
Нов член и малко въпроси
Започната от givanov, 30 юли 2010 - 22:40:34
25 мнения по тази тема
#1
Публикувано 30 юли 2010 - 22:40
Здравейте от мен!
След десет години в клуба на Рено, след два дни мисля да премина към немския лагер! (надявам се да е добро решение)
Харесал съм си w210 E230 бензинка. Ако не се лъжа произведена 97 година.
Имам и следните въпроси
- От къде да си дръпна актуалното заявление за членство в МБ клуб? От темата линка не е активен. Т.е. активен е до пилотен сайт, но не и до самият PDF.
- Какво масло да сложа? Никакви компромиси с марка и цена.
- Сигурно не е лоша идея и хидравличното да сменя, отново кое би било най-добрият вариант без никакъв компромис.
- Филтрите също ще сменя. Не бих отказал също предложения за марки на отделните филтри.
- Забелязвам че му липсва кората под двигателя, рових из форума тука и като че ли става въпрос за 2 или 3 кори, но така и не можах да се ориентирам за този модел колко са, а държа на въпросната кора.
Друго какво, занимавам се с дизайн и фотография, и при наличие на време няма проблем да удрям по едно рамо на клубари от Варна, като трябва да се щракне някоя мецана за продажба или пък просто да си я има човек с добро боке :-)
Георги
След десет години в клуба на Рено, след два дни мисля да премина към немския лагер! (надявам се да е добро решение)
Харесал съм си w210 E230 бензинка. Ако не се лъжа произведена 97 година.
Имам и следните въпроси
- От къде да си дръпна актуалното заявление за членство в МБ клуб? От темата линка не е активен. Т.е. активен е до пилотен сайт, но не и до самият PDF.
- Какво масло да сложа? Никакви компромиси с марка и цена.
- Сигурно не е лоша идея и хидравличното да сменя, отново кое би било най-добрият вариант без никакъв компромис.
- Филтрите също ще сменя. Не бих отказал също предложения за марки на отделните филтри.
- Забелязвам че му липсва кората под двигателя, рових из форума тука и като че ли става въпрос за 2 или 3 кори, но така и не можах да се ориентирам за този модел колко са, а държа на въпросната кора.
Друго какво, занимавам се с дизайн и фотография, и при наличие на време няма проблем да удрям по едно рамо на клубари от Варна, като трябва да се щракне някоя мецана за продажба или пък просто да си я има човек с добро боке :-)
Георги
#2
Публикувано 01 август 2010 - 17:41
А добре дошъл.
Относно заявлението пиши ЛС на Илия Горанов той ще ти прати.
Относно маслото гледай да е оригинално без значение от марка и да отговаря на mb спецификациите. За твоят мотор евентуално ще е mb229.3 или mb229.31. за филтри аз залагам на HENGST (Made in Germany), Knecht/Mahle също са много добър вариант. За хидравликата го виж ако е бистро може и да го отложиш, ако не е препоръчително да го смениш - там best choice е от официалният представител говорим за 0,5л од 1л на цена към 20-30 кинта ако на греша.
За корите не мога да ти помогна - доста вероятно е да са две. Тях ги търси из могрите.
Айде и скоро да се похвалиш с нов Бенц.
ПП. Междудругото ако ще е 210-ка я огледай хубаво защото по-старите (преди 1998)и особенно от Германия имат склонността да ръждясват
Относно заявлението пиши ЛС на Илия Горанов той ще ти прати.
Относно маслото гледай да е оригинално без значение от марка и да отговаря на mb спецификациите. За твоят мотор евентуално ще е mb229.3 или mb229.31. за филтри аз залагам на HENGST (Made in Germany), Knecht/Mahle също са много добър вариант. За хидравликата го виж ако е бистро може и да го отложиш, ако не е препоръчително да го смениш - там best choice е от официалният представител говорим за 0,5л од 1л на цена към 20-30 кинта ако на греша.
За корите не мога да ти помогна - доста вероятно е да са две. Тях ги търси из могрите.
Айде и скоро да се похвалиш с нов Бенц.
ПП. Междудругото ако ще е 210-ка я огледай хубаво защото по-старите (преди 1998)и особенно от Германия имат склонността да ръждясват

#3
Публикувано 01 август 2010 - 19:43
- пиши ЛС на Илия Горанов (така e nick-a му във форума)
- По спецификации мисля че трябва да си с 5W40, аз лично карам със Q8 в момента, сега мисля да сложа или Yacco или Liqui Molly. Няма значение какво е маслото, до колкото е истинско (а не гараж-менте), и до колкото покрива МБ спецификациите, които КРАНК е посочил по-горе
- Хидравличното е от Мерцедес. (А000989880310) - Крайната цена беше 29лв. Tрябва ти по-малко от литър, понеже не може да се източи лесно цялото.
- Филтри: Въздушни с каквото ми падне: SCT, Filtron, Mahle. Горивния е хубаво фабричен. Ремъци Gates и т.н.
- Кората е важна, аз бих си я поръчал от Мерцедес. По лични наблюдения не са много скъпи. Купих си наскоро фабричен подкалник за 16Eur от Мерцедес.
Добре дошъл!
- По спецификации мисля че трябва да си с 5W40, аз лично карам със Q8 в момента, сега мисля да сложа или Yacco или Liqui Molly. Няма значение какво е маслото, до колкото е истинско (а не гараж-менте), и до колкото покрива МБ спецификациите, които КРАНК е посочил по-горе
- Хидравличното е от Мерцедес. (А000989880310) - Крайната цена беше 29лв. Tрябва ти по-малко от литър, понеже не може да се източи лесно цялото.
- Филтри: Въздушни с каквото ми падне: SCT, Filtron, Mahle. Горивния е хубаво фабричен. Ремъци Gates и т.н.
- Кората е важна, аз бих си я поръчал от Мерцедес. По лични наблюдения не са много скъпи. Купих си наскоро фабричен подкалник за 16Eur от Мерцедес.
Добре дошъл!

#4
Публикувано 01 август 2010 - 20:05
Благодаря ти за отговора.
Почти изчетох тия три дни форума и съм решил да сменя
- маслото
- ремъка
- спирачна течност
- хидравличното масло
- за диференциалноно (имаше и такова, нали?) не съм решил още
- филтрите въздушен, горивен, поленов и на купето.
- евентуално нещо по ходовата част ако сме го пропуснали на огледа.
Меца е германка, и наистина ще има грижи с ръжда тук таме, но това не ме притеснява особено, стига технически автомобила да излезе окей.
Колата е минала туф преди няколко месеца и звучи супер тихичко, с три ключа е, вкл. сервизен, сервизна книжка и бая стикери под капака за какво ли не. То ясно, че всичко може да се фалшифицира, но не бива да лежа на стикерите, а сменям всичко по-горе нали? Карам средно по 12-15 хил на година.
Почти изчетох тия три дни форума и съм решил да сменя
- маслото
- ремъка
- спирачна течност
- хидравличното масло
- за диференциалноно (имаше и такова, нали?) не съм решил още
- филтрите въздушен, горивен, поленов и на купето.
- евентуално нещо по ходовата част ако сме го пропуснали на огледа.
Меца е германка, и наистина ще има грижи с ръжда тук таме, но това не ме притеснява особено, стига технически автомобила да излезе окей.
Колата е минала туф преди няколко месеца и звучи супер тихичко, с три ключа е, вкл. сервизен, сервизна книжка и бая стикери под капака за какво ли не. То ясно, че всичко може да се фалшифицира, но не бива да лежа на стикерите, а сменям всичко по-горе нали? Карам средно по 12-15 хил на година.
#5
Публикувано 01 август 2010 - 20:53
Честито нова придобивка!
Само радост да ти носи!
Освен изброените от теб неща не се сещам друго освен да си видиш накладки, година на производство на гумите и състоянието им, да си провериш нивото на фреона в климатика и... както беше казал един колега от форума отдааавна - слагаш си кожените ръкавици, пускаш си Бари Уайт и се наслаждаваш на пътя.
Само радост да ти носи!
Освен изброените от теб неща не се сещам друго освен да си видиш накладки, година на производство на гумите и състоянието им, да си провериш нивото на фреона в климатика и... както беше казал един колега от форума отдааавна - слагаш си кожените ръкавици, пускаш си Бари Уайт и се наслаждаваш на пътя.
#6
Публикувано 01 август 2010 - 21:55
Или на това на което ние в България казваме път

