
Здравейте
Започната от marinov, 30 мар 2010 - 00:05:08
24 мнения по тази тема
#1
Публикувано 30 март 2010 - 00:05
Здравейте бъдещи колеги надявам се ,искам да си купя 124 купе/Е200 бихте ли ми помогнали с някакви съвети за начинаещ като мен ,харесал съм един Е200 ето линк http://nfs.mobile.bg...e...&f1=details бих бил благодарен на всеки съвет които ми дадете . Благодаря предварително !
#2
Публикувано 30 март 2010 - 03:34
Здравей и добре дошъл!Здравейте бъдещи колеги надявам се ,искам да си купя 124 купе/Е200 бихте ли ми помогнали с някакви съвети за начинаещ като мен ,харесал съм един Е200 ето линк http://nfs.mobile.bg...e...&f1=details бих бил благодарен на всеки съвет които ми дадете . Благодаря предварително !
Правилно си се ориентирал към 124-ка според мене но си мисля че би било добре колата да е от последните години на производство а именно 95-96г и да има климатик. Прави ми впечатление че пише 136 кс а ако не ме лъже паметта този двигател излиза 1994г а на тази пише че е 92г. На първо четене намерих този в мобиле бг.Той е с въпросния двигател.
http://nfs.mobile.bg...e...&f1=details
#3
Публикувано 30 март 2010 - 07:42
Не е така колега М111 излиза 92г. като 200Е16 ,а от 93г. вече се води Е 200. Аз силно ти препоръчвам да си купиш въпросния М111 т.е. 2000см3 - 136 к.с. или 2200см3 - 150 к.с.
Стария мотор М102 (тоя дето не е вентилиран) ще ти скъса нервите:
1.Ако искаш да му сложиш Газ (което е нормално) ще ти се згади, на него можеш да му сложиш само нормална газова ,а оттам започват ядовете , все ще има нещо за доискусоряване ,гърменето не е изключено и или ще гори много , или много няма да върви
2. Стария мотор е за утвърдени пенсионери (особено 2000см3) аз карам такъв затова ти казвам ,че не ти трябва!
3.Разхода на М111 е същия и по-малък ,защото то е електрическа инжекция ,а не механична и при него дозирането на гориво е много по точно.
А и колите с този мотор са най-често след фейслифта т.е. са много по красиви.
Успех с покупката!
Стария мотор М102 (тоя дето не е вентилиран) ще ти скъса нервите:
1.Ако искаш да му сложиш Газ (което е нормално) ще ти се згади, на него можеш да му сложиш само нормална газова ,а оттам започват ядовете , все ще има нещо за доискусоряване ,гърменето не е изключено и или ще гори много , или много няма да върви
2. Стария мотор е за утвърдени пенсионери (особено 2000см3) аз карам такъв затова ти казвам ,че не ти трябва!
3.Разхода на М111 е същия и по-малък ,защото то е електрическа инжекция ,а не механична и при него дозирането на гориво е много по точно.
А и колите с този мотор са най-често след фейслифта т.е. са много по красиви.
Успех с покупката!
NO PAIN - NO GAIN!
#4
Публикувано 30 март 2010 - 08:24
Така,колеги недейте да спорите.Загледайте се в купето и открийте разликите.Няма как 124-ка 92г. да е с фейслифтовия капак.М111 мотор излиза края на 92г. но като регистрация започват да ги водят 93г.Този ме съмнява да е М111.
Поздрави.
Поздрави.
Не хапи този,който може да те изяде.
#5
Публикувано 30 март 2010 - 08:36
колега да ти кажа честно и 111 мотора си е за пенсионери ама карай 12 коня не играят кой знае каква роля при това тежко купе,а за доискусоряването на газ повярвай ми и 111 е проблемен със своята дросел клапа пък и докато ти настроят инжекциона пак си е главоболие.Бих казал че от 3000 кубика на горе вече не са пенсионерскиНе е така колега М111 излиза 92г. като 200Е16 ,а от 93г. вече се води Е 200. Аз силно ти препоръчвам да си купиш въпросния М111 т.е. 2000см3 - 136 к.с. или 2200см3 - 150 к.с.
Стария мотор М102 (тоя дето не е вентилиран) ще ти скъса нервите:
1.Ако искаш да му сложиш Газ (което е нормално) ще ти се згади, на него можеш да му сложиш само нормална газова ,а оттам започват ядовете , все ще има нещо за доискусоряване ,гърменето не е изключено и или ще гори много , или много няма да върви
2. Стария мотор е за утвърдени пенсионери (особено 2000см3) аз карам такъв затова ти казвам ,че не ти трябва!
3.Разхода на М111 е същия и по-малък ,защото то е електрическа инжекция ,а не механична и при него дозирането на гориво е много по точно.
А и колите с този мотор са най-често след фейслифта т.е. са много по красиви.
Успех с покупката!
#6
Публикувано 30 март 2010 - 09:37
На 111 можеш да сложиш Газов Инжекцион ,така че спираме да коментираме газта ,а аз имам и с двата мотора и разликата е огромна повярвай ми. 12 коня не звучат много ,но от електрически инжекцион с 16 клапана до механичен с 8 разликата е голяма!!!
NO PAIN - NO GAIN!
#7
Публикувано 30 март 2010 - 09:50
Разликата не е голяма 14 коня и 8 клапана.
Според мен един чип тунинг ти дава точно толкова.Вие си направете сметка.
Поздрави.

Поздрави.
Не хапи този,който може да те изяде.
#8
Публикувано 30 март 2010 - 10:47
М102 не може да се чипосва

NO PAIN - NO GAIN!
#9
Публикувано 30 март 2010 - 10:59
Aз не говоря М102 да се чипосва.Говоря че разликата между тези два мотора е все едно че е сложен чип.
Пример:Ако карам М111 и сложа чип,колата става 150 кончета,дали няма да има разлика,а?
Разликата е пак 14к.с.
Пример:Ако карам М111 и сложа чип,колата става 150 кончета,дали няма да има разлика,а?
Разликата е пак 14к.с.
Не хапи този,който може да те изяде.
#10
Публикувано 30 март 2010 - 13:28
Колеги , вижте че на таблото има икономайзер , и аз карам М111 а той няма на таблото икономайзер. Следователно е М102 , възможно е да 124-230Е 136 коня даже съм убеден че въпросната кола е точно 230Е. Позволявам си да съветвам човека да бяга от този филм М102 .. аз съм го гледал
Съншайн
#11
Публикувано 30 март 2010 - 13:58
Точно тази кола която гледа не е след фейслифта т.е. префейслифтвана е ,вижте задния капак ,че си е като на старата ,но това за годината най-добре се вижда на ВИН.
Колега която и кола да харесаш провери я по номера на рамата в MB Club RU и там чети внимателно за година , мотор ,кутия и екстри за да не те метнат година две
Колега която и кола да харесаш провери я по номера на рамата в MB Club RU и там чети внимателно за година , мотор ,кутия и екстри за да не те метнат година две

NO PAIN - NO GAIN!
#12
Публикувано 30 март 2010 - 16:51
И...за да спрем да спамиме освен за АГУ и за това кога се оборудват W124 с различните двигатели ето кратка справка:
http://testdrive.bg/...lasse-w124.html
http://testdrive.bg/...lasse-w124.html
#13
Публикувано 30 март 2010 - 18:27
ами добре благодаря на всички Ви ,и ще съм благодарен на теб Хари ако наистина съдеистваш за огледа ,днес ходих да го видя и на мен ми хареса работи добре и на бензин и на газ ,но има проблем с единия колан явно някъде закача и неиска да излезе ,а от там гори и бушон които ми обясниха ,че прекъсва тока на ел.стъклата и вентилатора на парното които съответно не работят сега . Поне така ми казаха но не разбирам много много !!!И...за да спрем да спамиме освен за АГУ и за това кога се оборудват W124 с различните двигатели ето кратка справка:
http://testdrive.bg/...lasse-w124.html
Прикачени файлове
#14
Публикувано 30 март 2010 - 18:56
Колега,я дай един VIN на тая кола.Къде в София се намира колата?
Не хапи този,който може да те изяде.
#15
Публикувано 30 март 2010 - 18:59
ами колата е в обеля а този ВИН незнам каде е ,немога да кажа ...
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни