Съвет за покупка на W124
Started by
cyanogen78
, 04 Oct 2010 - 13:33:36
48 replies to this topic
#16
Posted 05 October 2010 - 10:26
Наистина може би са по-модерни двигателите на Е34 спрямо тези на W124 (бензините де), и колата има страшна возия, и е много красива според мен, незнам откъде обаче всички казват, че разходите за подръжка са повече, отколкото при МВ. За окачването - този моя познат, дето има такова 520i с шестак мотор - ами той го разцепва това БМВ, кара го къде ли не, включително и по черни пътища, където може да мине, досега е сменил само един носач (за 3 години). Карал съм я тази кола, нямам никакви забележки - то е просто удоволствие да я управляваш. Но наистина май не е за БГ, с нашите пътища, качествени горива и не на последно място - компетентни майстори
.
#17
Posted 05 October 2010 - 10:34
E34 ли? Колата е безсмъртна. Това е едно от най-здравите и истински БМВ-та правени някога. Разходите по поддръжката са смешно ниски. Ако можеш да преживееш ретро интериора, колата е чудесна. Особено с М50 мотора.
#18
Posted 05 October 2010 - 11:00
За окачването - този моя познат, дето има такова 520i с шестак мотор - ами той го разцепва това БМВ, кара го къде ли не, включително и по черни пътища, където може да мине, досега е сменил само един носач (за 3 години)..
Аз смених 2-ва предни носача за горе-долу същия период и подобно каране...обаче на 190-та за 10-тина години съм сменил само два предни шарнира. Личното ми наблюдение е, че МБ са доста по-здрави като окачване. Тъй като и w124 и Е34 са много добри коли, аз лично бихте посъветвал на покараш и двете и да избереш тази коята ти хареса.

Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#19
Posted 05 October 2010 - 12:06
Аз мога да ти кажа за тоя мотор 250.. 113 кс.
Разход с 120-130 на магистрала.. ми дава около 6. Най-нисък разход ми даде 5.1 пътувах до Видин късно вечерта.. и понеже не познавах много пътя карах с ограниченията.
Най-много за извънградско ми е било 7.5 - при 160 км/ч с пуснат климатик![]()
Относно динамиката.. има какво да се желае. За мен е тромава само при тръгване от място , иначе като набере и си е в обороти няма никакви проблем. Ела на някоя среща и ще ти дам да покараш малко и сам да си прецениш как ти е.
Относно пасата... едно приятелче има такъв и за година и малко съм му навъртял има няма 3-4000 км.. Вярно е че на бензин трябва да мине 3000 оборота за да тръгне малко поне. Това 1.8 ....... направо е без коментар
Това е добре, 6 нафта при 120-130 км/ч според мен е добре. Ама твоя май е седан, нали? Комбито сигурно малко по-висок разход и по-слаба динамика.
Благодаря за поканата, вероятно ще се възползвам
Пасата - 1.8 мотора ABS e слаб за купето, но иначе като мотор е много надежден за времето си. Неслучайно VW го ползваха и доскоро, е, като база де, но в общи линии всичките им 1.8 бензини са от него, поне така знам. Та така, за пасата е слаб, съгласен, сигурно на Голф върви значително повече, ама аз пък не се радвам на Голф
#20
Posted 05 October 2010 - 12:09
абе БМВ са хубави отвън, ама вътре грам не ми харесва , особено с огромно барче около скоростния лост. и лесно късащите се предни седалки
#21
Posted 05 October 2010 - 12:44
Няма логика комбито да харчи повече.. (поне според мен де)
За срещите погледни Тук и ще разбереш кога , къде и тн
За срещите погледни Тук и ще разбереш кога , къде и тн
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#22
Posted 06 October 2010 - 09:47
Кратка история на Пасата (9-месечна)
DSCN6217.jpg 138.06K
31 downloads
DSCN6334.jpg 180.66K
36 downloads
DSCN6534.jpg 92.62K
35 downloads
DSCN6536.jpg 152.61K
37 downloads
DSCN6539.jpg 152.84K
13 downloads
DSCN6539.jpg 152.84K
13 downloads
DSCN6540.jpg 167.97K
41 downloads
DSCN6541.jpg 145.32K
38 downloads
Изображение0246.jpg 170.42K
42 downloads
Изображение0247.jpg 177.44K
37 downloads
DSCN6217.jpg 138.06K
31 downloads
DSCN6334.jpg 180.66K
36 downloads
DSCN6534.jpg 92.62K
35 downloads
DSCN6536.jpg 152.61K
37 downloads
DSCN6539.jpg 152.84K
13 downloads
DSCN6539.jpg 152.84K
13 downloads
DSCN6540.jpg 167.97K
41 downloads
DSCN6541.jpg 145.32K
38 downloads
Изображение0246.jpg 170.42K
42 downloads
Изображение0247.jpg 177.44K
37 downloads
#23
Posted 06 October 2010 - 19:45
Колеги, искам само да попитам този двигател на снимката, 2.0 136 коня с механична инжекция ли е? Чувал съм кофти работи за тази система, ако нещо е нея дефектира ... Въобще, дайте някакво мнение за двигателя, като характеристики напълно ме устройва, а и гледам, че са го слагали на по-новите W124. Благодаря.
Attached Files
#24
Posted 06 October 2010 - 21:18
Това е М111 и е пълна инжекция.Този двиг.,както и повечето от тези години не стават за кушии,но са мн.добри и стабилни при високите скорости(за разлика от повечето други марки).
#25
Posted 06 October 2010 - 22:31
Благодаря колега, значи да знам, че 136 нконя 2,0 е пълна инжекция ... Написаното за мотора ме устройва, утре ще гледам един такъв. А това как се прави на газ, трябва газов инжекцион ли?
#26
Posted 06 October 2010 - 22:39
не съществува мерцедес с моноинжекция! фабрично
#27
Posted 06 October 2010 - 22:57
Ако нямаш много пари може и най обикновена.Даже е за препоръчване ако караш на къси разстояния.Газовия инжектцион трябва да позагрее за включи на газ.И обикновената си има недостатъци ама това е друга тема.М/у другото и механичната инжекция си е пълна,само че вече се води по първобитна.Въпросният двигател 2000сс 136кс е с комутатор.В началните постове колегата MZT ТИ ДАДЕ съвет за перфектен двигател,перфектно компютърно управление.С бензиновите двигатели е възможно да намразиш марката.Мисли добре това не ти е VW.
Никога не оставям магарето си в калта.
#28
Posted 06 October 2010 - 23:10
Имах предвид гледай двигат. да изглежда по запазен дори му направете диагностика и т.н.
Никога не оставям магарето си в калта.
#29
Posted 07 October 2010 - 08:55
Благодаря за постовете, погледнах отново мнението на колегата MZT , хубаво, щом М111 2.2 е по-добър от М111 2.0, и мен ме устройва
. Ама няма такива оферти, колеги, поне аз не мога да намеря. Иначе разбрах - М102 и следващите до М111 двигатели са с механична инжекция, а М111 е с електронна. Може и да бъркам, но разбирам, че проблемите с механичната инжекция, особено на газ, са осезаемо повече, отколкото при електронна, прочетох темата за газта - не ми се иска да ми се променя колата как върви на бензин, заради това, че съм сложил газ.
А те какво правят газаджиите на М111 - входящите колектори са метални и там пробиват и слагат обикновена газ, или слагат директно газов инжекцион?
А те какво правят газаджиите на М111 - входящите колектори са метални и там пробиват и слагат обикновена газ, или слагат директно газов инжекцион?
#30
Posted 08 October 2010 - 14:19
Колеги, вчера и днес гледах 2 124-ки, едната 94г., другата 95г., и двете с новия фейслифт, климатроник, airbag, седани, и двете със М111 2.0/136 коня. Едната с газ, ама така е внесена, с дупчени колектори, другата си е бензин. Впечатления:
1. Тази на газта - запали на бензин и човека веднага прехвърли на газ, малко бензин имало !? На газ, дори и студена, работеше добре. Колата има малки дефекти на единия калник и на капака (2-3 места за изчукване, ама малко - по около 10 кв. см, демек 3 на 3 см). Отвътре салона беше ОК, отвън освен споменатото също беше ОК. Имаше олепено по въздуховодите на двигателя и беше махната (разбира се, по некадърен начин) изолацията под предния капак. С лети джанти МВ. 700лв по-висока цена от втората.
2. Отвън - добре, сребрист металик, пребоядисван се оказа, но в Италия, колата е боядисано добре, не съм видял забележки. Леко счупен заден мигач, и на две три-места по бронята отпред и отзад - ожулена. Аз тия неща ги имам за леки кахъри по принцип, ако са малки забележките. Стоманени джанти с хубави летни гуми и ориг. тасове МВ, поожулени тук там. Отвътре салона - харесва ми, в доста добро състояние. Такааа, и викам аз - хайде да палим. Хубаво, ама тя доста зор запали, и почна да работи на 3 цилиндъра, тресе, майката си трака. И тия ся почнаха, то вода попаднала, свещи, оказа се, че една свещ не подава искра въобще, смениха я с някаква друга, на която малко и отвориха разстоянието едно към гьотере, щото беше много малко. И двигателя се пооправи значително. Пак си личи, че не работи като часовник, ама поне намаше прекъсване, мени малко оборотите на празен ход. Иначе и се качихме, тяга има. Така, казаха, че ще сменят свещите с нови, добре. Хубаво, ама лампата на ABS-a свети ... Значи няма ABS. Абе въобще, продавачите ми се сториха малко мундари хора, щото си викам, добре бе, мама му стара, е как няма да и смениш свещите, ами като дойде клиента и има такъв проблем, нали това ти намаля автоматично цената, която може да и вземеш. И така
Сега ще ходя май пак в неделя да я гледам тази 2-рата, защото цената е добра, и колата ми харесва отвън и отвътре, ако мотора работи добре, ще я взема. Ще ходя с приятел монтьор, който ми беше на хаирлия и с предната кола и момчето разбира. Питам ви като собственици - до колко пари максимално може да излезе ремонта на ABS-а, защото с толкова пари мога да смъкна цената. А и истината е, че 124-и 94/95/96 година трудно се намират, тия с новия фейслифт отпред, и държат по-висока цена, то има и защо сигурно.
Благодаря на всички за постовете в тази тема, това е много ценна помощ за мен.
1. Тази на газта - запали на бензин и човека веднага прехвърли на газ, малко бензин имало !? На газ, дори и студена, работеше добре. Колата има малки дефекти на единия калник и на капака (2-3 места за изчукване, ама малко - по около 10 кв. см, демек 3 на 3 см). Отвътре салона беше ОК, отвън освен споменатото също беше ОК. Имаше олепено по въздуховодите на двигателя и беше махната (разбира се, по некадърен начин) изолацията под предния капак. С лети джанти МВ. 700лв по-висока цена от втората.
2. Отвън - добре, сребрист металик, пребоядисван се оказа, но в Италия, колата е боядисано добре, не съм видял забележки. Леко счупен заден мигач, и на две три-места по бронята отпред и отзад - ожулена. Аз тия неща ги имам за леки кахъри по принцип, ако са малки забележките. Стоманени джанти с хубави летни гуми и ориг. тасове МВ, поожулени тук там. Отвътре салона - харесва ми, в доста добро състояние. Такааа, и викам аз - хайде да палим. Хубаво, ама тя доста зор запали, и почна да работи на 3 цилиндъра, тресе, майката си трака. И тия ся почнаха, то вода попаднала, свещи, оказа се, че една свещ не подава искра въобще, смениха я с някаква друга, на която малко и отвориха разстоянието едно към гьотере, щото беше много малко. И двигателя се пооправи значително. Пак си личи, че не работи като часовник, ама поне намаше прекъсване, мени малко оборотите на празен ход. Иначе и се качихме, тяга има. Така, казаха, че ще сменят свещите с нови, добре. Хубаво, ама лампата на ABS-a свети ... Значи няма ABS. Абе въобще, продавачите ми се сториха малко мундари хора, щото си викам, добре бе, мама му стара, е как няма да и смениш свещите, ами като дойде клиента и има такъв проблем, нали това ти намаля автоматично цената, която може да и вземеш. И така
Сега ще ходя май пак в неделя да я гледам тази 2-рата, защото цената е добра, и колата ми харесва отвън и отвътре, ако мотора работи добре, ще я взема. Ще ходя с приятел монтьор, който ми беше на хаирлия и с предната кола и момчето разбира. Питам ви като собственици - до колко пари максимално може да излезе ремонта на ABS-а, защото с толкова пари мога да смъкна цената. А и истината е, че 124-и 94/95/96 година трудно се намират, тия с новия фейслифт отпред, и държат по-висока цена, то има и защо сигурно.
Благодаря на всички за постовете в тази тема, това е много ценна помощ за мен.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users




View Garage








