Пичове мисля, че не разбрахте смисъла на мероприятеито...
Както не веднъж се спомена в пресконференцията - феновете са на първо място!!!
Колко трудно беше да потвърдите участието си, дори да бяхте изкарали пет 190ки дизел? Един истински фен ще се радва и на такъв автомобил излезнал на пистата!
.....
Накрая ще напиша едни думи на човек за който всички сте чували Лъчезар Койчев (landikar) - "Аз се кефя на всеки който стъпи на пистата независимо какво кара и как го кара"
Bavarcho, ти май израстна в този форум

Не знам вече имаш ли кола, мина ли 18 и караш ли, но има малка подробност, която винаги е съществувала в БГ клубовете.
Не съм и толкова по-възрастен от теб, за да се вслушаш в това което ти казвам, но ще напиша какво мисля, докато темата не е отишла в коша.
Преди 10 години, когато повечето хора трудно различаваха принтер от кашон се появиха тук таме малки форумчета в България.
Основно в Дир-а. Към този момент някои хора четяхме списания от Англия и пишехме по чуждите форуми... основно английските. (все още ми важи регистрацията в Клуб Форд UK).
После си сложихме спойлери, открихме стъкломата, даже някои хора си правехме сами калъпи и експериментирахме. После мнооооого преди да излезе Бързи и яростни, имахме неони под колите, и беше яко (но се наложи да ги махнем, че циганията настъпи бързо)
После четяхме теория и практика на принудителното пълнене от разни брошури за Рено 5 ГТ Турбо...
И някъде тогава си еба майката работата.
Появиха се малки гадни php гадости, направени от ентусиасти на някакви машини, хостнати по БТК стаичките или кой където хванеше броудбанд, с идеални цели, за да избягаме от ДИР-а, който в нашите очи беше "злото".
Появиха се аграрни тунингари, които дотогава никой не бръснеше за слива по дир-а.
Появиха се такива, които си мислят, че си им длъжен, появиха се мутри, скрапери, тарикати, прости цървули, както и много нормални потребители и ентусиасти.
Някои правеха чудеса, други просто се опитваха да правят каквото им харесва...
Появи се нуждата от контрол... и съвсем си еба майката. Почнаха да се карат хората. Имаше места като Клуб Форд, където си имахме уважението, има и места като БМВ клуба, където се пръква някой 15 годишен и почва да иска, и да пише, и да иска, и да иска още повече, и да не спира да пише мамичката му, докато не отнесе бана.

И тука идва веселото...
Знаеш ли кога осъзнах че съм ентусиаст?... когато в 11ч. вечерта уморен от работа, слязох да си разглобя дросела на колата.
Просто за разпускане, ей така... не за да се показвам, не за да цъкат с език.
Ама за много хора това е лудост, но те също са ентусиасти... всеки по свой си начин.
Разбираш ли... не е само до пистата, мирисът на изгорено масло, гуми и детониран бензин в колекторите... всеки си е с дозата... по някакъв начин.
И тези думи, които толкова много цитирате всички на това момче Лъчезар, мир на прахът му... са хубави, но ги ползват много хора за демонстрация на ентусиазъм... а не е нужно.
И въпреки че ти се струва, че в момента ти сипвам хранилка, не е съвсем така. Евала че си дошъл да напишеш градивен пост тук. Наистина евала.
Защото е факт, че в политически игри и глупости пропускаме веселата страна на нещата... а в крайна сметка това е просто автомобилен форум.
Защото, за да знаеш къде искаш да отидеш трябва да е на лице една от следните предпоставки:
1. или да си виждал;
2. или да имаш въображение;
И е страхотно, че има клуб като БМВ, в който много хора са виждали как се прави и имат желанието да правят и в БГ.
Така че, за сметка на спийд шоуто, колегите от клуба ще присъстват на Тунинг феста.
И най-хубавото от всичко е, че всяка година автомобилните клубове се доближават все повече и повече.
(има и лоша страна, но няма да я зачесваме...)
(трийте сега)