Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Не пали сутрин


  • Please log in to reply
18 мнения по тази тема

#16 martom

martom

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 415 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 08 юли 2010 - 21:38

Значи според мен нафтата се връща обратно в резвоара и няма нафта и затова не може да запали.Като почнеш да въртиш и сондата почва да качва нафта до двг-то.Когато дойде нефта пали и готово.Виж по по обстойно за мазни петна.Най-вероятно смуче въздух
  • 0
И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

#17 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 09 юли 2010 - 10:23

горивния акумулатор е да обира пулсациите
на горивото
щом като дадеш 2-3 на контакт и после пали от раз
значи ти изтърва горивото
провери си въркучите от резервуара до горивния филтър
и после от филтъра до помпата за високо налягане
обратната нафта и да изтърва няма отношение към паленето
  • 0

#18 koko6646

koko6646

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    w 203 c 220 cdi avangard

Публикувано 05 декември 2010 - 10:18

Колеги проблема е решем благодаря ви! Датчик на распределителния вал 260 лв. и вече поли!
  • 0

#19 Rado1

Rado1

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:ремонт на автомобили
  • Автомобил:
    E 270 CDI

Публикувано 13 декември 2010 - 21:01

колега датчика на разпределителния вал в мерцедес струва около 70 лева
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни