Този пост е редактиран от hektor: 06 юни 2010 - 09:38
преместена от Общ форум за МБ
Проблем при Мерцедес 190Е
Започната от Ерик Иванов, 02 юни 2010 - 22:04:40
14 мнения по тази тема
#1
Публикувано 02 юни 2010 - 22:04
Здравейте форумци.Нов съм тук и имам проблем със колата си.Така дядо ми караше 190-тка но я почупи и година и половина седя пред блока и аз реших да си я стегна подари ми я той.Хвърлих около 1000 лева за ремонт и всичко точно дори и газова сложих върви перфектно,двигатела мърка,дърпа всичко точно но.По някога както си карам натискам спирачка за да намаля колата гасне или пригасва като отпусна спирачката пали,след това засилвам едно изнанадолно доста дълаг път до 80 както изключа от скорост гасне,4-та предавка пали,изключвам гасне и пак така.По някога просто като намалявам леко с спирачката си гасне.Мина през 3 сервиза всеки каза различна версия клапан на сервото,дроселовата клапа незнам си какво но всичко се смени дори инжекциона смених пак същото проблема го прави и на бензин и на газ.Правиха му диагностики всичко е на ниво.Но пустото гасене никой неможе да разбере от какво е....Някакви идей?Някои да е имал същия проблем?
#2
Публикувано 03 юни 2010 - 10:41
А тръбата за въздух към възд, филтър,още ли е вързана за приемника до фара!?
Ако е така,махни я,и проблема е решен!
Ако е така,махни я,и проблема е решен!
#3
Публикувано 03 юни 2010 - 10:50
А тръбата за въздух към възд, филтър,още ли е вързана за приемника до фара!?
Ако е така,махни я,и проблема е решен!
а баш виж как е и ако е закачена на въздухозаборника я откачи, даже моята беше обърната назад и вързана със свинска опашка
#4
Публикувано 03 юни 2010 - 13:58
Честито колега,ти караш първата 190 със start-stop система за икономисване на гориво .Това в кръга на шегата,разбира се.Проблема е доста интересен и с интерес очаквам да разберем от какво е .Нека по компетентните колеги се изкажат по въпроса.
#5
Публикувано 03 юни 2010 - 16:38
Търбата дето е пластмасовата е извадена от това при фара.Преди да я извадим пак правеше проблеми после започна да гърми на газ и я побългарихме намалихме въздуха и спря да гърми но проблема с гасненето си остана.Пак казвам диагностики и тн какво ли не мина,един приятел уж имаше същия проблем закара я в един сервиз там с дълга и тънка отверка бръкнаха врътнаха дроселовата клапа и се оправи но при мен това не помогна.Колата е стара да но мен това ми харесва че успях да я пусна в движение и има хубав вид.Вози си ме,но това гаснене е адски дразнещо излизам и някво ми е кофти притеснено че ще угасне....
#6
Публикувано 04 юни 2010 - 08:20
Кажи от кой град си!
#7
Публикувано 04 юни 2010 - 16:32
Сливница намира се на 30 км от София...
#8
Публикувано 04 юни 2010 - 16:48
Знаем за Сливница
Което ще рече 20 лв. газ,в най-лошият случай!
Еми докарай я до Сф,ако имаш време,има 2-3 човека които само с поглед ще ти кажат какво и е!
Което ще рече 20 лв. газ,в най-лошият случай!
Еми докарай я до Сф,ако имаш време,има 2-3 човека които само с поглед ще ти кажат какво и е!
#9
Публикувано 04 юни 2010 - 17:27
Ами неделя примерно или понеделник?И къде точно да я докарам,какво ще ми струва.
#10
Публикувано 05 юни 2010 - 21:54
Провери си кабелите за маса на мотора. Един на всмукателния колектор и един на трансмисията.
Отпуши тръбата на филтъра от разни капачки, парацали и други газаджийски боклуци и я обърни да гледа надолу или назад (да не влиза директно насрещен въздух).
Ако това не помогне, пиши.
Отпуши тръбата на филтъра от разни капачки, парацали и други газаджийски боклуци и я обърни да гледа надолу или назад (да не влиза директно насрещен въздух).
Ако това не помогне, пиши.
#11
Публикувано 06 юни 2010 - 23:07
Баце имаше проблем с въздуха гърмеше яко,и сложихме отрязано шише от минерална вода за да влиза по-малко въздух.Спря да гърми но проблема с гасненето си остана.Е са преди малко от нищото както натиснах съединитела и изгасна,отчаях се защото къде ли не я карах и никои не успя да помогне.А съм си мераклия да направя всичко ток и жица!!!
#12
Публикувано 06 юни 2010 - 23:34
Утре ше махна шишето и ше го вържа назад и после ще пиша а кабелите ще ги проверим тия дни!
#13
Публикувано 07 юни 2010 - 11:12
Хвърлих около 1000 лева за ремонт и всичко точно дори и газова сложих върви перфектно,двигатела мърка,дърпа всичко точно но....
Само аз ли виждам противоречиетоТърбата дето е пластмасовата е извадена от това при фара.Преди да я извадим пак правеше проблеми после започна да гърми на газ и я побългарихме намалихме въздуха и спря да гърми но проблема с гасненето си остана.Пак казвам диагностики и тн какво ли не мина...
Слушай (чети) сега,
и аз си купих колица с този мотор именно защото един познат ми каза, че НЯМА проблем с газифицирането. Явно и за него гърмежите и останалите екстри не са "проблем", както и за теб
Чети какво ти реди Subsonic ако искаш да стигнеш до някъде с решаването на проблема. Пълно решение НЯМА! Който твърди обратното да заповяда на някоя от срещите и да доказва (пълно решение разбирам да работи без никакви забележки на бензин и на LPG, без компромиси и без допълнителна амортизация на системи/агрегати).
Успех и не давай на на самозвани майстори да ти връткат онуй, дето са го врътнали с една тънка отверка, която не е точно отверка, че така ще ти "навръткат" нещата ...направо ще отвъртиш от проблеми и разходи
#14
Публикувано 13 юни 2010 - 12:39
Колега здравей,
Слушай какво ти говорят съфорумците. От 2 години карам 190 Е на газ, и ако не беше Subsonic не ми се мисли какво щях да правя. Колко майстори и сервизи обиколих. Какво ли не смених, но когато няакой преди теб е поциганявал е доста трудно. Определено М102 с механичен инжекцион е трудно да се направи да върви добре без забележки, както при М111. Единствената ми надежда остава газов инжекцион за М102, иначе все нещо ще му има макар и малко. Но пак аз сам доволен, дори и до Германия дойдох с 190 ката на газ. Е и моята сега и се ще да гасне от време на време и на бензин и на газ, но се търпи
Варви добре и разхода и е добър сега.
Относно бутилката, няма да ти казвам колко време карах с дунапрен в трабата, докато Subsonic ме разубеди да го махна. Вив се с колегите ще ти помогнат и насочат, а и колата ще заработи прилично на газ.
!!! Не давай на никой самнителен майстор да ти варти дросела друг път!!! На този който го е пипал иди му кажи че има разлика между дросел и клапа на дебитомер. Настройката и може да трае доста дълго време, но колегите са наяасно с това на тях може да се довериш.
И по възможност слагай само оригинални части, аз поне се убедих че накрая излиза по евтино (само с окачването може да да направиш лек компромис, по нашите пътища каквото и да сложиш си заминава)
Поздави, успех и повече търпение
Слушай какво ти говорят съфорумците. От 2 години карам 190 Е на газ, и ако не беше Subsonic не ми се мисли какво щях да правя. Колко майстори и сервизи обиколих. Какво ли не смених, но когато няакой преди теб е поциганявал е доста трудно. Определено М102 с механичен инжекцион е трудно да се направи да върви добре без забележки, както при М111. Единствената ми надежда остава газов инжекцион за М102, иначе все нещо ще му има макар и малко. Но пак аз сам доволен, дори и до Германия дойдох с 190 ката на газ. Е и моята сега и се ще да гасне от време на време и на бензин и на газ, но се търпи
Варви добре и разхода и е добър сега.
Относно бутилката, няма да ти казвам колко време карах с дунапрен в трабата, докато Subsonic ме разубеди да го махна. Вив се с колегите ще ти помогнат и насочат, а и колата ще заработи прилично на газ.
!!! Не давай на никой самнителен майстор да ти варти дросела друг път!!! На този който го е пипал иди му кажи че има разлика между дросел и клапа на дебитомер. Настройката и може да трае доста дълго време, но колегите са наяасно с това на тях може да се довериш.
И по възможност слагай само оригинални части, аз поне се убедих че накрая излиза по евтино (само с окачването може да да направиш лек компромис, по нашите пътища каквото и да сложиш си заминава)
Поздави, успех и повече търпение
#15
Публикувано 22 юни 2010 - 08:36
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни