Алекс колко сме като регистрирани потребители и по-точно колко са активните(разбираш какво питам) ? Искам да споделя впечатления и по-скоро едно сравнение . Последното БМВ което имах беше с такова нечовешко окачване , но все пак МБ-то което карам сега ( въпреки че отзад е Ситроен ) влиза и излиза от завоите много ама много по-добре от незаводското ми БМВ . Разбираемо е защо !
Е добре де , а на двигателите какво им е ???

Пак примерче - 190-ка 1983 година на безброй километри , по блока НИКАКВИ ЗАБЕЛЕЖКИ ! Само сегменти , пасване на клапани и гумички на клапаните !
Значи с подходящото управление и турбини или суперчарджъри можем да си направим колиците живи ! Ся ако тунинг е бирена канта в багажника

Тук има хора , които са доста напред във "Forced induction" и съм сигурен , че с радост и ентусиазъм ще споделят опита си в тунинга . Хубавото е , че Мерцедеса няма нужда от оптичен тунинг или просто не му отива или поне аз не съм видял нещо , което да ме грабне !? Не знам .... винаги съм си мислил , че МБ-то не е само за пенсионери .
Доста газови Мерцедеси има във форума - хубаво , няма лошо . Но знаете ли че на Жорето Мегаскуирта управлява газови инжекции ??? Няма детонации , гърмежи и т.н. простотии !!! Аз съм карал БМВ-то ми с 250км/ч с газовия инжекцион монтиран в него . Нищо не пречи и турбина да се сложи на кола с газов инжекцион !
Извинявам се ако съм отегчил някого , но този раздел е МЪРТВЕЦ !!!
Направо сме гола вода !!!
Аз ще съм третия след Жорето и Добри - ОБЕЩАВАМ !!!
Надявам се да съм разлаял "кучетата" !!! :ok: