Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

TРАКАНЕ след като загрее МЛ 400 ЦДИ 2002 г.ПОМОГНЕТЕ ! СПЕШНО Е !


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 borko68

borko68

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Автомобил:
    Mercedes ML 400 CDI 2002

Публикувано 13 октомври 2010 - 23:15

Първо здравейте колеги , пиша за първи път в този форум и се надявам да ми помогнете ! Значи ,преди седмица си закупих МЛ 400 ЦДИ 2002 г. Има много странен шум(тракане) ! Този шум(това тракане) се появява след като ДЖИПА ЗАГРЕЕ!
Чува се от горна лява(като застанеш с/у) страна на двигатела и също тъка долу в картера (В КАРТЕРА СЕ ЧУВА ПО СИЛНО ОТКОЛКОТО ГОРЕ ) !!! Закарах колата на майстор и ми казаха ,че вътре има нещо потрушено ! Колянов вал , ризи , биели ?? Отворихме го и познайте ! НИЩО !!! Не ми работеха 4-5 дюзи !
Открихме алуминиеви стружки в масления филтър !!!Почти всички бутала са ми напукани отгоре ! Това голям проблем ли е ? Джипа ми е на 265000 км ! :staro: . Благодаря на всички ! ;)
  • 0
Парите са тор , от която никнат красиви цветя !

#2 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 14 октомври 2010 - 13:41

А погледнахте ли за повлекли бутала.И дюзите издават такова чукане.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#3 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 14 октомври 2010 - 13:58

абе колега как ги пишеш тези реботи
ако не работят 4-5 дюзи как работи въобще мотора
защо не го закачихте първо на диатностика
и тогава да разглобявате
това че трака като загрее показва ,че явно има луфтове и
маслото като стане по-рядко не може да уплътнява
освен това тракането какво е високо тънко глухо
метално и това че е отдолу насочва към лагери;
и като отвориха двигателя махнаха ли петите на лагерите
да видят как са или само погледнаха
и защо са отваряли и главата а като са ги отворили що не
извадихте буталата да видите за сигмент
и как така буталата пукнати ако са пукнати челата им определено
си е проблем
и щом има чак стружки в масления филтър работата хич не е на добре
как така я купи таз кола не я ли огледа предварително
и както го описваш то ще хвърлиш пари за още една
по-добре се мъчи да я върнеш ако можеш
  • 0

#4 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 14 октомври 2010 - 14:12

Стружките може да бият и на лагери,ама чак пък да не го отразят,иначе е по добре други да го зглобят.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#5 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 14 октомври 2010 - 14:14

Лагерите се усещат още по лъскавата утайка на маслото.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#6 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2837 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 14 октомври 2010 - 14:57

Колега ти сериозно ли?Как ще са ти напукани всичките бутала?Като го купува тракаше ли така?
  • 0

#7 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 14 октомври 2010 - 18:50

Едва ли са напукани, най-вероятно имат нагар и "майстора" мисли че са напукани :lol:
  • 0

logo-600-1002.png


#8 borko68

borko68

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Автомобил:
    Mercedes ML 400 CDI 2002

Публикувано 14 октомври 2010 - 19:53

За дюзите така ми казаха от 8 не работят 5 ! И за мен е странно но ...
Колеги , имам друг въпрос !Като сменям веригата да сменям ли и зъбните колела ? Видимо нямат износване ! Моят майстор ми каза че трябва да сменим и болтовете на маховика !(Чел го е в руски сайт)
  • 0
Парите са тор , от която никнат красиви цветя !

#9 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2837 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 14 октомври 2010 - 20:06

Задължително смени и колелата,че не правиш нищо.Веригата беше около 350 лв по спомен,а може и майстора да смениш.
  • 0

#10 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 14 октомври 2010 - 23:26

Не пропускай да смениш майстора,то руснаците са сериозен народ ама ти за всеки случай.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#11 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 15 октомври 2010 - 16:25

тая тема станва все по объркана
сега пък закакво ще сменяш верига
вярно че на този мотор се разтяга по бързо
ама на колко хилядие ,че ще сменяш
и какво от веригата ли се оказа чукането
май накрая за по сигурно ще си
направиш пълен основен ремонт
и като ти зацепват веригата да внимават ,че единия от валовете
не се зацепва на белег а преди него
и като запалиш да не правиш пак ремонт
ако това не го знае майстора ти по- добре го сменяй
както ти предложиха колегите
  • 0

#12 borko68

borko68

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Автомобил:
    Mercedes ML 400 CDI 2002

Публикувано 11 ноември 2010 - 09:29

Колеги , тракането е било от дюзи !!!
:kill_myself :kill_myself :kill_myself
  • 0
Парите са тор , от която никнат красиви цветя !




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни