Колеги препоръчайте модел дизел-200,250,300?
Започната от lizaastar, 08 мар 2010 - 22:04:58
32 мнения по тази тема
#16
Публикувано 30 юни 2010 - 08:40
То и 6 цилиндровия не е за състезания ама 601 мотор с своите 72-75 коня на тон и полвина купе.... а кат се качат и 3ма вътре ..... даже и на лек баир требе на 2 ра да го качва.
И 1 съвет към собствениците на 200Д - това че за нас - за доста хота тая кола я определяме кат куц кон - хич да не ви пука - не трябва да се плаща данък обществено мнение макар че 2 истини няма.Аз ако си харесвам колата - не ми дреме какво казват дугите за нея.
И 1 съвет към собствениците на 200Д - това че за нас - за доста хота тая кола я определяме кат куц кон - хич да не ви пука - не трябва да се плаща данък обществено мнение макар че 2 истини няма.Аз ако си харесвам колата - не ми дреме какво казват дугите за нея.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#17
Публикувано 10 ноември 2010 - 11:31
200 дизел е тромав наистина, но пък харчи малко, а и като си набере скорост мисля, че не е от значение толко при извънградското.
Аз си закупих 250 чист дизел 94к.с. и съм много доволен.
300Д харчат наистина доста.
Карал съм 250Турбо Дизел автомат и си набира доста добре, а 300 ТД си е направо ламя
Автоматите на мен ми харесват, но тая 2тонна кола като я пуснеш по инерция с ръчната ск.к. си е едно кило икономия Карам само големи коли, защото са стабилни на пътя и комфортни. Така че мисля аспектите са много и различни просто измислените коли са най-удачния вариант, а не като новите "бързи и модерни", пълни с електроника ...
Аз си закупих 250 чист дизел 94к.с. и съм много доволен.
300Д харчат наистина доста.
Карал съм 250Турбо Дизел автомат и си набира доста добре, а 300 ТД си е направо ламя
Автоматите на мен ми харесват, но тая 2тонна кола като я пуснеш по инерция с ръчната ск.к. си е едно кило икономия Карам само големи коли, защото са стабилни на пътя и комфортни. Така че мисля аспектите са много и различни просто измислените коли са най-удачния вариант, а не като новите "бързи и модерни", пълни с електроника ...
#18
Публикувано 14 ноември 2010 - 13:38
здр колеги!значи от 1 месец и аз съм горд собственик на Мерцедес W124-200D!СЪГЛАСЕН съм че е тромав но чак пък да спира на баир!!!аз живея на високо място със семейството ми издрапваме без проблем на 3-та (4-скоростен е)говоря за наистина голям баир .бавньор е но ми харесва запазен е като нов е на 180 000 км е(az si go vzeh ot avstriec 46 nabor ) и най важното е че е икономичен във времена на криза е доста важно
#19
Публикувано 15 декември 2010 - 13:18
за мен 250 Д е тромав,но пък е най-надежден....
#20
Публикувано 15 декември 2010 - 14:25
300д и новия и стария мотор , може да е малко лаком , ама поне знаеш , че имаш някакво ускорение при изпреварване и на баир.
10/100 градско , извънградско ако ти е спокоен крака , може да падне и на 5,5 , 6 иначе средно каране 7-7,5.Поздрави.
10/100 градско , извънградско ако ти е спокоен крака , може да падне и на 5,5 , 6 иначе средно каране 7-7,5.Поздрави.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#21
Публикувано 16 декември 2010 - 23:29
еми 10 литра да не е много за 3 литра мотор стар... аа и звука на 6-те цилиндъра е приказка...
Аз лично в Пловдив градско постигам 8литра...но си карам тежкарски бавно
Аз лично в Пловдив градско постигам 8литра...но си карам тежкарски бавно
#22
Публикувано 16 декември 2010 - 23:51
Да хубав му е зкука , като се развърти в обороти
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#23
Публикувано 17 декември 2010 - 20:43
Според мен на човек дето мери 2лв/100км икономия не му трябва автомобил а велосипед или добри обувки!
Да не ме подкарате щото само като му сметнеш гуми, застраховки и данъци на автомобила и 2-та лева на 100км изобщо няма да си ги спомняш...
По въпроса за дизелите аз съм силно за 250-ТД има си тяга и не лапа много, ама е скъпичък. 200Д е зе много спокойни шофьори, към които аз не се числя, ама за из града бих търкалял един такъв автомат, ама и от 300Д автомат не бих се отказал, но пък аз разход не меря...
Да не ме подкарате щото само като му сметнеш гуми, застраховки и данъци на автомобила и 2-та лева на 100км изобщо няма да си ги спомняш...
По въпроса за дизелите аз съм силно за 250-ТД има си тяга и не лапа много, ама е скъпичък. 200Д е зе много спокойни шофьори, към които аз не се числя, ама за из града бих търкалял един такъв автомат, ама и от 300Д автомат не бих се отказал, но пък аз разход не меря...
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#24
Публикувано 06 март 2011 - 01:09
Колега значи аз съм с 300Д '89 и ти го препорачвам, и не е толкова лаком колкото го описват другите колеги, имам в предвид 7-7.7л на 100км.С пален резервоар (65л) минавам 830-860км относно варвенете няма какво да паяснявам неща които са всеизвестни, само искам да кажа че не е булит но варви доста добре,като го настапиш и шесте братя не се чудат ами трагва,силен е мотора много здрав.В момента е на 395 550км и не е отварян и незнам кой ги говори тия измислици за отварянете и основните ремонти ама на тези киометри не ми гори и 1 капка масло и не пуши като го настапиш, разбира се го поддаржам много добре.Като го запаля ОМ603 мотора и си говоря с него!
#25
Публикувано 07 март 2011 - 09:12
Карам 250 TD - автоматик около година и смея да твърдя че това е най-успешния мотор.Произвежда се от доста години и претърпял много подобрения по пропуските които е имал, така че към 96та 97ма е върха.Вярно не е новата технология CDI ,но мнения хиляди решаваш си сам. Харчи средно между 200 и 300, върви много повече и от двата...но нали знаеш ,всеки си хвали неговото. А за звука на 5така две мнения няма - уникален е! Абе щом си се спрял на марката-
#26
Публикувано 07 март 2011 - 11:04
Аз не съм имал дизелов автомобил. Ама така като чета мненията, мисля че на пича няма да има значение дали си кара неговата колица на газ в града или някой дизел.Цена на газта около 1,30лв при 15-16 разход градско е равностойно на 8-9 литра дизел по 2.50лв.
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#27
Публикувано 31 май 2011 - 04:02
От 2001 год. притежавам ( и карам ) 124 3.0 Д. Сега е на 389 000 км. По двигателя, освен масла и филтри съм сменил единствено един клапан за спирането му (Бош). Наистина - никакви проблеми! Верно, сега е малко шумен, но ще накарам да ми прегледат ролките и амртисьорчето...
Относно динамиката - за този двигател трябва да си в обороти (жена ми има А6 2,5тди и от 1000 об/м само като натисне гаста и колата излита...ама тя е чипосана(колата де...)), иначе също върви, но няма динамика... Веднъж на магистралата, към Пловдив ми блокира на 5-та ск., та ми се наложи докато стигна сервиза на МБ да тръгвам на 5-та... Получи се... оправиха ми я за 10 мин. и 20 лв.
Редовно си вдигам 200, а да не говорим, че във Франция ми гореше 6,5/100 , но и карах по-бавно...
Предполагам тотално си се объркал вече...
Относно динамиката - за този двигател трябва да си в обороти (жена ми има А6 2,5тди и от 1000 об/м само като натисне гаста и колата излита...ама тя е чипосана(колата де...)), иначе също върви, но няма динамика... Веднъж на магистралата, към Пловдив ми блокира на 5-та ск., та ми се наложи докато стигна сервиза на МБ да тръгвам на 5-та... Получи се... оправиха ми я за 10 мин. и 20 лв.
Редовно си вдигам 200, а да не говорим, че във Франция ми гореше 6,5/100 , но и карах по-бавно...
Предполагам тотално си се объркал вече...
#28
Публикувано 31 май 2011 - 20:16
Като изключим това ,че темата е от 2010 гОДИНА-аз смятам инфото за полезно ,защото ми е интересн тоя двигател..още повече ,че сега се продава едно 300Д...та-Благодаря колегаОт 2001 год. притежавам ( и карам ) 124 3.0 Д. Сега е на 389 000 км. По двигателя, освен масла и филтри съм сменил единствено един клапан за спирането му (Бош). Наистина - никакви проблеми! Верно, сега е малко шумен, но ще накарам да ми прегледат ролките и амртисьорчето...
Относно динамиката - за този двигател трябва да си в обороти (жена ми има А6 2,5тди и от 1000 об/м само като натисне гаста и колата излита...ама тя е чипосана(колата де...)), иначе също върви, но няма динамика... Веднъж на магистралата, към Пловдив ми блокира на 5-та ск., та ми се наложи докато стигна сервиза на МБ да тръгвам на 5-та... Получи се... оправиха ми я за 10 мин. и 20 лв.
Редовно си вдигам 200, а да не говорим, че във Франция ми гореше 6,5/100 , но и карах по-бавно...
Предполагам тотално си се объркал вече...
#29
Публикувано 31 май 2011 - 21:52
300 ТД ти трябва на теб, нищо че е по-лаком...
П.С.
Това е към Самурая, ама още не съм светнал как се прави цитат от телефона. Та да се похвля и с нов телефон HTC Incredible S, от който пиша спокойно на кирилица тук.
П.С.
Това е към Самурая, ама още не съм светнал как се прави цитат от телефона. Та да се похвля и с нов телефон HTC Incredible S, от който пиша спокойно на кирилица тук.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#30
Публикувано 31 май 2011 - 22:16
300 ТД ти трябва на теб, нищо че е по-лаком...
300 тд е страхотен. С две ръце за
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
4 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 4 гости, 0 анонимни