Значи според мен нафтата се връща обратно в резвоара и няма нафта и затова не може да запали.Като почнеш да въртиш и сондата почва да качва нафта до двг-то.Когато дойде нефта пали и готово.Виж по по обстойно за мазни петна.Най-вероятно смуче въздух

Не пали сутрин
Started by koko6646, 04 Jul 2010 - 23:24:40
18 replies to this topic
#16
Posted 08 July 2010 - 21:38
И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода
#17
Posted 09 July 2010 - 10:23
горивния акумулатор е да обира пулсациите
на горивото
щом като дадеш 2-3 на контакт и после пали от раз
значи ти изтърва горивото
провери си въркучите от резервуара до горивния филтър
и после от филтъра до помпата за високо налягане
обратната нафта и да изтърва няма отношение към паленето
на горивото
щом като дадеш 2-3 на контакт и после пали от раз
значи ти изтърва горивото
провери си въркучите от резервуара до горивния филтър
и после от филтъра до помпата за високо налягане
обратната нафта и да изтърва няма отношение към паленето
#18
Posted 05 December 2010 - 10:18
Колеги проблема е решем благодаря ви! Датчик на распределителния вал 260 лв. и вече поли!
#19
Posted 13 December 2010 - 21:01
колега датчика на разпределителния вал в мерцедес струва около 70 лева
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users