Не хапи този,който може да те изяде.
#7
Публикувано 01 август 2010 - 23:36
Аз не бих пипал диференциалното масло за момента. Много е скъпо това масло от дилъра, а не бих омешвал някакво друго с това, което така или иначе е вътре в диф-а. Диф-овете са спокойно 500хилядници, ако не е мъчена колата.
Също провери и за спирачната течност преди да направиш нещо по въпроса. На моята излиза DOT 4PLUS, която определено е различна от стандартната DOT4. Не съм намерил досега никаква информация с какво са различни, единственото е че 4PLUS я ползват при моделите с ЕSP. Струва си да провериш как стоят нещата при теб, и ако е така, по-добре ходи при дилъра да ти я смени.
Аз ще правя цялостно рециклиране на спирачната система (дискове, накладки, маркучи и т.н.) скоро и ще пусна допълнителна информация и снимки. Едва ли ти е спешно това и според мен не избързвай с това, ако колата има нормално поведение при спиране.
За Barry не бях се сещал докато карам, при други обстоятелства обичам да ми пее... Но имам една любима на Morcheeba - Enjoy the ride
Също провери и за спирачната течност преди да направиш нещо по въпроса. На моята излиза DOT 4PLUS, която определено е различна от стандартната DOT4. Не съм намерил досега никаква информация с какво са различни, единственото е че 4PLUS я ползват при моделите с ЕSP. Струва си да провериш как стоят нещата при теб, и ако е така, по-добре ходи при дилъра да ти я смени.
Аз ще правя цялостно рециклиране на спирачната система (дискове, накладки, маркучи и т.н.) скоро и ще пусна допълнителна информация и снимки. Едва ли ти е спешно това и според мен не избързвай с това, ако колата има нормално поведение при спиране.
За Barry не бях се сещал докато карам, при други обстоятелства обичам да ми пее... Но имам една любима на Morcheeba - Enjoy the ride

#8
Публикувано 02 август 2010 - 11:19
На моята излиза DOT 4PLUS, която определено е различна от стандартната DOT4. Не съм намерил досега никаква информация с какво са различни, единственото е че 4PLUS я ползват при моделите с ЕSP.
Издържа на по-висока температура, има по нисък вискозитет, което я прави по-подходяща за новите системи с abs, esp и т.н.
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
#9
Публикувано 02 август 2010 - 15:57
Честито нова придобивка!
Аз като гледам, в първата си реплика човека казва, че си е харесал кола, а във втората дава по-подробна информация за нея. Никъде не видях ясно да каже, че вече си я е купил.
В крайна сметка колега, купи ли вече автомобила. Питам защото от 30-ти юли до сега вече са минали двата дена, за които говориш, че след тях ще си вече собственик или по-точно в групата на МБ.
От Витоша по-високо нема, от Искаро по-дълбоко нема и от Мерцедес по-убаво нема...............древна шопска мъдрост!
#10
Публикувано 02 август 2010 - 17:54
Здравейте,
Трябваше да стане понеделник да си задвижа документите. Вече има още един мерц във Варна. Утре ще си задвижа и членството в клуба! Благодаря за препоръките в темата.
Първо впечатление - няма такъв кеф просто!
Трябваше да стане понеделник да си задвижа документите. Вече има още един мерц във Варна. Утре ще си задвижа и членството в клуба! Благодаря за препоръките в темата.
Първо впечатление - няма такъв кеф просто!
#11
Публикувано 04 август 2010 - 15:34
Ей ни и нас 


#12
Публикувано 04 август 2010 - 17:54
Много арна!
Пу да не са и уроки
Смени филтри и масло иии ... с двата крака на деснио педал!
Пу да не са и уроки

Смени филтри и масло иии ... с двата крака на деснио педал!
#13
Публикувано 09 август 2010 - 10:02
Здравейте отново,
Моля някой да даде помощ къде да открия бушончето за предни халогени. Крушките сменени, лампичката до контактния ключ светва при издърпване, но не палят халогенчетата, иначе са си фабричните. Задните светват.
Освен това ми се искаше да си сменя крушчицата на задната секция между седалките за вентилация в купето. На врътката включено/изключено би трябвало да свети през нощта (както тия отпред), но също не захапва. Някой може ли да ме упъти каква крушка ми трябва и как се отваря там за да не потроша нещо.
Благодаря
Моля някой да даде помощ къде да открия бушончето за предни халогени. Крушките сменени, лампичката до контактния ключ светва при издърпване, но не палят халогенчетата, иначе са си фабричните. Задните светват.
Освен това ми се искаше да си сменя крушчицата на задната секция между седалките за вентилация в купето. На врътката включено/изключено би трябвало да свети през нощта (както тия отпред), но също не захапва. Някой може ли да ме упъти каква крушка ми трябва и как се отваря там за да не потроша нещо.
Благодаря
#14
Публикувано 09 август 2010 - 11:32
Бушончето намерено, благодарение на fika210

#15
Публикувано 09 август 2010 - 12:20
Бушончето намерено, благодарение на fika210

Verba volant,scripta manent...Казаното отлита,написаното остава .../ако не го изтрият/....
На тази сладурана е кръстена нашата марка

Мерседес Йелинек
На тази сладурана е кръстена нашата марка

Мерседес Йелинек
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни