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!

#14 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 февруари 2011 - 22:06

E ти нали имаше грижи с Recirculation Flap-a (Blow off valve-a). Оправи ли нещо там?
На диагностика качвал ли си я? Има една кофа датчици по всмукателния колектор.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#15 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Публикувано 24 февруари 2011 - 20:33

Качвах я, миналата седмица - няма грешки. Интересното е, че преди го правеше само докато е студена, сега го прави и при напълно загрял двигател. Колкото до клапана бях казал на майстора да го погледне и каза, че си е играл да го чисти и сега работи, лично го проверих. Дебитомер и темп датчик мисля, че не са - нали излизат на диагностика? Може би да остава нещо по дросела или TPS-a като искрено се надявам да не е в последното.
  • 0
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни