проблем с ксенонW210 97г.
Започната от euroboby, 05 авг 2010 - 09:36:51
5 мнения по тази тема
#1
Публикувано 05 август 2010 - 09:36
колеги някой може ли да ми каже как да реша следния проблем. сложих ксенон с тънкия баласт и кондензатори 4700микрофарада но от 10 включвания на фаровете 1-2 пъти ми гаснат показанията на километража (температура, километри и час).
#2
Публикувано 04 февруари 2013 - 14:57
Здравейте и аз го имам този проблем даже купих едни залъгалки за ксенона но по някой път си го прави това е само при палене и като се случи се оправя с бързо гасене и палене .... след залъгалките обаче се случва нещо странно понякога след като загася всички светлини при работеща кола ми генерира грешка все едно имам изгоряла крушка ... помагайте моля
#3
Публикувано 19 март 2013 - 00:29
Здравейте, при мен когато включа фаровете често се случваше да изчезват показанията на километража, температурата и часовника, но след като си смених крушките и изолирах всяка връзка на ксенона се оправи този проблем. Проверете да не връща напрежение обратно по веригата и евентуално да дава някаде на късо. При мен се оправи. Успех
#4
Публикувано 21 март 2013 - 15:04
Здравейте, при мен когато включа фаровете често се случваше да изчезват показанията на километража, температурата и часовника, но след като си смених крушките и изолирах всяка връзка на ксенона се оправи този проблем. Проверете да не връща напрежение обратно по веригата и евентуално да дава някаде на късо. При мен се оправи. Успех
точно това се случва и при нас явно немско не си другарува с китайско ... какви крушки взе от коя фирма дай инфо че язък за хубавата светлина и визия като при всяко палене си паля първо фаровете след това колата ... така заминава и акумулатор и све
#5
Публикувано 21 март 2013 - 21:49
Наскоро разбрах къде е ключа от бараката - слаб е "минуса", поради което трябва да се подсили, от черната жица влизаща в баласта трябва да се пусне допълнителна жица към корпуса. И понеже минуса от крушките се връзва някъде назад, в момента на пускане на ксенона избива през ел.уредите наблизо и ги побърква.
#6
Публикувано 22 март 2013 - 13:35
Наскоро разбрах къде е ключа от бараката - слаб е "минуса", поради което трябва да се подсили, от черната жица влизаща в баласта трябва да се пусне допълнителна жица към корпуса. И понеже минуса от крушките се връзва някъде назад, в момента на пускане на ксенона избива през ел.уредите наблизо и ги побърква.
Благодаря ,че сподели колега...днес и аз го направих тва упражнение,от 20-на паления на ксенона засега няма проблеми с показанията на дисплея.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни