MB 124 CE200 купе, бензин 136 к, произв. 1995.
работят само 2 цилиндъра, едната бобина не подава ток даже и друга да се сложи на нейно място
казват че най-вероятно ECU (бордовия компютър) не подава сигнал на едната бобина
ако е така, какво го е причинило ? да не се случи пак с поправения или сменен ECU ?
какво причинява повреда като горе описаната в ECU и какво по принцип ги поврежда ?
Поради какви причини се поврежда ECU (борд компютъра) ?Здравейте, ще се радвам да чуя мнения по въпроса
Started by 124, 22 Apr 2010 - 14:16:21
5 replies to this topic
#1
Posted 22 April 2010 - 14:16
#2
Posted 18 May 2010 - 13:15
Стареене на елементите, лош контакт на охладителната повърхност на крайните стъпала на запалването (калника действа като радиатор), пикове причинени от включване и изключване на соленоидни клапани, и др.
#3
Posted 18 May 2010 - 20:34
Подаване на ток на друг автомобил
Искрене на акумулаторните клеми при поставяне или махане
Поздрави
Искрене на акумулаторните клеми при поставяне или махане
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#4
Posted 19 May 2010 - 17:46
От ония години мерцедесите имат лошо окабеляване на мотора,изолацията на кабелите буквално се рони,оттам нещо на късо и айде...или дошло му е времето (и аз преди време треперих за един комутатор в една це-класа )
#5
Posted 08 September 2010 - 19:02
Господа,проблема идва от свещ или повреден кабел(високоволтов).Когато се повреди ECU майи бубината е за боклука,така че в нея е проблема.
Никога не оставям магарето си в калта.
#6
Posted 13 September 2010 - 18:30
А кой ще поправя стария а и каква е цената на ремонта? Питам защото като звънях наскоро за един такъв подобен проблем във фирма " Авел " Пловдив ми изреваха 1000 лв. за ремонт.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users