Ами не е на добре.a kakво може да е ако между първа и втора се изфорсира?
Това е един от признаците за износване на трансмисията.
Публикувано 25 септември 2006 - 10:03
Ами не е на добре.a kakво може да е ако между първа и втора се изфорсира?
Публикувано 25 септември 2006 - 10:47
Публикувано 25 септември 2006 - 21:50
ее недей така бе доктореАми не е на добре.a kakво може да е ако между първа и втора се изфорсира?
Това е един от признаците за износване на трансмисията.
Публикувано 26 септември 2006 - 21:31
Моята се държеше по същия начин, само с малката разлика, че "екстрата" се проявяваще между 2 и 3та, та за това и бях вдигнал мерника. Малко по-добре се държи, когато потегляш с повече газ. Аз опитах и с регулиране на жилото, което е "вързано" на педала на газта. Като го натегнеш започва да превключва при малко по-високи обороти, и тогава това "приплъзване" не ечак толкова дразнещо, но това не решава проблема. Един майстор от перник ми каза че може да се оправи за около 500 лв., но аз лично си намерих друг вариант-смених я.а това вече е интересен въпрос !!! карах една такава със сменяван мотор и между 1ва и 2ра се изфорсирва до край за около 1-2сек ??? сякаш задържаш съединителя като при ръчна скоростнаa kakво може да е ако между първа и втора се изфорсира?
Публикувано 26 септември 2006 - 21:46
Въпросните 2 литра масло се намират най-вероятно в хиддротрансформатора, или както един майстор се изрази - "Толумбата". Закрепен е за маховика на двигателя, преди скоростната кутия, или на мястото на съединителя.Имам следното наблюдение : докато ми позагрее колата автоматика сменя по рязко скоростите и особено между 1 и 2ра понякога и на 3та като загрее всичко става много плавно , сипах 3 литра ново масло... щото не съба указаните 5 и смених филтъра , съвсем същото си е, ако е нормално..ОК , обаче ако не е къде да отида да ми я регулират ли... незнам колата си я обичам и искам да си вози като лодка
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни