

Въпрос относно диференциали
Започната от Lambo_Rambo, 17 юни 2010 - 01:36:42
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 17 юни 2010 - 01:36
Здравейте колеги имам един въпрос за напреднали.. Така значи 190Д със заварен диференциал и 190Е с отворен, целта е да се разменят, на заварения са заварени планетите за касетката, целта на задачката е да се свалят касетите, да се разменят и заварената касета да отиде в 190Е-то а отворената в 190Д-то, без да им се разменят короните.. не знам с какви предавателни числа са диференциалите.. Въпроса е дали касетите са взаимнозаменяеми или не.. Абе интересува ме възможно ли е да се направи това или не.. Благодаря на отзовалите се

Follow your own star...
#2
Публикувано 17 юни 2010 - 12:55
Колега има пусната вече такава тема щом има общо със завареният диф пиши там мисля, че беше излишно от друга подобна тема.. Това си е мое мнение 
Ето и темата-->> http://forums.mbclub...showtopic=21824
Нищо лично

Ето и темата-->> http://forums.mbclub...showtopic=21824
Нищо лично

Три Лъчева Звезда В Кръг -->> Мерцедес-Бенц W124





#3
Публикувано 17 юни 2010 - 13:53
Аз пък смятам че беше много не нужно да си рекламираш замиращата тема в моята, още повече след като съм написал доста изчерпателен отговор в нея (мисля даже все още никой не е писал след мен), въпроса тук е дали касетките на диференциалите от дизел и бенз са взаимно заменяеми, това че едната касетка е заварена е само дребна подробност, която няма много общо с главния въпрос..
Follow your own star...
#4
Публикувано 17 юни 2010 - 15:05
Искрено се надявам такива (само)убийци на пътя като теб да стоят по-далеч от мен и от семейството ми.
Умолявам модовете да изтрият всяка тема за заварен диференциал, затапени спирачни маркучи, разни модификации по кормилната и спирачната уредба като потенциално опасни. Кайто иска - да пише в тунинг форуми. Да ходи, да кара на писти и прочие.
Пуберски измишльотини.
П.С.
Има 3 основни размера на кутиите на диференциалите. Едните събират 0.9 л. масло, другите 1.1л. масло, третите 1.3л. масло. Номерата и предавателните числа ги има набити на дифовете отстрани.
Умолявам модовете да изтрият всяка тема за заварен диференциал, затапени спирачни маркучи, разни модификации по кормилната и спирачната уредба като потенциално опасни. Кайто иска - да пише в тунинг форуми. Да ходи, да кара на писти и прочие.
Пуберски измишльотини.
П.С.
Има 3 основни размера на кутиите на диференциалите. Едните събират 0.9 л. масло, другите 1.1л. масло, третите 1.3л. масло. Номерата и предавателните числа ги има набити на дифовете отстрани.
#5
Публикувано 17 юни 2010 - 18:35
Аз пък смятам че беше много не нужно да си рекламираш замиращата тема в моята, още повече след като съм написал доста изчерпателен отговор в нея (мисля даже все още никой не е писал след мен), въпроса тук е дали касетките на диференциалите от дизел и бенз са взаимно заменяеми, това че едната касетка е заварена е само дребна подробност, която няма много общо с главния въпрос..
Чакай бе колега аз писах нищо лично и, че това си е мое мнение а ти започна май нещо да ми се караш.. И да ти кажа това със рекламирането на темата знаеш ли къде си го слагам и изобщо не е така както си мислиш ти.. За да си по доволен нека някой от модераторите ми изтрие отговора

И тук искам да добавя кво ви става на всички бе хора всеки скача всеки гледа да оплюе другия малиии на къде отиде тази България.. Аз мисля, че форума е за да си помагаме и каквото и да било друго а не да ми се наемате тука..

Три Лъчева Звезда В Кръг -->> Мерцедес-Бенц W124





#6
Публикувано 17 юни 2010 - 18:55
Колега, никой не ти се кара, прочети темата от самото начало - ти си първия и единствения, дето се кара с някого.Чакай бе колега аз писах нищо лично и, че това си е мое мнение а ти започна май нещо да ми се караш.. И да ти кажа това със рекламирането на темата знаеш ли къде си го слагам и изобщо не е така както си мислиш ти.. За да си по доволен нека някой от модераторите ми изтрие отговора
И тук искам да добавя кво ви става на всички бе хора всеки скача всеки гледа да оплюе другия малиии на къде отиде тази България.. Аз мисля, че форума е за да си помагаме и каквото и да било друго а не да ми се наемате тука..
Къде и как да се пускат темите - има модератори, които ще го преценят. Въпросът на колегата не се отнася до заваряването, а до обема на касетата на диференциала и това е видно още от първата тема. Надявам се да е получл задоволителен отговор от Subsonic.
Само ще подчертая, че не ти е за първи път да скачаш, без да са ти казали каквото и да е.
Ако продължаваш в същия стил, ще ти минават всички мнения през проверка от модератор.
А мнения от темата няма да се трият - казана дума - хвърлен камък!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#7
Публикувано 18 юни 2010 - 03:20
Благодаря на Илия Горанов за подкрепата.. Subsonic - адски много коли се произвеждат заводски със процентен блокаж на диференциала, който не е 100%, но при мокра или заледена настилка дали ще е 40-60 или 100% няма голямо значение.. Да не говорим, че има и спортни коли произведени и годни за градско управление с опции за контрол на процентния блокаж на диференциала (примерно gumpert apollo ако не се лъжа беше с електронен контрол 0-100%).. Не се оправдавам, просто го вземам навътре като ми казват самоубиец, защото се смятам за отговорен човек, не съм избрал по свое желание да направя тази модификация, просто колата счупи 2-3 диференциала подред и ми писна да давам пари за други и се наложи да прибегна до това решение.. Предполагам на всеки му се е случвало да рискува да налее камара пари за ремонти и такива работи по колата и на следващия ден всичко пак да се потроши а да нямаш пукната стотинка вече.. Ако това те успокоява целта на темата е дали мога да си разменя касетите на ежедневката (която в момента е със заварен) със този на колата която приготвям за състезания на писта(отворен).. Както и да е, излязох много извън темата..
Иначе по темата да разбирам ли че диференциалите с еднакви по обем кутии са със взаимнозаменяеми касети?
Иначе по темата да разбирам ли че диференциалите с еднакви по обем кутии са със взаимнозаменяеми касети?
Follow your own star...
#8
Публикувано 18 юни 2010 - 09:53
Да
#9
Публикувано 18 юни 2010 - 10:01
Пускам ти един файл, който колегата Bat Andi преди време беше публикувал.
Разликата между 100% зацепващите фабрични дифове и завареният диф, е че те никога не са 100% зацепни при висока скорост. А най-много до 30-40км/ч.
Разликата между 100% зацепващите фабрични дифове и завареният диф, е че те никога не са 100% зацепни при висока скорост. А най-много до 30-40км/ч.
Прикачени файлове
#10
Публикувано 18 юни 2010 - 12:10
Пускам ти един файл, който колегата Bat Andi преди време беше публикувал.
Разликата между 100% зацепващите фабрични дифове и завареният диф, е че те никога не са 100% зацепни при висока скорост. А най-много до 30-40км/ч.
Това за коеото казваш са на мерцедес, те държат до към 30-40 за да може колата ако забуксува да излезе и после до колкото знам са напълно отворени.. И този беше с някаква хидравлична система или нз какво точно, аз ти говоря че има шперове които са постоянно зацепени на 30-40-50% да кажем и не се влияят от скоростта, така де, то е ясно че при висока скорост тия 30% ще са недостатъчни че да държи диференциала заключен, но все пак си ги има.. И адски мн коли се произвеждат с такива шперове.. Както и да е, просто исках да кажа че заключения диференциал не е нещо толкова неземно и ненормално, а с разумно шофиране дори може да не се усеща..
Follow your own star...
#11
Публикувано 18 юни 2010 - 13:09
Да, обаче е интересно какво ще се случи ако примерно караш с ~ 100 - 110 km/h (да не говорим за по-висока скорост) и ти се наложи да кривнеш малко по рязко (примерно някой ти изскочи), може и да бъркам но с 100% заключен диф ще е малко кофти ..... А и помислете малко, ако 100% заключен диф е толкова безопасно защо производителите изобщо слагат диф, без него производството ще е доста по-лесно и евтино.

Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#12
Публикувано 18 юни 2010 - 13:15


#13
Публикувано 18 юни 2010 - 14:11
Е няма със 100+км/ч да правя обратен завой, за леко кривване предполагам няма да има проблем, а и аз честно казано смятам че окачването е по важно в конкретния пример със резките криввания при висока скорост.. не казвам че е безопасно де, не искам да влизам в конфликт със никой всеки сам си преценява.. А иначе е ясно че диференциала е нужен да изравнява разликите в скоростите на колелата, да не говорим че маневрирането на тясно място със заварен диф си е направо трошене на колата, особено ако си с по хубави гуми.. Както и да е има си тема за заварените диференциали, тази тук беше за нещо съвсем друго и мисля че ми отговориха на въпроса, ако държите може да продължим дискусията в темата на колегата за заварените диференциали..
Follow your own star...
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни