Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Въпрос за изваден щепсел около дебитомера102 мотор


  • Please log in to reply
5 мнения по тази тема

#1 Sunglare

Sunglare

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе

Публикувано 16 март 2010 - 00:37

Здравейте,

забелязах че около дебитомера или по-точно около главата имам някакви две букси с неизяснено за мен значение, та на едната от тях и е прекъснат кабела?
Имам проблеми с паленето на бензин в момента и мислех да започна с поправката на това прекъснатото кабелче, което виси след буксата.. малко обаче не ми е ясно от къде изобщо се е скъсало.
124-ка, 102 мотор, 122 коня.

Публикувано изображение
  • 1

#2 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 16 март 2010 - 00:58

Здравейте,

забелязах че около дебитомера или по-точно около главата имам някакви две букси с неизяснено за мен значение, та на едната от тях и е прекъснат кабела?
Имам проблеми с паленето на бензин в момента и мислех да започна с поправката на това прекъснатото кабелче, което виси след буксата.. малко обаче не ми е ясно от къде изобщо се е скъсало.
124-ка, 102 мотор, 122 коня.

Публикувано изображение

ами колега и на мен не ми е ясно но е нормално щом е скъсано да вземеш поялник в ръка и да го запоиш и свържиш може пък да се оправи проблема знае ли се щом е сложена тази буксичка там значи има някъкво предназначение едва ли в завода ще си слагат ей така кабели да си стърчат наляво на дясно без предназначение
  • 0

#3 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4622 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 16 март 2010 - 17:38

Ако кабелите са кафяво-черен и черен, те са за електрохидравличния регулатор.

Черната кутийка отзад на дебитомера.

ТОВА е единствения конектор в цялата кола, на който номерацията на пиновете на щепсела, не отговаря на номерацията върху корпуса на частта.

Ако ме разбираш...

номер 1 на конектора влиза към номер 2 на частта, а номер 2 на щепсела влиза към номер 1 на частта.

Кафяво-черния кабел трябва да отива към пин номер 1 на ЕХА-та, или да е в гнездо 2 на конектора.

Ако ги обърнеш, ще усетиш остър синдром на невървенене и трудно форсиране.
  • 0

#4 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4622 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 01 април 2010 - 09:08

Здравейте,

забелязах че около дебитомера или по-точно около главата имам някакви две букси с неизяснено за мен значение, та на едната от тях и е прекъснат кабела?
Имам проблеми с паленето на бензин в момента и мислех да започна с поправката на това прекъснатото кабелче, което виси след буксата.. малко обаче не ми е ясно от къде изобщо се е скъсало.
124-ка, 102 мотор, 122 коня.



Постави ли го този щепсел на мястото му? :)

Пиши че ми е любопитно.
  • 0

#5 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 01 април 2010 - 10:33

аз като гледам и синята букса му е извадена :)
  • 0

#6 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4622 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 01 април 2010 - 13:54

аз като гледам и синята букса му е извадена :)


Да, петата дюза е това.

може да е мерил нещо колегата и за това да е откачена.

Както и да е, тя не включва при температура над 15 градуса на охл течност и е важна само за студения старт и то в началото.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни