та при мен на ниските обороти двигателя не работеше добре, клапата задържаше обороти, като е студен мотора понякога не държеше по-високи обороти докато се затопли, ами аз трябваше да ги държа с натиснат педал за газта
общо взето само чух че имало файда да се изчисти, запретнах ръкави и почнах, разглобих я до основи, свалих я дори и от този големия блок на който е закачена (не знам как се казва


след това отново се появи, но нямах време да я погледна отново, и така с баща ми си разменихме колите, и той я погледна и се оказа че проблемите идват от разтегната пружинка на клапата, една малка, на пръвата снимка на колегата се вижда, стой почти вертикално, за сега тези проблеми ги няма

та общо взето това е от моя опит с клапата
а за колегата MercedesDE мога да кажа само

а и да питам още нещо това омасляване в клапата не идва ли от тънкия маркуч, който свързва двигателя (над клапаните при капачката за маслото) с самата клапа или то до този маркуч воъобще не вдига масло

м дам и пак забравих да кажа на коя съм правил тази манипулация
