Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Не пали сутрин


  • Please log in to reply
18 мнения по тази тема

#1 koko6646

koko6646

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    w 203 c 220 cdi avangard

Публикувано 04 юли 2010 - 23:24

Колеги,
Моля ви помогнете. Сутрин колата не пали. Сменил съм всички о-пръстени, разпознава ключа и въпреки това не пали. Върти като луда и пали чак след 3-4 път. През деня докато е топла нямам такъв проблем. Колата е W 203 C 200 CDI.
Благодаря ви!
  • 0

#2 koko6646

koko6646

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    w 203 c 220 cdi avangard

Публикувано 04 юли 2010 - 23:26

На диагностиката всичко е о.к. и дюзите са в ред не връща от там и свещтите работят и не пали!
  • 0

#3 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 05 юли 2010 - 21:00

пак я виж на диагностика ама има режим на палене
на колко километра ти е колата
да не е разтегната веригата тогава ги прави тези работи
  • 0

#4 cartrader

cartrader

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 73 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 400 CDI Exclusive

Публикувано 05 юли 2010 - 22:33

А вечер пали ли?
Имаш ли прозрачен маркуч за входящото гориво,евентуално да погледнеш за въздух в системата?
  • 0

#5 koko6646

koko6646

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    w 203 c 220 cdi avangard

Публикувано 05 юли 2010 - 22:44

Колега,
След като я запаля сутрин няма приоблем през целия ден. В никой от маркучите няма мехурчета с въздух. Днес сутринта без да искам я завъртях на скорост и запали веднага.
  • 0

#6 cartrader

cartrader

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 73 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 400 CDI Exclusive

Публикувано 05 юли 2010 - 22:57

Колко е налягането в rail-a ,като не иска да запее?(ако си го гледал де?)
Километри ? Ама според теб,не по километраж...
  • 0

#7 koko6646

koko6646

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    w 203 c 220 cdi avangard

Публикувано 06 юли 2010 - 08:24

На 255000км.За налягането не зная!
  • 0

#8 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 06 юли 2010 - 11:34

виж налягането в рейла и ако е добре
провери датчика на коляновия и разпределителния
валове
  • 0

#9 koko6646

koko6646

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    w 203 c 220 cdi avangard

Публикувано 06 юли 2010 - 17:55

Колеги има ли варянт ключа да прави мизеря? На 2-пути изопщо не поиска да зъварти стартера?
  • 0

#10 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 06 юли 2010 - 18:24

амии то от много въртене може и стартера да е заминал
по принцип заварти ли стартера значи е разпознал ключа и трябва да запали
то ако не си разпознае ключа въобще няма да можеш да го завълтиш
  • 0

#11 koko6646

koko6646

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    w 203 c 220 cdi avangard

Публикувано 06 юли 2010 - 19:28

Благодаря колега,Само прозрачните маркучите не сам сменил и леко ме влудява тази работа!
  • 0

#12 koko6646

koko6646

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    w 203 c 220 cdi avangard

Публикувано 08 юли 2010 - 15:50

Днес запали без проблем от раз! Вкарах ключа и го оставих 5-6 мин. на пурва позиция,след това завартях и запали.
Загасих я и пак пробвах да запаля, дадох на контакт светнаха вс. лампи и след секунда изгасна всичко! Извади го и опитах пак но не поиска да го разпознае оставих го вчтре и след 4-5 сек сам захапа и запали! Можеби проблема е в ключът?
  • 0

#13 martom

martom

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 415 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 08 юли 2010 - 19:51

Я пробвай сутрин да дадеш примерно 2-3 пъти на контакт за по 5-6сек.с цел да поткачи помпата и тогава се опитай да запалиш?После кажи има ли разлика?
  • 0
И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

#14 koko6646

koko6646

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 29 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    w 203 c 220 cdi avangard

Публикувано 08 юли 2010 - 21:18

Да има това направих и пали!
  • 0

#15 stutgart

stutgart

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 143 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz CL500 (C215)
    Mercedes-Benz C200 Kompressor (W203).

Публикувано 08 юли 2010 - 21:25

Като, или когато отидеш пак на диагностика, надявам се този който ти я гледа да е в час, нека да ти погледне EZS - модула и ключа! Този модул ти е това в което вкарваш ключа! Аз, мисля че и колегата NIKND сме страдали от него! После кажи какво са ти казали.
  • 0
Публикувано изображение




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни