Проблем с вакуума на вратите.140-ка 300SE
Започната от ХаPu, 18 ное 2010 - 13:03:15
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 18 ноември 2010 - 13:03
Здравейте , спря да ми работи вакуума на вратите. Работеше си перфектно, но при смяната на акумулатора спря. Изчистихме грешките на компа, предпазителите( бушоните) са здрави ,но като затварям вратите нищо не се случва. Чух ,че имало някакво обучение на вратите ,но не знам как става, ако някой може да помогне Благодаря предварително!
NO PAIN - NO GAIN!
#2
Публикувано 18 ноември 2010 - 19:46
виж си вакуум помпата в багажника под кората - преди това виж бушони 8,10 и 11 в багажника
#3
Публикувано 18 ноември 2010 - 20:58
Предпазителите са проверени! Тия антенки (стария парктроник) на багажника си излизат ,централното заключване работи и надуването на седалката работи, затова си мисля ,че помпата е здрава , как мислиш?
NO PAIN - NO GAIN!
#4
Публикувано 18 ноември 2010 - 23:36
Е махни задната седалка и се ослушвай.Ако не бучи значи не се задейства.По принцип обучение съществува, ма мисля че на твоите возила няма.Та като дигнеш задната седалка изключи буксата на помпичката и пак я включи.А и тия помпички си имат проблем с четките така че като я поразбуташ може и да тръгне.
Никога не оставям магарето си в калта.
#5
Публикувано 19 ноември 2010 - 10:18
Помпата за вакуума не е ли в багажника? А и не сработва заслушвал съм се.
NO PAIN - NO GAIN!
#6
Публикувано 19 ноември 2010 - 14:15
На 124-ката е вдясно под задната седалка. На 140-ката не виждам причина да е в багажника, но по-лесно ще свалиш задната седалка, отколкото всички кори в багажника, така че започвай!Помпата за вакуума не е ли в багажника? А и не сработва заслушвал съм се.
#7
Публикувано 19 ноември 2010 - 17:30
На 124-ката е вдясно под задната седалка. На 140-ката не виждам причина да е в багажника, но по-лесно ще свалиш задната седалка, отколкото всички кори в багажника, така че започвай!
124-ка с вакуум на вратите?
#8
Публикувано 19 ноември 2010 - 17:42
Той имаше впредвид помпата за вакуума че се намира под задната седалка,не че 124-ката има вакуум на вратите.
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz
#9
Публикувано 19 ноември 2010 - 18:34
сега, на w140 според екстрите има две помпи ,PSE помпа под задната седалка в дясната част и помпа в багажника под кората в лявата част. Помпата в купето обслужа 6 функции които са
вакум на двигателя HVAC 1 шлаух прозрачен; ортопедични седалки 3 шлауха сиви; антени асист заден ход 2в1 шлауха оранжеви; багажник-вакум и лапа 1 шлаух черен; падащи подглавници 2в1 бели; централно заключване - 4 врати,капачка резервоар и багажник 6в1 жълти с конектор. Те се захванати чрез вакумни лули за помпата чиито пластмасови пишки имат 5мм крехки удължения.Лулата влиза и се законтря върху помпата.С годините,употребата или разместването на помпата тези 5мм се сцепват и помпата,която всъщност не прави само вакум ,а и налягане защото развътра моторчето в двете посоки, се цепват или отчупват и тогава всички проблеми започват от там - от самото начало. Хлъзгавите моменти са : 1.Смяната на тези вакумни лули - което е лесна и гадна работа и 2. Отчупените парченца от помпата остават в лулите (с "направи си сам" могат да се измъкнат но се презаква гуменото уплътнение и аз не бих рискувал. Шестте пишки които излизат от помпата със счупените им част не са "removable" ето това е проблема - всеки сам трябва да реши как да ги закрепи и то качствено. С други думи ви трябва едва ли не нова коруба на помпата - която няма парт номер.
Помпата в багажника е на сходен прицип,но е по-проста тя командва засмукването на вратите и т.н. там може да се играе със настройката - колко секунди да работ. Правилният интервал е 3-5 сек. всичко друго е скъсяване на живота на мотора и.Ако една вак.линия не сработи 2 поредни пътя,бива изклювана от помпата. Затова номера с ресетването от бушоните работи за кратко,всичко работи но неправилно.
Успех!
вакум на двигателя HVAC 1 шлаух прозрачен; ортопедични седалки 3 шлауха сиви; антени асист заден ход 2в1 шлауха оранжеви; багажник-вакум и лапа 1 шлаух черен; падащи подглавници 2в1 бели; централно заключване - 4 врати,капачка резервоар и багажник 6в1 жълти с конектор. Те се захванати чрез вакумни лули за помпата чиито пластмасови пишки имат 5мм крехки удължения.Лулата влиза и се законтря върху помпата.С годините,употребата или разместването на помпата тези 5мм се сцепват и помпата,която всъщност не прави само вакум ,а и налягане защото развътра моторчето в двете посоки, се цепват или отчупват и тогава всички проблеми започват от там - от самото начало. Хлъзгавите моменти са : 1.Смяната на тези вакумни лули - което е лесна и гадна работа и 2. Отчупените парченца от помпата остават в лулите (с "направи си сам" могат да се измъкнат но се презаква гуменото уплътнение и аз не бих рискувал. Шестте пишки които излизат от помпата със счупените им част не са "removable" ето това е проблема - всеки сам трябва да реши как да ги закрепи и то качствено. С други думи ви трябва едва ли не нова коруба на помпата - която няма парт номер.
Помпата в багажника е на сходен прицип,но е по-проста тя командва засмукването на вратите и т.н. там може да се играе със настройката - колко секунди да работ. Правилният интервал е 3-5 сек. всичко друго е скъсяване на живота на мотора и.Ако една вак.линия не сработи 2 поредни пътя,бива изклювана от помпата. Затова номера с ресетването от бушоните работи за кратко,всичко работи но неправилно.
Успех!
#11
Публикувано 20 ноември 2010 - 23:40
виж си вакуум помпата в багажника под кората - преди това виж бушони 8,10 и 11 в багажника
9
.
#12
Публикувано 22 февруари 2011 - 10:30
Реших си проблема отдавна ,но понеже виждам ,че не съм го написал ще си поправя грешката и ще допълня темата.
Заедно с колегата Lazer V12 на когото съм много благодарен и задължен се заехме с ремонтирането на проблема. След като свалихме всички кори от багажника , установихме ,че бяха слагани някакви допълнителни релета ,веднага бяха премахнати и свързахме помпата директо след предпазителя (Както е фабрично). Помпата заработи веднага и вратите започнаха да се дозатварят. След около 5мин. ,обаче отново отказаха да работят. След обмисляне и проверяване на системата ,установихме ,че проблема е в прекалено дългата работа на вакуум помпата. Разглобихме я и вътре има един реостат който е намазан с боя (та да не се пипа) и от него се регулира времето за работа на помпата. Регулирахме го така ,че след затваряне на вратата да работи около 3-5 секунди. По този начин вкуум помпата не загрява (не изключва по термична защита) и всичко си работи. Понеже едната врата по онова време не ми работеше ,решихме да я отворим да видим какъв е проблема та. Установихме ,че микроключето ,което подава сигнал на попата за нейното заработване не контактува. То се регулира с права отверка в задния край на механизма за затварянето на врата. За да се свали въпросноя механизъм се сваля всичко освен механизма за стъклото.(Кората на вратата , външната дръжка , ключалката и целия механизъм за вратата) Регулирахме го така че да контактува както трябва и всичко си дойде на мястото. Съжалявам ,че не направихме снимки ,но обещавам при следваща подобна машинация да наснимам всичко подробно.
Ако някой има подобен проблем и неможе да се справи сам или има въпроси нека се свърже с мен на ЛС или в темата. Предполагам ,че и колегата Лазер също ще Ви обясни и помогне ,както на мен.
Поздрави.
Заедно с колегата Lazer V12 на когото съм много благодарен и задължен се заехме с ремонтирането на проблема. След като свалихме всички кори от багажника , установихме ,че бяха слагани някакви допълнителни релета ,веднага бяха премахнати и свързахме помпата директо след предпазителя (Както е фабрично). Помпата заработи веднага и вратите започнаха да се дозатварят. След около 5мин. ,обаче отново отказаха да работят. След обмисляне и проверяване на системата ,установихме ,че проблема е в прекалено дългата работа на вакуум помпата. Разглобихме я и вътре има един реостат който е намазан с боя (та да не се пипа) и от него се регулира времето за работа на помпата. Регулирахме го така ,че след затваряне на вратата да работи около 3-5 секунди. По този начин вкуум помпата не загрява (не изключва по термична защита) и всичко си работи. Понеже едната врата по онова време не ми работеше ,решихме да я отворим да видим какъв е проблема та. Установихме ,че микроключето ,което подава сигнал на попата за нейното заработване не контактува. То се регулира с права отверка в задния край на механизма за затварянето на врата. За да се свали въпросноя механизъм се сваля всичко освен механизма за стъклото.(Кората на вратата , външната дръжка , ключалката и целия механизъм за вратата) Регулирахме го така че да контактува както трябва и всичко си дойде на мястото. Съжалявам ,че не направихме снимки ,но обещавам при следваща подобна машинация да наснимам всичко подробно.
Ако някой има подобен проблем и неможе да се справи сам или има въпроси нека се свърже с мен на ЛС или в темата. Предполагам ,че и колегата Лазер също ще Ви обясни и помогне ,както на мен.
Поздрави.
NO PAIN - NO GAIN!
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни