Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Нов член и малко въпроси


  • Please log in to reply
25 мнения по тази тема

#16 st16me

st16me

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 641 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кюстендил

Публикувано 09 август 2010 - 12:47

Здравей честито и от мен. Само ако ми позволиш един съвет от мен- избягвай да ги пускаш тези халогени, тъй като са чести случаите на запалване на кабелите за тях, че дори изгаря цялата кола- факт!
  • 0

#17 givanov

givanov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:design, photography
  • Автомобил:
    W210, E230 150hp, 1997

Публикувано 09 август 2010 - 13:21

О! Това е много плашеща новина.

Има ли как да се подменят кабелите за да може да се ползват или просто да ги забравя?

А по отношение на врътката за въздуха отзад, как да и сменя лампичката? :)
  • 0

#18 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 август 2010 - 13:56

Aз не мисля че тези кабели са толкова плашещи, ако имаш всичките кори под бронята.
Идеята е че се нараняват с времето и могат да дадат на късо, после ако бай Ганя е играл по токовете и слагал китайски бушончета, наистина може да има проблем.
Какво бих направил аз, при малко свободно време и желание за цапане.
Сваляш корите под бронята и почваш да гледаш кабелите в какво състояние са. Ако не ти харесват ги подменяш с кабели със същото сечение и си готов. Ако нямаш корите, купи си ги, и нови не са скъпи.
Аз не бих спрял да използвам халогените, само защото някой ми е написал във форум, че "се палели". А и халогените не са за ежедневна употреба така или иначе!
  • 0

#19 st16me

st16me

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 641 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кюстендил

Публикувано 09 август 2010 - 15:02

Е това е много стара тема която я дъвкахме тук още приди 3 ако не и повече години и темата беше започната от едни писания в английския клуб. Там едва ли някой "Ганьо" е взел да прави подобрения и т.н., но както и да е важното да ти светне една лампичка, че такова нещо има, пък всеки си знае за себе си. Лично аз вече над 5 год съм с 210 и гледам да не ползвам тази екстра и то причината е, че все не ми остава време да легна под колата и да установя дали аджеба тези кабели са готови да пламнат или не. Пак казвам, че този дефект е характерен за коли (210), които имат по 4-ри падащи стъкла- за тези с по 2 и по-малко не се отнася! :icon_welldone:
  • 0

#20 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 август 2010 - 15:15

Мда... запознат съм с проблема... макар че аз съм с две непадащи стъкла, при мен проблемът е, че просто не винаги светят, но това е друга бира.

По темата с кабелите на халогените... проблемът не е при всички 210-ки, а само при тези т.нар. преди фейслифта... и проблемът съвсем не е в липсата на кора - известни са случаи на изгнила изолация и оголени жици въпреки наличието на кори. В Балкан Стар се продават нови оригинални комплекти кабели за халогените. Не знам каква е цената - имаше тема в която някой беше се похвалил, че е купил кабели и ги е подменил. Новите кабели не са просто нови, а изолацията им е различна и не правят проблеми. Провери цената на кабелите при дилъра и ако те устройва най-добре ги подмени, да ти е мирна главата. Ако цената е висока - отиваш при ДОБЪР майстор жичкаджия по коли, който да ти ги подмени с кабели с подпходящо сечение и качествена изолация и пак си готов.
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#21 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 август 2010 - 15:18

Нямах желание да прозвучи така :) Извинявам се!
Написах по-горното, понеже гореше редовно едната крушка на ЦЛК-то. Капачката не беше затворена добре и вътре беше мазало от мръсотия. Изчистих всичко, прегледах кабелите и като се затвориха капаците, няма проблеми. Като ми пребоядисваха бронята, погледнах в какво състояние е всичко и след зимата нямаше никакви мизерии. Сигурен съм, че и 210-ката е направена по сходен начин, все пак са близки колите.
  • 0

#22 givanov

givanov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:design, photography
  • Автомобил:
    W210, E230 150hp, 1997

Публикувано 09 август 2010 - 15:24

За съжаление нямам кори (имам само първата от трите, тази под самата броня), та е твърде вероятно проблема да е потенциален за мен.

Но нещо не ми се дават почти 400 лева в БС за нови кори, въпреки че накрая ще се принудя, понеже държа на тези кори. На Сценика имах кора и ми е спасявала кожичката няколко пъти. Алтернатива за тези кори да не са от Балкан Стар?

Ще питам за кабелите!
  • 0

#23 aalexieff

aalexieff

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 692 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени
  • Автомобил:
    W124 2.5 D 1987 продаден
    W210 E300 D 1996 продаден
    Mitsubishi Colt IV 1.3 1995 продаден
    Mitsubishi Colt VI 1.5 2005
    Renault Clio III 2007
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 август 2010 - 20:01

Прочети за кабелите на халогените тук!!!
Дано съм бил полезен!
  • 0
W210 E300 D 1996
W124 and E300

#24 givanov

givanov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 53 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:design, photography
  • Автомобил:
    W210, E230 150hp, 1997

Публикувано 09 август 2010 - 21:18

Страхотен си!
Материалът в блога ти е повече от изчерпателен.
  • 0

#25 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Публикувано 30 август 2010 - 12:40

210 ки има колкото искаш по моргите, невярвам да е някакъв проблем да се намерят тези кори :)
  • 0

#26 Стамбата_70

Стамбата_70

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Автомобил:
    Мерцедес МВ100Д

Публикувано 07 септември 2010 - 20:47

Здравей те ! Имам въпросчета относно бус МБ100Д 91г.Днеска след преминаване на Ж.П. прелез се счупи предния ляв торсион :
1.Нов или втора употреба

2.Смяната трудоемкалие

3.Ако има схема монтаж / демонтаж

Благодаря Ви предварително ! Привети от Бургас.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни