
Въпроси за Е250тд
Started by sando5, 29 Sep 2010 - 07:45:07
66 replies to this topic
#1
Posted 29 September 2010 - 07:45
Колеги,купих на женами Е250тд(само така разправям на всички, но вътрешно аз се кехя) и имам някои въпроси. Скоросната кутия е ръчна но ми се струва че са много дълги скоростите от към лоста и все едно са разхлабени. Питах за този проблем казаха ми че се сменяли някакви гумени накраиници, та питам лесно ли става и за колко време и да пипам ли въобще или така да го шпорим? Друго мерца е с климатронок и искам да знам как се спира и как се пуска парното или и зимата с климатронока се кара? Има едно омасляване горе до всмукаталните колектори до капака на клапаните казаха ми да не го пипам въобще и като сменям подгрявна тогава, та да сменя ли и гарнитурата на капака на клапаните или не? И най-важния въпрос когато е в режим на работа и е загряла,колко трябва да са надути тръбите на охладителната с-ма? Защото когато е студена или нее работила много са меки, а като си загрее и я покараме час,два доста се надуват,(като гума на колело балканче).Нормално ли е? И едно не много умно въпросче, на колко обороти се включва турбото?
#2
Posted 29 September 2010 - 16:03
Честито за покупката първо!
1.Под скоростния лост отдолу има кора,там се намират тези накрайници-сменят се лесно.
2.На климата има едно копче EC когато свети червено,значи компресора не е включен т.е. не духа студено.Зимата или когато зададената темп. е по-висока от външната,компресора се включва много малко и си спира сам.Съветвам те да го пускаш на автоматичен режим.
3.Омасляването не е от капака на клапаните,а от гумичките на всмукателните колектори-сменят се 20-30 лв струваха,но не е сигурно,че ще спре теча....при повечето от този тип мотори е така.Спокойно.
4.Когато е загряла е нормално маркучите да са надути,но не толкова много както ти описваш.Охл. с-ма работи под налягане около 1.2-1.4 бара.Губи ли ти течност колата?
5.Турбото се включва след 1800 оборота.
1.Под скоростния лост отдолу има кора,там се намират тези накрайници-сменят се лесно.
2.На климата има едно копче EC когато свети червено,значи компресора не е включен т.е. не духа студено.Зимата или когато зададената темп. е по-висока от външната,компресора се включва много малко и си спира сам.Съветвам те да го пускаш на автоматичен режим.
3.Омасляването не е от капака на клапаните,а от гумичките на всмукателните колектори-сменят се 20-30 лв струваха,но не е сигурно,че ще спре теча....при повечето от този тип мотори е така.Спокойно.
4.Когато е загряла е нормално маркучите да са надути,но не толкова много както ти описваш.Охл. с-ма работи под налягане около 1.2-1.4 бара.Губи ли ти течност колата?
5.Турбото се включва след 1800 оборота.
#3
Posted 29 September 2010 - 19:21
Не негуби течност,но пък и от скоро я караме така че ще стане ясно по нататък. Относно скоростния лост нормално лие да е малко по хлабъв лоста? И тона 1-ва и 3-та. Опръстените да не ги барам така ли? А маркучите са малко по меки от гума на балканче.Да се притеснявам ли? И още нещо,един приятел видя какво масло е сипвано(кастрол тракшън) и вика че това масло го слагали само на камиони,лошо ли е? И имали проблем ако изключвам климатроника?
#4
Posted 29 September 2010 - 22:40
Щом не губи течност си добре,не е нормално да е по-хлабав лоста.Махнете кората и ще видите проблема,трябва ти канал или подемник.Можеш да си смениш о-пръстените,не е скъпо и няма да ти цапа.Ако верно е масло за камион веднага го сменяй,а и що не го смениш след като си я купил сега колата?Това е първата работа,масла филтри и ремъка.Няма никакъв проблем ако изключваш климата.
#5
Posted 30 September 2010 - 07:03
Него смених защото преди 3хил. км е сменено и си има бележка. Пък и питах за това масло,слагалиго защото е по евтино.Имам една изгоряла свещ,дая сменя ли преди зимата? казаха ми да карам така,5цилиндара нямало проблеми. И още нещо,когато спрем колата от към турбината се чува някакъв звук като от тенджера под налягане,за доста дълго време, от какво е? Като работи колата не се чува. Благодаря ти за отговорите, като идваш към Пловдив звънни и ако съм свободен ще почерпя.
#6
Posted 30 September 2010 - 17:52
Съвета ми е веднага да смениш маслото с подходящо,а тези дето те учат да не сменяш свеща не са никакви майстори.....
30-35 лв струва свеща,тъкмо ще си смениш и о-пръстените.Маслото в дифа също смени и в скоростите за да си спокоен,това което се чува след като угасиш мотора е нормално.Мерси за почерпката
в Пловдив има голяма група фенове на марката,виж във форума темата за срещите и ще разбереш къде се събират.


#7
Posted 30 September 2010 - 20:03
Ванка,благодаря ти. Само ти ме уважи.Искам да те питам и за блокажа,как да го остава,постоянно включен или изключен?
#8
Posted 30 September 2010 - 22:45
За ASR-a ли?Нека да е включен,с-мата прилага спирачно усилие на колелото което е загубило сцепление.Ванка,благодаря ти. Само ти ме уважи.Искам да те питам и за блокажа,как да го остава,постоянно включен или изключен?
#9
Posted 02 October 2010 - 13:04
Ванка, пробвах да изключа климатроника от АС-то, но излиза auto(автоматичен режим). И много важно все забравях,като запаля колата излиза 'SCADUTO' превод от италиански "изтекъл",преди беше 100км сега е 200км. Какво означава? Че неса нулирали компютара при смяна на маслото ли? Щото преди това излизаше 'SERVIZ' 100км в смисъл 100км до смяна, или бъркам. И как се нулира компа? И кво е това "SCADUTO"?
#10
Posted 02 October 2010 - 14:31
Да,не е нулиран километража като е сменяно маслото.Не се притеснявай в книжката ти пише как се занулява а и тук има тема.А колкото до климатика има копче ЕС него го натискаш да свети ти нямаш копче АС.
ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН - ПРОДАЖБА, МОНТАЖ И НАСТРОЙКА ОТ МАКС ГАЗ
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60

#11
Posted 02 October 2010 - 15:40
Санде,на тези коли има сервизен интервал който се наглася по принцип на 15000 км и се нарича сервиз А,другия е сервиз Б и е на 80000 км.Има си определени процедури които трябва да се изпълнят при наближаването на един от двата сервиза.При теб сега ти показва,че преди 200 км е трябвало да посетиш сервиз,т.е. не са нулирали интервала италианците.Потърси в полезните теми в раздела за Е-класата,там е описана процедурата как се занулява интервала.Карай си на AUTO режим,то си прави каквото е необходимо,а ти само се кефиш.
#12
Posted 02 October 2010 - 21:15
Неможах да намеря нищо за изчистване на компа. Ванка дай съвет или сайт. Днес го карах яко и пак предния мъркуч ми се струва доста корав,понеже преди време имах подобен проблем с пежото и съм наплашен.Той мерцедеса имали си клапан на охладителната,щото на пежото е на капачката. И Ванка,само едната подгрявна свещ ли да сменям или и всичките? Дане се налага пак, да я отваряме след месец. Антифриза в компенсационния съд е до половината, да доливам ли? И на цвят е жълт,това добре ли е?
#13
Posted 03 October 2010 - 19:52
1.Завърташ ключа до контакт
2.Натискаш бързо два пъти копчето 0 което нулира дневния километраж.
3.Появява ти се сервизния интервал.
4.Натискаш пак същото копче и го задържаш.
5.Завърташ контактния ключ до обратно положение,като не пускаш нулата.
6.Завърташ ключа на контакт и изчакваш около 10-15 сек.(през това време още държиш нулата) и ще чуеш сигнал,и ще видиш новия интервал.
И при Мерцедеса капачката е клапан.Ако имаш възможност смени всички свещи.
2.Натискаш бързо два пъти копчето 0 което нулира дневния километраж.
3.Появява ти се сервизния интервал.
4.Натискаш пак същото копче и го задържаш.
5.Завърташ контактния ключ до обратно положение,като не пускаш нулата.
6.Завърташ ключа на контакт и изчакваш около 10-15 сек.(през това време още държиш нулата) и ще чуеш сигнал,и ще видиш новия интервал.
И при Мерцедеса капачката е клапан.Ако имаш възможност смени всички свещи.
#14
Posted 04 October 2010 - 06:52
Благодаря ти,Ванка.

#15
Posted 04 October 2010 - 16:56
Ванка,пробвах го номера няколко пъти,нищо.Всичко стъпка по стъпка,неще и неще да се нулира.Седиси това "скудато",и това е. какво да правя друго?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users