Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

проблем с ксенонW210 97г.


  • Please log in to reply
5 мнения по тази тема

#1 euroboby

euroboby

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:БАНСКО
  • Автомобил:
    E220D, 1997

Публикувано 05 август 2010 - 09:36

колеги някой може ли да ми каже как да реша следния проблем. сложих ксенон с тънкия баласт и кондензатори 4700микрофарада но от 10 включвания на фаровете 1-2 пъти ми гаснат показанията на километража (температура, километри и час).
  • 0

#2 debrokal

debrokal

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E200 W210 136 к/с

Публикувано 04 февруари 2013 - 14:57

Здравейте и аз го имам този проблем даже купих едни залъгалки за ксенона но по някой път си го прави това е само при палене и като се случи се оправя с бързо гасене и палене .... след залъгалките обаче се случва нещо странно понякога след като загася всички светлини при работеща кола ми генерира грешка все едно имам изгоряла крушка ... помагайте моля :help
  • 0
Публикувано изображение

#3 Zerocool

Zerocool

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 E200 97г.

Публикувано 19 март 2013 - 00:29

Здравейте, при мен когато включа фаровете често се случваше да изчезват показанията на километража, температурата и часовника, но след като си смених крушките и изолирах всяка връзка на ксенона се оправи този проблем. Проверете да не връща напрежение обратно по веригата и евентуално да дава някаде на късо. При мен се оправи. Успех


  • 0

#4 debrokal

debrokal

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E200 W210 136 к/с

Публикувано 21 март 2013 - 15:04

Здравейте, при мен когато включа фаровете често се случваше да изчезват показанията на километража, температурата и часовника, но след като си смених крушките и изолирах всяка връзка на ксенона се оправи този проблем. Проверете да не връща напрежение обратно по веригата и евентуално да дава някаде на късо. При мен се оправи. Успех

 точно това се случва и при нас явно немско не си другарува с китайско ... какви крушки взе от коя фирма дай инфо че язък за хубавата светлина и визия като при всяко палене си паля първо фаровете след това колата ... така заминава и акумулатор и све :)


  • 0
Публикувано изображение

#5 a_atanasov

a_atanasov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1713 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:114445

Публикувано 21 март 2013 - 21:49

Наскоро разбрах къде е ключа от бараката - слаб е "минуса", поради което трябва да се подсили, от черната жица влизаща в баласта трябва да се пусне допълнителна жица към корпуса. И понеже минуса от крушките се връзва някъде назад, в момента на пускане на ксенона избива през ел.уредите наблизо и ги побърква.


  • 1

#6 yordanov

yordanov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210

Публикувано 22 март 2013 - 13:35

Наскоро разбрах къде е ключа от бараката - слаб е "минуса", поради което трябва да се подсили, от черната жица влизаща в баласта трябва да се пусне допълнителна жица към корпуса. И понеже минуса от крушките се връзва някъде назад, в момента на пускане на ксенона избива през ел.уредите наблизо и ги побърква.

Благодаря ,че сподели колега...днес и аз го направих тва упражнение,от 20-на паления на ксенона засега няма проблеми с показанията на дисплея.


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни