Честито... само не разбрах - на стаж за 6 месеца ли отиваш или ще работиш там постоянно?
Давай да удряме по едно рамо - да те взимат за постоянно 
Ами работата е следната сега е 6 месеца стаж, после ако се натискам мога да пиша дипломна работа там още 6 месеца, след това трябва да запиша магистратура някаде. Мерцедес имат разни програми, с които ти плащат магитратурата и работиш при тях през това време, но това е трудно за чужденци (не е невъзможно) След това мойе и дипломната на магистратурат да се прави само там и след това може да се мисли за кандидатстване на постоянно място. Сега е практика само. Работя в завода в Зинделфинген. Отдела ми е част от така наречения (Entwiklung) Разработването на новите модели. Занимаваме се анализ. 4 ма човека се занимашаме с проблемите на моторите на всички тестови автомобили на мерцедес в целия свят. Работим савместно с тим който извършва ремонти и подобрения (сервиз така да се каже). Правим планирани подобрения н апрототипните мотори, когато излезе подобрена проблемна част. Подготшяме колите за различните тестове. Прашим амализ на възниканлите проблеми дефекти. Поръчваме части. Има страшно много коли от смарт до Майбах, Ф700, каквото го има на пазара и какшота ще излиза ш близките 5 години. Иначе саичя "сершиз" е огромен партерния етаж на сградата ни. има над 100 подемника и там са всички останали отдели, боло то скорости, каросерия, седалки, хибриди, електроника, всяка кола се разглабя до последното болтче и после пак се събира, без значение дали е ЕС ка или Бе калса. или отива на Краштест. Пършите няколко дни ходех като дрогиран иъ сградата. Няма друго таков масто на света сигурно с толкова мн мерцедеси. Постоянно карат и ношите коли на конкуренцята разгабят ги и може д аходиш да гледаш как са си решили проблемите. Повече от интересно е. Общо взето това е не иъпадам в подробности защото съм подписал куп декларации за секретност и докато работя не е коректно да иъдавам вътрешната информация, не че ако кажа на нчкой даймлер ще загине, но просто въпроса е принципен, а и все още моторите ни са прототипни така че не е кой знае колко полезна мойата информация.
Мога да ши кажа че ще има нов 8 цилиндров 500 мотор който ще има съществена разлика от старите, и може би ще разочарова привържениците на класическите фенова на марката.
Другото което мога спокойно да споделя, тъй като мотора е вече спрян от производство. Става въпрос за М111 1,8. Ta шефа ми разказа че е участвал в теста на стенд на двигателя. Каза че след 500 часа работа мотора се разглабя до болтче и не е имал никаво износване. Пак се сглабя и пак 500 часа, сед което пак никаво износвзане на нанвото и да било. Като стенда има около 100 различни програми които сменя повреме на теста.
И така и тримата колеги в отдела карат 124ки шефа има и 190 купено скоро за 3000 евро, а около 50% от дугия тим в сершиза и колегите на етажа имат сас сигурност 124 или 190.