преди известно време и аз реших да си изчистя клапата, само дето мойта работа не беше толкова подготвена като твоята
та при мен на ниските обороти двигателя не работеше добре, клапата задържаше обороти, като е студен мотора понякога не държеше по-високи обороти докато се затопли, ами аз трябваше да ги държа с натиснат педал за газта
общо взето само чух че имало файда да се изчисти, запретнах ръкави и почнах, разглобих я до основи, свалих я дори и от този големия блок на който е закачена (не знам как се казва ) , моято също беше доста омаслена изчистих я старателно, като отворих капачето на самата клапа където е механиката имаше малко прашинки вътре( всъщност механиката наподобява потенциометър) поизчистих ги зачудих се дали да не я напръскам с контактен спрей, но май трябваше да свалям акумулатора та затова и се отказах,също така смазах и всички пружички и подвижни части от външната страна на клапата, проблема ми се пооправи но за малко - седмица две
след това отново се появи, но нямах време да я погледна отново, и така с баща ми си разменихме колите, и той я погледна и се оказа че проблемите идват от разтегната пружинка на клапата, една малка, на пръвата снимка на колегата се вижда, стой почти вертикално, за сега тези проблеми ги няма
та общо взето това е от моя опит с клапата
а за колегата MercedesDE мога да кажа само браво
а и да питам още нещо това омасляване в клапата не идва ли от тънкия маркуч, който свързва двигателя (над клапаните при капачката за маслото) с самата клапа или то до този маркуч воъобще не вдига масло
м дам и пак забравих да кажа на коя съм правил тази манипулация - на C класата
Как да си почистите дросела на W202 C180 - обяснение
Започната от MercedesDE, 16 фев 2010 - 15:45:26
15 мнения по тази тема
#16
Публикувано 21 юни 2010 - 16:18
Mercedes-Benz “The Best or Nothing”
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни