Значи според мен нафтата се връща обратно в резвоара и няма нафта и затова не може да запали.Като почнеш да въртиш и сондата почва да качва нафта до двг-то.Когато дойде нефта пали и готово.Виж по по обстойно за мазни петна.Най-вероятно смуче въздух

Не пали сутрин
Започната от koko6646, 04 юли 2010 - 23:24:40
18 мнения по тази тема
#16
Публикувано 08 юли 2010 - 21:38
И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода
#17
Публикувано 09 юли 2010 - 10:23
горивния акумулатор е да обира пулсациите
на горивото
щом като дадеш 2-3 на контакт и после пали от раз
значи ти изтърва горивото
провери си въркучите от резервуара до горивния филтър
и после от филтъра до помпата за високо налягане
обратната нафта и да изтърва няма отношение към паленето
на горивото
щом като дадеш 2-3 на контакт и после пали от раз
значи ти изтърва горивото
провери си въркучите от резервуара до горивния филтър
и после от филтъра до помпата за високо налягане
обратната нафта и да изтърва няма отношение към паленето
#18
Публикувано 05 декември 2010 - 10:18
Колеги проблема е решем благодаря ви! Датчик на распределителния вал 260 лв. и вече поли!
#19
Публикувано 13 декември 2010 - 21:01
колега датчика на разпределителния вал в мерцедес струва около 70 лева
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни