Към съдържанието

  •  

Снимка

По скоро въпрос-Автоматик


  • Please log in to reply
19 мнения по тази тема

#16 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Публикувано 25 септември 2006 - 10:03

a kakво може да е ако между първа и втора се изфорсира?

Ами не е на добре.
Това е един от признаците за износване на трансмисията.
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#17 tatuncho

tatuncho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 25 септември 2006 - 10:47

Всичко изчетох и излиза, че аз имам проблем със скоростната кутия, а колегата няма, `щото неговата сеца докато е студена, пък мойта сеца когато загрее :huh: - докато е студена превключва повече от мазно :rolleyes: , но след 15-20мин. вече не се издържа :blink: ... дали са виновни тези пусти вакууми или просто са ми калпави оборотите на топъл ДВГ, а и като е топла превключвайки м/у D,N и R се чуват много странни звуци, все едно обира няк`ви луфтове :blink:, с риск да се повторя на студено няма абсолютно ник`ви проблеми :Dn: :help:
  • 0

#18 DJ FUNKY

DJ FUNKY

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2660 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    C 220 Т CDI Sport 1999 г. W 124 300 D Turbo 1992 г.

Публикувано 25 септември 2006 - 21:50

a kakво може да е ако между първа и втора се изфорсира?

Ами не е на добре.
Това е един от признаците за износване на трансмисията.

ее недей така бе докторе :huh:
  • 0
Публикувано изображение
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
Публикувано изображение

#19 gogo

gogo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 11 Мнения:

Публикувано 26 септември 2006 - 21:31

a kakво може да е ако между първа и втора се изфорсира?

а това вече е интересен въпрос !!! карах една такава със сменяван мотор и между 1ва и 2ра се изфорсирва до край за около 1-2сек ??? сякаш задържаш съединителя като при ръчна скоростна

Моята се държеше по същия начин, само с малката разлика, че "екстрата" се проявяваще между 2 и 3та, та за това и бях вдигнал мерника. Малко по-добре се държи, когато потегляш с повече газ. Аз опитах и с регулиране на жилото, което е "вързано" на педала на газта. Като го натегнеш започва да превключва при малко по-високи обороти, и тогава това "приплъзване" не ечак толкова дразнещо, но това не решава проблема. Един майстор от перник ми каза че може да се оправи за около 500 лв., но аз лично си намерих друг вариант-смених я.
  • 0

#20 gogo

gogo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 11 Мнения:

Публикувано 26 септември 2006 - 21:46

Имам следното наблюдение : докато ми позагрее колата автоматика сменя по рязко скоростите и особено между 1 и 2ра понякога и на 3та като загрее всичко става много плавно , сипах 3 литра ново масло... щото не съба указаните 5 и смених филтъра , съвсем същото си е, ако е нормално..ОК , обаче ако не е къде да отида да ми я регулират ли... незнам колата си я обичам и искам да си вози като лодка

Въпросните 2 литра масло се намират най-вероятно в хиддротрансформатора, или както един майстор се изрази - "Толумбата". Закрепен е за маховика на двигателя, преди скоростната кутия, или на мястото на съединителя.
Превърта се коляновия вал докато през отвора отдолу не се появи пробката. Отвива се, източват се и останалите 2 литра, но си купуваш 6, а не 5 литра, иначе е недостатъчно. Вече колко от 6тия литър да долееш колегите са го описали по-добре от мен.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни