![Снимка](https://static.mbclub.bg/forums/uploads/photo-6737_thumb.jpg?_r=0)
Не пали сутрин
Започната от koko6646, 04 юли 2010 - 23:24:40
18 мнения по тази тема
#1
Публикувано 04 юли 2010 - 23:24
Колеги,
Моля ви помогнете. Сутрин колата не пали. Сменил съм всички о-пръстени, разпознава ключа и въпреки това не пали. Върти като луда и пали чак след 3-4 път. През деня докато е топла нямам такъв проблем. Колата е W 203 C 200 CDI.
Благодаря ви!
Моля ви помогнете. Сутрин колата не пали. Сменил съм всички о-пръстени, разпознава ключа и въпреки това не пали. Върти като луда и пали чак след 3-4 път. През деня докато е топла нямам такъв проблем. Колата е W 203 C 200 CDI.
Благодаря ви!
#2
Публикувано 04 юли 2010 - 23:26
На диагностиката всичко е о.к. и дюзите са в ред не връща от там и свещтите работят и не пали!
#3
Публикувано 05 юли 2010 - 21:00
пак я виж на диагностика ама има режим на палене
на колко километра ти е колата
да не е разтегната веригата тогава ги прави тези работи
на колко километра ти е колата
да не е разтегната веригата тогава ги прави тези работи
#4
Публикувано 05 юли 2010 - 22:33
А вечер пали ли?
Имаш ли прозрачен маркуч за входящото гориво,евентуално да погледнеш за въздух в системата?
Имаш ли прозрачен маркуч за входящото гориво,евентуално да погледнеш за въздух в системата?
#5
Публикувано 05 юли 2010 - 22:44
Колега,
След като я запаля сутрин няма приоблем през целия ден. В никой от маркучите няма мехурчета с въздух. Днес сутринта без да искам я завъртях на скорост и запали веднага.
След като я запаля сутрин няма приоблем през целия ден. В никой от маркучите няма мехурчета с въздух. Днес сутринта без да искам я завъртях на скорост и запали веднага.
#6
Публикувано 05 юли 2010 - 22:57
Колко е налягането в rail-a ,като не иска да запее?(ако си го гледал де?)
Километри ? Ама според теб,не по километраж...
Километри ? Ама според теб,не по километраж...
#7
Публикувано 06 юли 2010 - 08:24
На 255000км.За налягането не зная!
#8
Публикувано 06 юли 2010 - 11:34
виж налягането в рейла и ако е добре
провери датчика на коляновия и разпределителния
валове
провери датчика на коляновия и разпределителния
валове
#9
Публикувано 06 юли 2010 - 17:55
Колеги има ли варянт ключа да прави мизеря? На 2-пути изопщо не поиска да зъварти стартера?
#10
Публикувано 06 юли 2010 - 18:24
амии то от много въртене може и стартера да е заминал
по принцип заварти ли стартера значи е разпознал ключа и трябва да запали
то ако не си разпознае ключа въобще няма да можеш да го завълтиш
по принцип заварти ли стартера значи е разпознал ключа и трябва да запали
то ако не си разпознае ключа въобще няма да можеш да го завълтиш
#11
Публикувано 06 юли 2010 - 19:28
Благодаря колега,Само прозрачните маркучите не сам сменил и леко ме влудява тази работа!
#12
Публикувано 08 юли 2010 - 15:50
Днес запали без проблем от раз! Вкарах ключа и го оставих 5-6 мин. на пурва позиция,след това завартях и запали.
Загасих я и пак пробвах да запаля, дадох на контакт светнаха вс. лампи и след секунда изгасна всичко! Извади го и опитах пак но не поиска да го разпознае оставих го вчтре и след 4-5 сек сам захапа и запали! Можеби проблема е в ключът?
Загасих я и пак пробвах да запаля, дадох на контакт светнаха вс. лампи и след секунда изгасна всичко! Извади го и опитах пак но не поиска да го разпознае оставих го вчтре и след 4-5 сек сам захапа и запали! Можеби проблема е в ключът?
#13
Публикувано 08 юли 2010 - 19:51
Я пробвай сутрин да дадеш примерно 2-3 пъти на контакт за по 5-6сек.с цел да поткачи помпата и тогава се опитай да запалиш?После кажи има ли разлика?
И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода
#14
Публикувано 08 юли 2010 - 21:18
Да има това направих и пали!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни