Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с вакуума на вратите.140-ка 300SE


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 ноември 2010 - 13:03

Здравейте , спря да ми работи вакуума на вратите. Работеше си перфектно, но при смяната на акумулатора спря. Изчистихме грешките на компа, предпазителите( бушоните) са здрави ,но като затварям вратите нищо не се случва. Чух ,че имало някакво обучение на вратите ,но не знам как става, ако някой може да помогне Благодаря предварително!
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#2 300SEL

300SEL

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 18 ноември 2010 - 19:46

виж си вакуум помпата в багажника под кората - преди това виж бушони 8,10 и 11 в багажника
  • 0

#3 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 ноември 2010 - 20:58

Предпазителите са проверени! Тия антенки (стария парктроник) на багажника си излизат ,централното заключване работи и надуването на седалката работи, затова си мисля ,че помпата е здрава , как мислиш?
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#4 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 18 ноември 2010 - 23:36

Е махни задната седалка и се ослушвай.Ако не бучи значи не се задейства.По принцип обучение съществува, ма мисля че на твоите возила няма.Та като дигнеш задната седалка изключи буксата на помпичката и пак я включи.А и тия помпички си имат проблем с четките така че като я поразбуташ може и да тръгне.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#5 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 ноември 2010 - 10:18

Помпата за вакуума не е ли в багажника? А и не сработва заслушвал съм се.
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#6 shiki

shiki

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 797 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 124 300D Turbo 1993 год.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 ноември 2010 - 14:15

Помпата за вакуума не е ли в багажника? А и не сработва заслушвал съм се.

На 124-ката е вдясно под задната седалка. На 140-ката не виждам причина да е в багажника, но по-лесно ще свалиш задната седалка, отколкото всички кори в багажника, така че започвай! :icon_coolgrin:
  • 0

#7 avd

avd

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 127 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 Зелената

Публикувано 19 ноември 2010 - 17:30

На 124-ката е вдясно под задната седалка. На 140-ката не виждам причина да е в багажника, но по-лесно ще свалиш задната седалка, отколкото всички кори в багажника, така че започвай! :icon_coolgrin:


124-ка с вакуум на вратите? :blink:
  • 0

#8 gosho777

gosho777

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 353 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес Е200 купе, 1995-та год.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 ноември 2010 - 17:42

Той имаше впредвид помпата за вакуума че се намира под задната седалка,не че 124-ката има вакуум на вратите.
  • 0
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz

#9 300SEL

300SEL

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 19 ноември 2010 - 18:34

сега, на w140 според екстрите има две помпи ,PSE помпа под задната седалка в дясната част и помпа в багажника под кората в лявата част. Помпата в купето обслужа 6 функции които са
вакум на двигателя HVAC 1 шлаух прозрачен; ортопедични седалки 3 шлауха сиви; антени асист заден ход 2в1 шлауха оранжеви; багажник-вакум и лапа 1 шлаух черен; падащи подглавници 2в1 бели; централно заключване - 4 врати,капачка резервоар и багажник 6в1 жълти с конектор. Те се захванати чрез вакумни лули за помпата чиито пластмасови пишки имат 5мм крехки удължения.Лулата влиза и се законтря върху помпата.С годините,употребата или разместването на помпата тези 5мм се сцепват и помпата,която всъщност не прави само вакум ,а и налягане защото развътра моторчето в двете посоки, се цепват или отчупват и тогава всички проблеми започват от там - от самото начало. Хлъзгавите моменти са : 1.Смяната на тези вакумни лули - което е лесна и гадна работа и 2. Отчупените парченца от помпата остават в лулите (с "направи си сам" могат да се измъкнат но се презаква гуменото уплътнение и аз не бих рискувал. Шестте пишки които излизат от помпата със счупените им част не са "removable" ето това е проблема - всеки сам трябва да реши как да ги закрепи и то качствено. С други думи ви трябва едва ли не нова коруба на помпата - която няма парт номер.
Помпата в багажника е на сходен прицип,но е по-проста тя командва засмукването на вратите и т.н. там може да се играе със настройката - колко секунди да работ. Правилният интервал е 3-5 сек. всичко друго е скъсяване на живота на мотора и.Ако една вак.линия не сработи 2 поредни пътя,бива изклювана от помпата. Затова номера с ресетването от бушоните работи за кратко,всичко работи но неправилно.


Успех!
  • 0

#10 Lazar V12

Lazar V12

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 334 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:От всичко по малко !
  • Автомобил:
    Mercedes Benz 600 SEL '1992
    Chrysler Voyager 3.3 AWD '1993
    SAAB 9000 CS '1995
    Fiat Tipo 1.4 '1995
    Fiat 126P '1989
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 ноември 2010 - 21:46

Май бяхме говорили с теб по въпроса :)
Ако намериш време и имаш желание ела и ще оправиме вакумите.
  • 0
Публикувано изображение
България е една от малкото страни в света ,в която докато караш в насрещното движение може някой да те шибне отзад !!!

#11 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 20 ноември 2010 - 23:40

виж си вакуум помпата в багажника под кората - преди това виж бушони 8,10 и 11 в багажника



9

;)
  • 0
.

#12 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 февруари 2011 - 10:30

Реших си проблема отдавна ,но понеже виждам ,че не съм го написал ще си поправя грешката и ще допълня темата.
Заедно с колегата Lazer V12 на когото съм много благодарен и задължен се заехме с ремонтирането на проблема. След като свалихме всички кори от багажника , установихме ,че бяха слагани някакви допълнителни релета ,веднага бяха премахнати и свързахме помпата директо след предпазителя (Както е фабрично). Помпата заработи веднага и вратите започнаха да се дозатварят. След около 5мин. ,обаче отново отказаха да работят. След обмисляне и проверяване на системата ,установихме ,че проблема е в прекалено дългата работа на вакуум помпата. Разглобихме я и вътре има един реостат който е намазан с боя (та да не се пипа) и от него се регулира времето за работа на помпата. Регулирахме го така ,че след затваряне на вратата да работи около 3-5 секунди. По този начин вкуум помпата не загрява (не изключва по термична защита) и всичко си работи. Понеже едната врата по онова време не ми работеше ,решихме да я отворим да видим какъв е проблема та. Установихме ,че микроключето ,което подава сигнал на попата за нейното заработване не контактува. То се регулира с права отверка в задния край на механизма за затварянето на врата. За да се свали въпросноя механизъм се сваля всичко освен механизма за стъклото.(Кората на вратата , външната дръжка , ключалката и целия механизъм за вратата) Регулирахме го така че да контактува както трябва и всичко си дойде на мястото. Съжалявам ,че не направихме снимки ,но обещавам при следваща подобна машинация да наснимам всичко подробно.
Ако някой има подобен проблем и неможе да се справи сам или има въпроси нека се свърже с мен на ЛС или в темата. Предполагам ,че и колегата Лазер също ще Ви обясни и помогне ,както на мен.
Поздрави.
  • 2
NO PAIN - NO GAIN!




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни