
Нов член и малко въпроси
Започната от givanov, 30 юли 2010 - 22:40:34
25 мнения по тази тема
#16
Публикувано 09 август 2010 - 12:47
Здравей честито и от мен. Само ако ми позволиш един съвет от мен- избягвай да ги пускаш тези халогени, тъй като са чести случаите на запалване на кабелите за тях, че дори изгаря цялата кола- факт!
#17
Публикувано 09 август 2010 - 13:21
О! Това е много плашеща новина.
Има ли как да се подменят кабелите за да може да се ползват или просто да ги забравя?
А по отношение на врътката за въздуха отзад, как да и сменя лампичката?
Има ли как да се подменят кабелите за да може да се ползват или просто да ги забравя?
А по отношение на врътката за въздуха отзад, как да и сменя лампичката?

#18
Публикувано 09 август 2010 - 13:56
Aз не мисля че тези кабели са толкова плашещи, ако имаш всичките кори под бронята.
Идеята е че се нараняват с времето и могат да дадат на късо, после ако бай Ганя е играл по токовете и слагал китайски бушончета, наистина може да има проблем.
Какво бих направил аз, при малко свободно време и желание за цапане.
Сваляш корите под бронята и почваш да гледаш кабелите в какво състояние са. Ако не ти харесват ги подменяш с кабели със същото сечение и си готов. Ако нямаш корите, купи си ги, и нови не са скъпи.
Аз не бих спрял да използвам халогените, само защото някой ми е написал във форум, че "се палели". А и халогените не са за ежедневна употреба така или иначе!
Идеята е че се нараняват с времето и могат да дадат на късо, после ако бай Ганя е играл по токовете и слагал китайски бушончета, наистина може да има проблем.
Какво бих направил аз, при малко свободно време и желание за цапане.
Сваляш корите под бронята и почваш да гледаш кабелите в какво състояние са. Ако не ти харесват ги подменяш с кабели със същото сечение и си готов. Ако нямаш корите, купи си ги, и нови не са скъпи.
Аз не бих спрял да използвам халогените, само защото някой ми е написал във форум, че "се палели". А и халогените не са за ежедневна употреба така или иначе!
#19
Публикувано 09 август 2010 - 15:02
Е това е много стара тема която я дъвкахме тук още приди 3 ако не и повече години и темата беше започната от едни писания в английския клуб. Там едва ли някой "Ганьо" е взел да прави подобрения и т.н., но както и да е важното да ти светне една лампичка, че такова нещо има, пък всеки си знае за себе си. Лично аз вече над 5 год съм с 210 и гледам да не ползвам тази екстра и то причината е, че все не ми остава време да легна под колата и да установя дали аджеба тези кабели са готови да пламнат или не. Пак казвам, че този дефект е характерен за коли (210), които имат по 4-ри падащи стъкла- за тези с по 2 и по-малко не се отнася!

#20
Публикувано 09 август 2010 - 15:15
Мда... запознат съм с проблема... макар че аз съм с две непадащи стъкла, при мен проблемът е, че просто не винаги светят, но това е друга бира.
По темата с кабелите на халогените... проблемът не е при всички 210-ки, а само при тези т.нар. преди фейслифта... и проблемът съвсем не е в липсата на кора - известни са случаи на изгнила изолация и оголени жици въпреки наличието на кори. В Балкан Стар се продават нови оригинални комплекти кабели за халогените. Не знам каква е цената - имаше тема в която някой беше се похвалил, че е купил кабели и ги е подменил. Новите кабели не са просто нови, а изолацията им е различна и не правят проблеми. Провери цената на кабелите при дилъра и ако те устройва най-добре ги подмени, да ти е мирна главата. Ако цената е висока - отиваш при ДОБЪР майстор жичкаджия по коли, който да ти ги подмени с кабели с подпходящо сечение и качествена изолация и пак си готов.
По темата с кабелите на халогените... проблемът не е при всички 210-ки, а само при тези т.нар. преди фейслифта... и проблемът съвсем не е в липсата на кора - известни са случаи на изгнила изолация и оголени жици въпреки наличието на кори. В Балкан Стар се продават нови оригинални комплекти кабели за халогените. Не знам каква е цената - имаше тема в която някой беше се похвалил, че е купил кабели и ги е подменил. Новите кабели не са просто нови, а изолацията им е различна и не правят проблеми. Провери цената на кабелите при дилъра и ако те устройва най-добре ги подмени, да ти е мирна главата. Ако цената е висока - отиваш при ДОБЪР майстор жичкаджия по коли, който да ти ги подмени с кабели с подпходящо сечение и качествена изолация и пак си готов.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#21
Публикувано 09 август 2010 - 15:18
Нямах желание да прозвучи така
Извинявам се!
Написах по-горното, понеже гореше редовно едната крушка на ЦЛК-то. Капачката не беше затворена добре и вътре беше мазало от мръсотия. Изчистих всичко, прегледах кабелите и като се затвориха капаците, няма проблеми. Като ми пребоядисваха бронята, погледнах в какво състояние е всичко и след зимата нямаше никакви мизерии. Сигурен съм, че и 210-ката е направена по сходен начин, все пак са близки колите.

Написах по-горното, понеже гореше редовно едната крушка на ЦЛК-то. Капачката не беше затворена добре и вътре беше мазало от мръсотия. Изчистих всичко, прегледах кабелите и като се затвориха капаците, няма проблеми. Като ми пребоядисваха бронята, погледнах в какво състояние е всичко и след зимата нямаше никакви мизерии. Сигурен съм, че и 210-ката е направена по сходен начин, все пак са близки колите.
#22
Публикувано 09 август 2010 - 15:24
За съжаление нямам кори (имам само първата от трите, тази под самата броня), та е твърде вероятно проблема да е потенциален за мен.
Но нещо не ми се дават почти 400 лева в БС за нови кори, въпреки че накрая ще се принудя, понеже държа на тези кори. На Сценика имах кора и ми е спасявала кожичката няколко пъти. Алтернатива за тези кори да не са от Балкан Стар?
Ще питам за кабелите!
Но нещо не ми се дават почти 400 лева в БС за нови кори, въпреки че накрая ще се принудя, понеже държа на тези кори. На Сценика имах кора и ми е спасявала кожичката няколко пъти. Алтернатива за тези кори да не са от Балкан Стар?
Ще питам за кабелите!
#23
#24
Публикувано 09 август 2010 - 21:18
Страхотен си!
Материалът в блога ти е повече от изчерпателен.
Материалът в блога ти е повече от изчерпателен.
#25
Публикувано 30 август 2010 - 12:40
210 ки има колкото искаш по моргите, невярвам да е някакъв проблем да се намерят тези кори

#26
Публикувано 07 септември 2010 - 20:47
Здравей те ! Имам въпросчета относно бус МБ100Д 91г.Днеска след преминаване на Ж.П. прелез се счупи предния ляв торсион :
1.Нов или втора употреба
2.Смяната трудоемкалие
3.Ако има схема монтаж / демонтаж
Благодаря Ви предварително ! Привети от Бургас.
1.Нов или втора употреба
2.Смяната трудоемкалие
3.Ако има схема монтаж / демонтаж
Благодаря Ви предварително ! Привети от Бургас.
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни