Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

КлиматроникНещо неще


  • Please log in to reply
12 мнения по тази тема

#1 OneReason

OneReason

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 224 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ямбол
  • Интереси:Ако си добър в нещо, никога не го прави безплатно!
  • Автомобил:
    W210 2.5 113hp

Публикувано 16 юли 2010 - 15:40

Днес ми се наложи да пътувам до Стара Загора и реших да пробвам климатроничето колко студено може да направи. Останах неприятно изненадан - духа хладно, а не ледено както ми се искаше. Климатроника го правих Февруари, пълен е до горе, фреон, масло всичко от до. Направих го на 14 градуса, предоплагам се трябваше да духа ледено, но все едно е на 23 както обикновено си го карам в града - колкото да е хладничко и да се живее в колата.
От къде може да се получава тоя сакатлък. :kill_myself:
Мерцедес-Бенз В210 96 година, двуозонов климатроник ако има значение. :dontknow:
  • 0

#2 vik_70

vik_70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 3,2CDI 197hp avangard

Публикувано 16 юли 2010 - 16:01

Днес ми се наложи да пътувам до Стара Загора и реших да пробвам климатроничето колко студено може да направи. Останах неприятно изненадан - духа хладно, а не ледено както ми се искаше. Климатроника го правих Февруари, пълен е до горе, фреон, масло всичко от до. Направих го на 14 градуса, предоплагам се трябваше да духа ледено, но все едно е на 23 както обикновено си го карам в града - колкото да е хладничко и да се живее в колата.
От къде може да се получава тоя сакатлък. :kill_myself:
Мерцедес-Бенз В210 96 година, двуозонов климатроник ако има значение. :dontknow:

Колега, първо ако не си сменял филтъра на купето а при тебе май са няколко е добре да ги смениш.После вземи един термометър и го сложи във въздухопровода натисни педала на газта на 2000 оборота и виж температурата която ти показва термометъра.Разбира се трябва да изчакаш 5-6 мин.Добре е да е около 10 градуса.
  • 0

#3 OneReason

OneReason

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 224 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ямбол
  • Интереси:Ако си добър в нещо, никога не го прави безплатно!
  • Автомобил:
    W210 2.5 113hp

Публикувано 16 юли 2010 - 16:11

Колега, първо ако не си сменял филтъра на купето а при тебе май са няколко е добре да ги смениш.После вземи един термометър и го сложи във въздухопровода натисни педала на газта на 2000 оборота и виж температурата която ти показва термометъра.Разбира се трябва да изчакаш 5-6 мин.Добре е да е около 10 градуса.

2 малки филтъра са... под жабката, свалях ги веднъж да ги продухам, но изглежда ще се взимат нови. А това с термометъра нещо стандартно ли е.
  • 0

#4 vik_70

vik_70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 3,2CDI 197hp avangard

Публикувано 16 юли 2010 - 19:07

2 малки филтъра са... под жабката, свалях ги веднъж да ги продухам, но изглежда ще се взимат нови. А това с термометъра нещо стандартно ли е.

Мисля си че освен двата филтъра зад жабката като я свалиш, имаш поне още един под нея като свалиш кората под нея.А това с термометъра е нормално.Ползвай термометъра и на мултицета.
  • 0

#5 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5567 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 юли 2010 - 20:29

Аз пък друго си мисля...
Ти си пълнил климатика февруари... ако имаш теч от някъде... вече почти нямаш нищо вътре ;)

Отиди при някой климатикаджия.. само да погледне нивото на фреон все пак. Ако те интересува.. и си от София (че не погледнах в профила) кажи да ти дам кординати на един пич ;)
  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#6 vik_70

vik_70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 3,2CDI 197hp avangard

Публикувано 16 юли 2010 - 21:18

Аз пък друго си мисля...
Ти си пълнил климатика февруари... ако имаш теч от някъде... вече почти нямаш нищо вътре ;)

Отиди при някой климатикаджия.. само да погледне нивото на фреон все пак. Ако те интересува.. и си от София (че не погледнах в профила) кажи да ти дам кординати на един пич ;)

Нека премери температурата и ако не е приблизително 10 градуса нека ходи на майстор.Това беше и моята идея.
  • 0

#7 pepich

pepich

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 110 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 19 юли 2010 - 15:12

На мен ми звучи като липса на фреон, може наистина да е изтекъл, както се спомена в едно мнение по-нагоре, да не говоря, че ако този, който го е пълнил не е разбирал какво прави може да не го е напълнил изобщо. Аз преди време така спорих с един като му казвах, че нямам фреон, а той ми обясняваше, че поддържало необходимото наляганме и следователно съм имал. Накарах го да го източи целия и се оказа, че имам 300 грама само.
Погледни си и вентилаторчето на температурния датчик в купето, че то като откаже и ти е наред климатроника прави доста по-ниски температури от зададеното.
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz W210 E 200 Elegance

#8 hiustana

hiustana

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 95 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:хасково
  • Автомобил:
    W210 E250D производство: 05.1997г.
    VIN- WDB2100101A430654

Публикувано 19 юли 2010 - 18:51

И на мен ми звучи като че ли е от фреона, защото ако е задръстен филтира ще ще духа савсем слабо. Аз съм сменял само филтрите ПОД таблото те са 2бр.-220лв. но тези филтри са за твърдите частици те се влкучват ръчно от копчетата около климатроника казаха че и зад жабката има които но все още тях не сам ги сменял.
  • 0
Не насилвайте нещата, просто запазете спокойствие и вземете по голям чук!!!

#9 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 юли 2010 - 19:19

Eто описание как се сменя филтъра зад жапката.
Взето е от тази тема: http://www.benzworld...w210-cabin.html

Не знаех че има и други филтри за купето. Този зад жапката се води Cabin filter, докато другите са AirCon Filters.

EDIT:
Ето го каталога със инструкциите за смяна от сайта на Mann. Има инструкции за смяна за всички модели, които предлагат (вкл. и други марки).
http://www.mann-humm...ktlg_01_fzart=1

Ето ги и конкретните упътвания за различните филтри на W210 за много мързеливите:
http://www.mann-humm...au/HBhs8sLZ.pdf
http://www.mann-humm...HBCPN0wqkur.pdf
http://www.mann-humm...HBXUNVbMQs_.pdf

Прикачени файлове


  • 0

#10 OneReason

OneReason

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 224 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ямбол
  • Интереси:Ако си добър в нещо, никога не го прави безплатно!
  • Автомобил:
    W210 2.5 113hp

Публикувано 25 юли 2010 - 12:19

Полезна информация, мерси много. Всичките филтри ги свалих и го продудах. Вчера като се прибирах от морето ми направи 18 градуса в купето, защото бях включил да взима въздух отвътре, а нали като направи градуси изключва и започва пак отвън да вкарва помалко. Та.. имам нов въпрос.. бави ми доста с изстудяването, защото средните клапи на таблото не ми духат.. Защо? Те на ток ли са или с вакум? Долу в краката също не духа, но на Цкласата и те не духаха долу в краката, но след профилактика започнаха :0_yahoo: Та тези средни клапи на таблото защое не дхуат. :kill_myself:
  • 0

#11 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 юли 2010 - 15:45

Не ти изключва вътрешната циркулация след като изстуди, а след 10ина минути, за да не се задушиш. Нали дишаш вътре и намалява кислорода, можеш да заспиш от ниско ниво на кислород, затова изключва циркулацията след време.

Мисля че всички клапи на климатрониците са с ел.моторчета. Не съм виждал на 202 вътре тялото на парното как изглежда конкретно, но просто допускам така.

Каква е била тая профилактика, заради която са спрели да работят духалките в краката?
  • 0

#12 OneReason

OneReason

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 224 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ямбол
  • Интереси:Ако си добър в нещо, никога не го прави безплатно!
  • Автомобил:
    W210 2.5 113hp

Публикувано 25 юли 2010 - 16:47

Каква е била тая профилактика, заради която са спрели да работят духалките в краката?


"но на Цкласата и те не духаха долу в краката, но след профилактика започнаха :0_yahoo: "
Значи трябва да отиде на еладжия.. :blink:
  • 0

#13 Real_Madrid

Real_Madrid

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 501 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 300TD
    VW POLO N9
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 август 2010 - 09:43

И на мен ми звучи като че ли е от фреона, защото ако е задръстен филтира ще ще духа савсем слабо. Аз съм сменял само филтрите ПОД таблото те са 2бр.-220лв. но тези филтри са за твърдите частици те се влкучват ръчно от копчетата около климатроника казаха че и зад жабката има които но все още тях не сам ги сменял.



Филтрите са 4бр.2в жабката които са си обикновенни струват 20-30лв. и два под жабката те не допускат миризми в купето с активен въглен са и струват 150-160лв. аз гисмених и 4-те и духа бая силно.
  • 0
ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН - ПРОДАЖБА, МОНТАЖ И НАСТРОЙКА ОТ МАКС ГАЗ
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60










Публикувано изображение




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни