Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Май вие диференциалаЦ 200 бензин 95 г


  • Please log in to reply
16 мнения по тази тема

#1 vik_70

vik_70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 3,2CDI 197hp avangard

Публикувано 28 март 2010 - 16:11

Здравейте колеги!
Близо 5 месеца не се бях качвал в колата си и днес качвайки се за първи път и карайки извън града чух много неприятно виене отзад.Чува се при подаване на газ и при отнемане на газта най вече.А когато задържа педала на газта равномерно на 70 км/ч виенето е направо отвратително.Все едно вие лагер на обтягаща ролка на някой голф.На повисока скорост виенето променя звука си и като че ли намалява но при всяко подаване на газ и отнемане на газта се появява за момент.Сменил съм маслото както на дифа така и на скоростите преди около 15000 км с оригинално от БС.Работата ми намирисва на диф колкото и да не ми се иска да си го призная макар че не съм голям разбирач.За тези 5 месеца само баща ми е карал колата 3-4 пъти за по 100-на км.По инерция виенето го няма за съжаление.
Дайте някакви идеи. Утре съм решил да проверя нивото на маслото в диференциала и дали има някакви течове. Чудя се какво може да стане на дифа от седене на колата. Някой ползвал ли е някакви добавки и помогнали ли са му?
Благодаря ви предварително и ще се радвам всеки който е имал сходен проблем да го сподели.

Този пост е редактиран от hektor: 23 април 2010 - 20:13
преместена от Общ форум за МБ

  • 0

#2 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 март 2010 - 01:45

Само няма да се притесняваш ;) Тоя звук идва точно от дифа, но ако искаш да се убедиш вдигни колата на подемник за да си сигурен, че е от там.Боян (Лоринзер) беше споменавал за някаква добавка от Мото-Пфое която за няколко хиляди километра премахва или почти спира виенето.Чувал съм също добри отзиви за руските добавки за кутии и дифове, но не мога да споделя мнение, понеже не съм изпробвал :) Аз преди време сигурно карах с най-шумния диф в Русе (щом отвън се чуваше) и сложих към 200 грама грес вътре и значително намаля шума, но това не го препоръчвам на никой :icon_coolgrin:
  • 0

signatureqps.jpg
 


#3 vik_70

vik_70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 3,2CDI 197hp avangard

Публикувано 29 март 2010 - 07:49

Благодаря за успокоението. :tongue: По принцип не съм привърженик на добавките но ако някой е ползвал и според него има ефект бих могъл да опитам и аз като предпоследен вариант преди да започна да търся диф от друга кола.Зная че добавката е временно решение на проблема ако въобще е решение. За сега ще вдигна колата на подемник и ще се опитам да завъртя кардана и колелата за да се опитам да чуя някакъв шум и ще проверя маслото.
  • 0

#4 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 29 март 2010 - 08:18

Е щом по инерция го няма,може да не е е от диф-а!Той си е постоянно зацепен един вид!Само дето задвижващата сила идва от различни места!
Скоростите да не са!?
  • 0

#5 vik_70

vik_70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 3,2CDI 197hp avangard

Публикувано 29 март 2010 - 08:29

Иво,мисля че точно това че по инерция го няма виенето е показателно че може би е от дифа.Доколкото съм чел той се чува както и скоростите както каза ти под товар но за съжаление чувам виенето отзад.Едва ли ако съм на подемник и се кача в колата и я подкарам ще се чуе нещо защото няма да е стъпила на земята и няма да има такова натоварване.
Колеги давайте съвети.Искам да чуя всеки заинтересован или преживял такова нещо какво мисли.
Най е лесно да тръгна по моргите и да почна да сменям дифове от коли които нз на колко км са и дали са в по-добро състояние от моя. И...в тази връзка някой може ли да ми каже различават ли се дифовете от ц180 и ц200, ц220, какво е предавателното число и въобще ако се стигне до търсене на диф как да разбера че този който ми дават ще стане за моята кола.
  • 0

#6 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 29 март 2010 - 10:34

Предвид пазара в Бг,повечето са 1,8 и 2,0,не съм виждал досега 2,2 бенз,дизелите са 2,2 и 2,5 ,тук таме се мярка и някое заблодено 200д!
Т.е. изборът за 2-ра ръка се свежда до малко екземпляри! Един колега беше катурнал една 2,0-ка в едно дере,ще го питам дали му е останал диф-а!
Предавателното е важно,ако искаш да е същата както е сега,иначе може да се експериментираш,за повече фън :D
Качи я някъде на валяци,хем ще е под товар,хем ще се чува кое и как :)
  • 0

#7 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 29 март 2010 - 10:35

По-добре недей
Ще дадеш пари сигурно колкото за нов диф, ако тръгнеш да сменяш напосоки докато попаднеш на добър с твоето предавателно число.


Добавка, или нищо. Или квалифициран ремонт, но това в БГ е почти невъзможно.
  • 0

#8 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 29 март 2010 - 10:42

Ми Стани,то друг изход няма!
Оригинална добавка + ново масло!
Веско,той като е по инерция,пак се върти,само дето короната и пиньона не са под товар!Ако е от лагерите,постоянно ще вие!
Качи я на валяци!
  • 0

#9 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 март 2010 - 10:42

Решението е една бас каса в багажника и всички странични шумове ще изчезнат :flagMB new: Според мен няма смисъл да се пускаш в приключение за нов диф, понеже шанса ти да удариш на перфектен е едно към безкрайност ;) единственото което трябва да гледаш е предавателното число да си отговаря и дали има блокаж или не, ама на Ц180 ме съмнява да имаш.Според мен по-ефтиния вариант е да смениш маслото с хубаво и една идея по-гъсто, да сложиш добавка и да си настроиш психиката, че всичко е ОК :D
  • 0

signatureqps.jpg
 


#10 vik_70

vik_70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 3,2CDI 197hp avangard

Публикувано 29 март 2010 - 15:32

Здравейте колеги!
Сега се връщам от сервиза.Вдигаха я с подемник и въртяха така но...почти не се чуваше.От стоенето стържеха и накладките и какво ли още не.После майстора я покара и виенето се чуваше доста по слабо.Казаха че трябва да я карам и или ще се оправи или ще завие още повече ако има нещо.Всичко било от стоенето....незная :dontknow: .Проверихме маслото в скоростите и дифа.Всичко си е наред с наличието на масло.Питах ги за добавка....скиптично са настроени.Аз мисля да покарам малко така и да видя какво ще стане.Наистина е по добре да не се хвърлям на др диф за сега прави сте.Тази нощ изчетох всичко за добавките в интернет.Противоречиви мнения и доста съмнителни разбира се.Като започнеш от молибденовата добавка на Лики моли, минеш през хадо/май така се казваше/ и стигнеш до нанотехнологии и реметализанти.Ако не се пооправи ще и сложа някаква добавка.За сега съм се насочил към такава на STP, но това ще е напред във времето.Същевременно ще ви информирам за развоя на събитията покрай дифа и това виене.Разбрах защо майсторите казват че колата не се плаши от каране а от стоене.
  • 0

#11 zuhen

zuhen

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 334 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W211 280 CDI, 2007,
    OM642, 7G-Tronic

Публикувано 29 март 2010 - 16:52

Здрасти, Веско.

По пътя на логиката този шум го нямаше до Ст. Загора, нали?
И хоп след 5 месеца - изведнъж виене.
А, колата е карана към 300 км. само за това време.
Не се връзва нещо.
А гумите дали са същите като от преди 5 месеца.
Може да се е получила лека деформация.
  • 0

#12 vik_70

vik_70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 3,2CDI 197hp avangard

Публикувано 29 март 2010 - 17:05

Здрасти, Веско.

По пътя на логиката този шум го нямаше до Ст. Загора, нали?
И хоп след 5 месеца - изведнъж виене.
А, колата е карана към 300 км. само за това време.
Не се връзва нещо.
А гумите дали са същите като от преди 5 месеца.
Може да се е получила лека деформация.

Симо, караш ме да се замисля и донякъде си прав.До Ст.Загора виенето го нямаше или ако го е имало съм го чувал много леко и почти незабележимо.Колата едва ли има и 300 км от тогава но гумите са сменени със зимни.Не мога да си обясня виенето да е от гумите но утре или в другиден ще ги сменя.Само ако има някой като мене отпускар тези 2 дни да ми помогне защото ще ми е зор да ги мъкна.Тогава ще говориме пак но....виенето го няма по инерция и няма логика.
  • 0

#13 d74

d74

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 29 март 2010 - 17:26

Здравей Колега,
моят съвет също е първо да пробваш с други гуми (летни) преди да правиш нещо по диференциала. Със сигурност зимните гуми са по шумни от летните, а относно разликата в шума по инерция и при даване на газ мога да кажа, че е възможно да се получи и от гумите поради различното натоварване на грайфера при различните режими и зависи от особенностите на самата гума. Ако се окаже че не е от гумите единственото, което можеш да направиш (преди да разглобиш диференциала или да го смениш) е да смениш маслото и да сложиш добавка за намаляване на шума, само че не каква да е а оригинална от Мерцедес-Бенц, която е направена точно за тези диференциали. Понеже вече е късно не мога да проверя кат. номер, но ако те интересува утре мога да го проверя и да го напиша.

Поздрави
  • 0

#14 vik_70

vik_70

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W210 3,2CDI 197hp avangard

Публикувано 29 март 2010 - 17:41

Здравей Колега,
моят съвет също е първо да пробваш с други гуми (летни) преди да правиш нещо по диференциала. Със сигурност зимните гуми са по шумни от летните, а относно разликата в шума по инерция и при даване на газ мога да кажа, че е възможно да се получи и от гумите поради различното натоварване на грайфера при различните режими и зависи от особенностите на самата гума. Ако се окаже че не е от гумите единственото, което можеш да направиш (преди да разглобиш диференциала или да го смениш) е да смениш маслото и да сложиш добавка за намаляване на шума, само че не каква да е а оригинална от Мерцедес-Бенц, която е направена точно за тези диференциали. Понеже вече е късно не мога да проверя кат. номер, но ако те интересува утре мога да го проверя и да го напиша.

Поздрави

Благодаря за съвета колега.
Ще направя смяната и ще се услушвам отново.Тези гуми зимните с които съм в момента....бяха и миналата зима на колата ми но...нямаше никакъв проблем с шумове.Относно добавката съм заинтересован разбира се. За нея четох че се слага само за диференциали с шпер и когато още няма никакво виене.Ако не е така или има нова добавка на мерцедес която не зная ще я закупя и ще я сложа разбира се.

Поздрави!
  • 0

#15 ico850

ico850

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 164 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна - Ивайловград

Публикувано 29 март 2010 - 21:29

За всеки случай иди да ти откачат кардана и да проверят каретата, че като се спекат натоварват малко повече диференциала и той става по-шумен.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни