Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

МАЙ ТУНИНГ , А ?няма още описание


  • Please log in to reply
31 мнения по тази тема

#1 MB 2316

MB 2316

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Мнения:

Публикувано 02 октомври 2006 - 23:13

Чета си аз , но повече от 2 тунинговани коли в цял форум няма !? Дизела на Добри и Ево - то на Жорето ! Излагаме се братлета !
Алекс колко сме като регистрирани потребители и по-точно колко са активните(разбираш какво питам) ? Искам да споделя впечатления и по-скоро едно сравнение . Последното БМВ което имах беше с такова нечовешко окачване , но все пак МБ-то което карам сега ( въпреки че отзад е Ситроен ) влиза и излиза от завоите много ама много по-добре от незаводското ми БМВ . Разбираемо е защо !
Е добре де , а на двигателите какво им е ??? :angry:
Пак примерче - 190-ка 1983 година на безброй километри , по блока НИКАКВИ ЗАБЕЛЕЖКИ ! Само сегменти , пасване на клапани и гумички на клапаните !
Значи с подходящото управление и турбини или суперчарджъри можем да си направим колиците живи ! Ся ако тунинг е бирена канта в багажника :D тогава съм съгласен да има форума раздел "Тунинг" .
Тук има хора , които са доста напред във "Forced induction" и съм сигурен , че с радост и ентусиазъм ще споделят опита си в тунинга . Хубавото е , че Мерцедеса няма нужда от оптичен тунинг или просто не му отива или поне аз не съм видял нещо , което да ме грабне !? Не знам .... винаги съм си мислил , че МБ-то не е само за пенсионери .
Доста газови Мерцедеси има във форума - хубаво , няма лошо . Но знаете ли че на Жорето Мегаскуирта управлява газови инжекции ??? Няма детонации , гърмежи и т.н. простотии !!! Аз съм карал БМВ-то ми с 250км/ч с газовия инжекцион монтиран в него . Нищо не пречи и турбина да се сложи на кола с газов инжекцион !
Извинявам се ако съм отегчил някого , но този раздел е МЪРТВЕЦ !!!
Направо сме гола вода !!!
Аз ще съм третия след Жорето и Добри - ОБЕЩАВАМ !!!
Надявам се да съм разлаял "кучетата" !!! :ok:
  • 0

#2 DJ FUNKY

DJ FUNKY

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2660 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    C 220 Т CDI Sport 1999 г. W 124 300 D Turbo 1992 г.

Публикувано 02 октомври 2006 - 23:31

:ok: направо и котките разлая бате :ok:
аз по принцип съм навит някой да ми пипне колицата ама още не съм видял някой да направил нещо читаво без после да се строши нещо друго поради тая причина
  • 0
Публикувано изображение
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
Публикувано изображение

#3 S-klasica

S-klasica

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Мнения:

Публикувано 03 октомври 2006 - 09:51

Да ви кажа честно , стоях пред колата гледах гледах......... и се чудех какво да и циганосам е ми не мога .
Сърце не ми дава да правя тия циганий.
Боя - ДА
хром пасти - ДА
Яки джанти - ДА
Нов кожен салон - ДА

НО ВСИЧКО ДРУГО Е САМО ЦИГАНИЯ !!!!

Я ВИЖТЕ BRABUS


:FlagMB: :FlagMB: :FlagMB:
  • 0
Публикувано изображение

#4 hektor

hektor

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1751 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Гера/София
  • Автомобил:
    Alfa Romeo 147 1.6 ts

Публикувано 03 октомври 2006 - 11:17

С бат Алекс сме си горорили по тази тема! Въпрос- има ли в БГ фирма, сервиз или или профи отборче, на които като им се занесе колата, наистина да я преобразят? Не говоря за разни оптически изпълнения, а за истинско пипане на двигател, тръби и други неща барем и окачването съобразено с новите характеристики на моторчето. И тези хора да ми дават някакви гаранций все пак. Аз като неук човек, но фен на тези неща бих хвърлил известно количество пари, но да знам, че няма да си оставят пръстите по колата ( както ФЪНКИ каза).За съжаление не съм чувал до сега за такива елементи в БГ тунинга :Dn:
  • 0
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!

" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"

#5 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Публикувано 03 октомври 2006 - 14:14

Ами има няколко фирми, Проспеед мисля че работят добре, Цунами не съм сигурен за ежедневна кола как са иначе за драг - вижте победителите в клас Ц...
Лично аз имам огромното желание да си направя колата - обаче след като ми е ежедневна кола с която минавам над 100км дневно как да я пипам?!
Живот и здраве решил съм да купя една 190 дето ще я правя и то най вероятно специално за драг защото досега на Божурище нито един МБ не съм видял да се пуска ( освен в клас престиж ама и там зле ) и това определено ме дразни като ходя там и трябва да има промяна ;) :evil:
  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)

#6 KPAHK

KPAHK

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3768 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:MLADOST CITY
  • Автомобил:
    MB E 200, 2016
    MB E 320 CDI, 2007
    Mazda3 BL, 2011
    Toyota Hilux DLX, 2007
    Punto MK1, 1998
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 октомври 2006 - 15:48

Живот и здраве решил съм да купя една 190 дето ще я правя и то най вероятно специално за драг защото досега на Божурище нито един МБ не съм видял да се пуска ( освен в клас престиж ама и там зле ) и това определено ме дразни като ходя там и трябва да има промяна ;) :evil:

аааа тука грешиш :D :D :D
Питай Бат НИКИ ;)
  • 0

#7 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Публикувано 03 октомври 2006 - 16:44

А вярно че и той ходи :D ама с него все не можем да се засечем
  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)

#8 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1517 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 03 октомври 2006 - 18:52

Ми и аз имам тунинг- ръчно управляем блокаж на диференцяла, манометър на турбото, ел. винтелатор на радиатора. Замислил съм и компресор за сгъстен въздух 8 бара и сигнализация за поледици. Не всичко което върши работа е особено красиво за всички, ама мен си ме кефи
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#9 cool4o

cool4o

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 47 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Интереси:w 123 240D 1978
    w 123 240TD 1982
    w 124 200D 1993
    w124 200E 1990
  • Автомобил:
    w 202 250TD 230 hp ++

Публикувано 04 октомври 2006 - 21:30

аиде колите с тунинг във форума станаха 3 :evil: и пак 123ка и пак турбо но 240д по голями клапани- от някакъв бус незнам точно по голям разпределителен вал - пак от бус изпускателна система за сега заводска до другия месец 60мм+ и може би само краино гърне, турбо garret .... модела в момента не мога да го кажа ако някои го интересува ще го пустна иначе е от бмв 524 тд по натам се очаква интеркулер+цицки за охлаждане на буталата, и много игра с нафтовата помпа и дюзите :) е това е ако някои го интересува нещо да пита, а колата все още не е в движение очаквам да я запаля другата седмица или наи късно до 2 седмици.
  • 0

#10 MB 2316

MB 2316

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Мнения:

Публикувано 04 октомври 2006 - 21:48

:ok: Фирма дали има !? Има ама цени колкото да не ги дадеш никога ! А за колегата с everyday car-a - какво би ти попречила една турбинка с един лек надув , просто колкото да усетиш тласъка в облегалката !? Никой не говори да си разцепим колите на две :D Макар че мерца е здрава кола и то много ! Да нахвърлям една схемичка лекичка :D Значи такааааа ...... една турбинка с малка топла част за да тръгва от по-ниски обороти чисто нова е 700-1000 лева , един кулер средна хубост - 100 лева , електроника ( за хората с ел. дюзи ) 450-500 лева , механична инжекция може и да не се маха при нисък надув на турбината до 0.4 - 0.5 бара - само малко регулиране на главата на инжекциона , свещи едно число по - студени Denso NGK Iridium - по 25-30 лева бройката и издържат 50-70.000 км , хубави кабели 120-170 лева , разни Samco-вци (силиконов маркуч :D за връзки ) 80 лева е метъра , но на кола са по около 30 см не повече , маркучи за високо налягане на масло по един брой на кола около 35 лева , хубави скоби за съединения 20-40 лева , уреди за табло - тук цените са наааааай-различни , някой ако иска окачване - тук също може да се говори много , но може и да си остане stock , генерация за турбината 100-тина лева с монтажа , парички за труд на изработващия сервиз , настройки и wellcome !!! :yahoo:
Dezki се майтапи , но една хубава генерация ще му качи още 10-тина магарета на колата :D Той е прав , че тунинг е широко понятие - електрическата перка спестява от мощността на мотора за разлика от виско съединител или електромагнитна перка зацепена на вал . Владо190 пише за Проспийд и Тошо Цунами-то ама там нещата са по 3/три/ - личен експириънс . В крайна сметка ако някой иска може да му се достави и кит за неговия двигател , но лошото тук е , че за МБ никой не ни мърда пръста както при Хонда и т.н. И да не забравяме за Ауди ТТ - то на Цунами май беше , което Али с лично изработената си атмосферна кола го разцепи на 3 пъти на финала 2005 година . Стартираха 3 пъти по регламент и кола за има няма 10.000 лева ( не тунинга , а цялата кола ) преби кола за 60.000 евра ( с тунинга) !? :blink: Много ресурс има в двигателите на МБ !!!
  • 0

#11 MB 2316

MB 2316

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Мнения:

Публикувано 04 октомври 2006 - 21:50

аиде колите с тунинг във форума станаха 3 :evil: и пак 123ка и пак турбо но 240д по голями клапани- от някакъв бус незнам точно по голям разпределителен вал - пак от бус изпускателна система за сега заводска до другия месец 60мм+ и може би само краино гърне, турбо garret .... модела в момента не мога да го кажа ако някои го интересува ще го пустна иначе е от бмв 524 тд по натам се очаква интеркулер+цицки за охлаждане на буталата, и много игра с нафтовата помпа и дюзите :) е това е ако някои го интересува нещо да пита, а колата все още не е в движение очаквам да я запаля другата седмица или наи късно до 2 седмици.

Това с цицките :D за охлаждане и смазване го има и стандартно , но е правено от мой приятел на БМВ двигател . Не пречи да се направи на всеки .
  • 0

#12 DJ FUNKY

DJ FUNKY

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2660 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    C 220 Т CDI Sport 1999 г. W 124 300 D Turbo 1992 г.

Публикувано 04 октомври 2006 - 21:56

:ok:  Фирма дали има !? Има ама цени колкото да не ги дадеш никога ! А за колегата с everyday car-a  - какво би ти попречила една турбинка с един лек надув , просто колкото да усетиш тласъка в облегалката !? Никой не говори да си разцепим колите на две :D  Макар че мерца е здрава кола и то много !  Да нахвърлям една схемичка лекичка  :D  Значи такааааа ...... една турбинка с малка топла част за да тръгва от по-ниски обороти чисто нова е 700-1000 лева , един кулер средна хубост - 100 лева , електроника ( за хората с ел. дюзи ) 450-500 лева ,  механична инжекция може и да не се маха при нисък надув на турбината до 0.4 - 0.5 бара - само малко регулиране на главата на инжекциона , свещи едно число по - студени Denso NGK Iridium - по 25-30 лева бройката и издържат 50-70.000 км , хубави кабели 120-170 лева , разни Samco-вци (силиконов маркуч  :D  за връзки ) 80 лева е метъра , но на кола са по около 30 см не повече , маркучи за високо налягане на масло по един брой на кола около 35 лева , хубави скоби за съединения 20-40 лева , уреди за табло - тук цените са наааааай-различни , някой ако иска окачване - тук също може да се говори много , но може и да си остане stock , генерация за турбината 100-тина лева с монтажа , парички за труд на изработващия сервиз , настройки и wellcome !!! :yahoo:
Dezki се майтапи , но една хубава генерация ще му качи още 10-тина магарета на колата  :D  Той е прав , че тунинг е широко понятие - електрическата перка спестява от мощността на мотора за разлика от виско съединител или електромагнитна перка зацепена на вал . Владо190 пише за Проспийд и Тошо Цунами-то ама там нещата са по 3/три/ - личен експириънс . В крайна сметка ако някой иска може да му се достави и кит за неговия двигател , но лошото тук е , че за МБ никой не ни мърда пръста както при Хонда и т.н. И да не забравяме за Ауди ТТ - то на Цунами май беше , което Али с лично изработената си атмосферна кола го разцепи на 3 пъти на финала 2005 година . Стартираха 3 пъти по регламент и кола за има няма 10.000 лева ( не тунинга , а цялата кола ) преби кола за 60.000 евра ( с тунинга) !?  :blink:  Много ресурс има в двигателите на МБ !!!

по твойте приказки 3 бона :huh:за 3 бона къв 400 коня мотор ще изтрескам на пурата не е истина
  • 0
Публикувано изображение
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
Публикувано изображение

#13 cool4o

cool4o

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 47 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Интереси:w 123 240D 1978
    w 123 240TD 1982
    w 124 200D 1993
    w124 200E 1990
  • Автомобил:
    w 202 250TD 230 hp ++

Публикувано 04 октомври 2006 - 22:18

е то го има ама не на всички коли, а специално на 123ката няма, но е заложена маслена магистрала така че просто се прави "пътечка" на блока малко се режат буталцата и готово :) има охлаждане на буталата, друго имам маслен радиатор замислено е и монтиране на интеркулер но за момента се отлага, даваите съвети за управление на нафтовата помпа а и други съвети по двигателя де :) готов съм да експериментирам имам доста части. :FlagMB:
  • 0

#14 MB 2316

MB 2316

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 55 Мнения:

Публикувано 04 октомври 2006 - 22:39

:ok:  Фирма дали има !? Има ама цени колкото да не ги дадеш никога ! А за колегата с everyday car-a  - какво би ти попречила една турбинка с един лек надув , просто колкото да усетиш тласъка в облегалката !? Никой не говори да си разцепим колите на две :D  Макар че мерца е здрава кола и то много !  Да нахвърлям една схемичка лекичка  :D  Значи такааааа ...... една турбинка с малка топла част за да тръгва от по-ниски обороти чисто нова е 700-1000 лева , един кулер средна хубост - 100 лева , електроника ( за хората с ел. дюзи ) 450-500 лева ,  механична инжекция може и да не се маха при нисък надув на турбината до 0.4 - 0.5 бара - само малко регулиране на главата на инжекциона , свещи едно число по - студени Denso NGK Iridium - по 25-30 лева бройката и издържат 50-70.000 км , хубави кабели 120-170 лева , разни Samco-вци (силиконов маркуч  :D  за връзки ) 80 лева е метъра , но на кола са по около 30 см не повече , маркучи за високо налягане на масло по един брой на кола около 35 лева , хубави скоби за съединения 20-40 лева , уреди за табло - тук цените са наааааай-различни , някой ако иска окачване - тук също може да се говори много , но може и да си остане stock , генерация за турбината 100-тина лева с монтажа , парички за труд на изработващия сервиз , настройки и wellcome !!! :yahoo:
Dezki се майтапи , но една хубава генерация ще му качи още 10-тина магарета на колата  :D  Той е прав , че тунинг е широко понятие - електрическата перка спестява от мощността на мотора за разлика от виско съединител или електромагнитна перка зацепена на вал . Владо190 пише за Проспийд и Тошо Цунами-то ама там нещата са по 3/три/ - личен експириънс . В крайна сметка ако някой иска може да му се достави и кит за неговия двигател , но лошото тук е , че за МБ никой не ни мърда пръста както при Хонда и т.н. И да не забравяме за Ауди ТТ - то на Цунами май беше , което Али с лично изработената си атмосферна кола го разцепи на 3 пъти на финала 2005 година . Стартираха 3 пъти по регламент и кола за има няма 10.000 лева ( не тунинга , а цялата кола ) преби кола за 60.000 евра ( с тунинга) !?  :blink:   Много ресурс има в двигателите на МБ !!!

по твойте приказки 3 бона :huh:за 3 бона къв 400 коня мотор ще изтрескам на пурата не е истина

По-малко е всъщност защото много от нещата не са задължителни но е добре да ги има за да си е точно всичко и да не ти създава грижи . А за пурата и требе 600 коня двигател че да я усетиш тунингована ! Все пак пурата е лимузина , не е 190-ка или 124-ка . А пък хората с "пурите" могат да си позволят вероятно и по-различен вид тунинг !? Смяната на двигател не е предизвикателство , а само некви пари и 3 часа работа . И аз мога да си завра един V8 в 190-ката , ама за мен това не е тунинг . Лично мнение ! :D
  • 0

#15 DJ FUNKY

DJ FUNKY

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2660 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    C 220 Т CDI Sport 1999 г. W 124 300 D Turbo 1992 г.

Публикувано 04 октомври 2006 - 23:34

а виж предизвикателството е друго нещо :ok: аз си помислих че само за повишаване на мощност иде реч :unsure:
  • 0
Публикувано изображение
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
Публикувано изображение




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни