покупка на кола от Германиямоля за помощ
Започната от gothic_fan, 29 яну 2010 - 18:01:00
37 мнения по тази тема
#1
Публикувано 29 януари 2010 - 18:01
Здравейте колеги. Скоро пътувам за Германия за кола. Предполагам има доста хора тук,които сами са си докарали любимата кола от там,още повече,че вече могат да се вкарват по-мощни автомобили. Та имам няколко конкретни въпроса.
По моите наблюдения италианските и колите в БГ са с едно 20-30% по-евтини от немските (като се сметнат и разходите по доставка и т.н.) и въпреки това доста хора,които търсят точно определена кола за себе си, а не за продажба, избират да пътуват. Защо?
При кой вариант вероятността да ме излъжат е по-малка, автокъща или частно лице? С нас ще има монтьор но аз не разбирам от коли а сумата е до 7К евро,която поне за мен никак не е малка.
Връщат ли километри там при положение че повечето коли са със сервизни книжки и пълна история (не че това не може да се изфабрикува), изобщо може ли да се вярва на документацията на колата?
Доколко може да се вярва на обявите пуснати в mobile.de , защото ще се вземат 3 коли и предварително ще се прави маршрут че Германия е големичка и за една кола не може да се ходи до Хамбург например....
При обявена цена да речем 7500 евро с колко надолу може да смъкне човек (зная, че всичко е относително и индивидуално,но все пак конкретни примери биха ми били от полза).
И последно, най-на сърце ми е SLK kompressor 200-230 / 2000 година, ще мога ли да се включа до 7000 евро че няма накъде нагоре.....
Благодаря Ви предварително, ще се радвам на всяко изказано мнение.
По моите наблюдения италианските и колите в БГ са с едно 20-30% по-евтини от немските (като се сметнат и разходите по доставка и т.н.) и въпреки това доста хора,които търсят точно определена кола за себе си, а не за продажба, избират да пътуват. Защо?
При кой вариант вероятността да ме излъжат е по-малка, автокъща или частно лице? С нас ще има монтьор но аз не разбирам от коли а сумата е до 7К евро,която поне за мен никак не е малка.
Връщат ли километри там при положение че повечето коли са със сервизни книжки и пълна история (не че това не може да се изфабрикува), изобщо може ли да се вярва на документацията на колата?
Доколко може да се вярва на обявите пуснати в mobile.de , защото ще се вземат 3 коли и предварително ще се прави маршрут че Германия е големичка и за една кола не може да се ходи до Хамбург например....
При обявена цена да речем 7500 евро с колко надолу може да смъкне човек (зная, че всичко е относително и индивидуално,но все пак конкретни примери биха ми били от полза).
И последно, най-на сърце ми е SLK kompressor 200-230 / 2000 година, ще мога ли да се включа до 7000 евро че няма накъде нагоре.....
Благодаря Ви предварително, ще се радвам на всяко изказано мнение.
#2
Публикувано 29 януари 2010 - 21:08
В Германия 90% от автокъщите са на араби или турци, вероятността да е превъртян километражът е точно толкова колкото и тук, 7к евро само за колата или в тея пари влиза и докарването и ? Прегледа ли БГ пазара ? тук тея започват от 11 000лв.
мерцедесът е гениален в своята си простота
#3
Публикувано 29 януари 2010 - 21:48
И друго има което не си попитал-вкарват ли коли от Италия и ги продават като карани в Германия със собственик от Германия и трудно ги познаваш ако не очакваш.Така ,че внимавай и за това,яко се практикува в момента.
#4
Публикувано 29 януари 2010 - 22:36
Ако ще купуваш кола за себе си , извади още хилядарка отгоре и ходи си вземи от сервиз на мерцедес не от мургав!
Връщат километрите на поразия! Пробутват удряни и тнт коли. Водят те при 'свой' майстори.
Италианка може също ... но там работата е на късмет ... я случиш .. я не.
Моя майстор обслужва километражи на няколко автокъщи във Виена , и миналата седмица ходихме да гледаме едно БМВ за мой познат , търговец ... представи си ... моя човек беше връщал километража на въпросната кола, говоря за средно голяма автокъща , където най евтината кола беше въпростната 7ца 99г. ... сичко друго беше немско производство над 2002г.... но и там пипано!
Друг пример за сервизна история: Шефа купи камионче Мерцедес на 200 000км с пълна сервизна история , обслужван в Мерцедес Сервиз (не квартален гараж) ... еми 1000 км го карахме и гарнитурата на главата замина ... според майсторите бил прегряван ... т.е. трябва да търсиш кола от частник, не карана от фирма , щото всички (включително и аз) карат фирмените коли като 'държавни жигули!" ....
3ти пример да оспоря предишното казано: Мой хора от Враца дойдоха да ме вземат да им превеждам да купуват Комбайн от Германия ... от Виена до там където ходихме 1120км! Комбайна сниман от едната страна , кабината която беше здрава и една изгоряла гума ... моя човек вика , че е ударил десятката ... пише че е горял малко комбайна ... отиваме ... какво малко ... то картера му се беше стопил, шасито огънало от топлина ... направо за вторични .... това от частник!
Успех, и здрави нерви!
Връщат километрите на поразия! Пробутват удряни и тнт коли. Водят те при 'свой' майстори.
Италианка може също ... но там работата е на късмет ... я случиш .. я не.
Моя майстор обслужва километражи на няколко автокъщи във Виена , и миналата седмица ходихме да гледаме едно БМВ за мой познат , търговец ... представи си ... моя човек беше връщал километража на въпросната кола, говоря за средно голяма автокъща , където най евтината кола беше въпростната 7ца 99г. ... сичко друго беше немско производство над 2002г.... но и там пипано!
Друг пример за сервизна история: Шефа купи камионче Мерцедес на 200 000км с пълна сервизна история , обслужван в Мерцедес Сервиз (не квартален гараж) ... еми 1000 км го карахме и гарнитурата на главата замина ... според майсторите бил прегряван ... т.е. трябва да търсиш кола от частник, не карана от фирма , щото всички (включително и аз) карат фирмените коли като 'държавни жигули!" ....
3ти пример да оспоря предишното казано: Мой хора от Враца дойдоха да ме вземат да им превеждам да купуват Комбайн от Германия ... от Виена до там където ходихме 1120км! Комбайна сниман от едната страна , кабината която беше здрава и една изгоряла гума ... моя човек вика , че е ударил десятката ... пише че е горял малко комбайна ... отиваме ... какво малко ... то картера му се беше стопил, шасито огънало от топлина ... направо за вторични .... това от частник!
Успех, и здрави нерви!
#5
Публикувано 29 януари 2010 - 22:52
Аааа колеги,много ме наплашихте, какво стана с прословутите коли запазени с реални километри , поддържани, карани в Германия? Излиза,че всичко там е пак Колата ще я вземам лично за мен, и абсолютният ми таван е 7К евро, без докарване,регистрации,прегледи,застраховки и т.н. А от тук съм се отказал да вземам,нищо че са по 10-11К лева защото съм се напатил ( като повечето са с най-малкия двигател,136 к.с.). Освен това 99% от продаваните са с цел печалба, което автоматично означава че колата реално е с едни 1000лв по-евтина( и то без разходите за докарване и т.н.) което за SLK 1999-2000-та година означава, че колата е взета от някъде за 9000лв в най-добрия случай, което пък значи,че има нещо нередно. Може да не разсъждавам правилно, но така мисля.
#6
Публикувано 30 януари 2010 - 00:19
Колега, пообиколи автокъщите в България- все ще изпадне нещо. Не гледай само софийските, навсякъде можеш да попаднеш на читава кола.Аааа колеги,много ме наплашихте, какво стана с прословутите коли запазени с реални километри , поддържани, карани в Германия? Излиза,че всичко там е пак Колата ще я вземам лично за мен, и абсолютният ми таван е 7К евро, без докарване,регистрации,прегледи,застраховки и т.н. А от тук съм се отказал да вземам,нищо че са по 10-11К лева защото съм се напатил ( като повечето са с най-малкия двигател,136 к.с.). Освен това 99% от продаваните са с цел печалба, което автоматично означава че колата реално е с едни 1000лв по-евтина( и то без разходите за докарване и т.н.) което за SLK 1999-2000-та година означава, че колата е взета от някъде за 9000лв в най-добрия случай, което пък значи,че има нещо нередно. Може да не разсъждавам правилно, но така мисля.
Легендата за колите внос от Германия отдавна се изпари. Няма никаква гаранция че дадена кола е читава, щом е карана в Германия. Та само там няма ограничение на скоростта по магистралите. Е как ли е карано това SLK по аутобана- с 130 едва ли
До тук съм си купувал три коли, първата от Германия- крайно разочарован, вторите две са от Италия- супер доволен съм.
#7
Публикувано 30 януари 2010 - 01:06
Ми моето CLK също е от Италия и да чукна на дърво - нямам никакви проблеми с него...
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#8
Публикувано 30 януари 2010 - 01:40
Аз пък съм привърженик на колите от Германия.Смятам че със сигурност от там по малко лъжат отколкото хората от Италия но най-вече там хората минават истински прегледи и ги поддържат автомобилите за разлика от голяма част от автопарка в Италия.Най сигурно е да се вземе кола от частник и ако той е чистокръвен германец няма да те излъже бъди сигурен, но пък може и да не ти свали нито евроцент от цената.Имам много приятели които докарват коли от Германия/аз лично не съм/ ,който казват че има случаи в които и 9 евро германеца не иска да ти свали но пък колата му е перфектна и няма за какво да се хванеш.
Моята кола е от Германия и смея да кажа че е поддържана перфектно поне отвътре.Отвън знаеш че германските коли ръждясват повече от италианските.Преди тази кола ми докараха една от Италия.За нея не искам да говоря просто.Нямаше нещо което да и беше в ред и да и работеше но ...всичко е много относително.Виждал съм и перфектни коли от Италия внесени.
В заключение ще кажа едно от където и да си купиш кола ...от Италия или от Германия хубавата и поддържана кола си държи цената навсякъде.
Успех!
Моята кола е от Германия и смея да кажа че е поддържана перфектно поне отвътре.Отвън знаеш че германските коли ръждясват повече от италианските.Преди тази кола ми докараха една от Италия.За нея не искам да говоря просто.Нямаше нещо което да и беше в ред и да и работеше но ...всичко е много относително.Виждал съм и перфектни коли от Италия внесени.
В заключение ще кажа едно от където и да си купиш кола ...от Италия или от Германия хубавата и поддържана кола си държи цената навсякъде.
Успех!
#9
Публикувано 30 януари 2010 - 01:56
Мхм абсолютно съм съгласен с илия и Бастунчика...всичките ми четири коли са от Италия. И освен,че нямам ядове с тенекията,нямам ядове и с ДВГ-то...да чукна на дърво.Момци селяка си е се селяк и в дойч и в жабарско-така,че е въпрос на късмет,а вие си купувайте гнилоч от немско и австрийско, и спете спокойни
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#10
Публикувано 30 януари 2010 - 03:21
Хубава кола в Германия ще намериш, но и цената ще и е хубава, и ако е от Германия да е от частник, но повечето такива коли след като се пусне обявата, че се продават се копуват за броени дни. Друго алтернативно място според мен за закопуване на кола е Бахраин, С. Арабия, ОАЕ- рая за Мерцедес-Бенц. Местните баровци там ги взимат все нови, всичко е сервизна потдръжка, счупи ли се нещо се сменя в сервиза с ново, а не си играят на домашен маистор, а и се карат много по малко по 100 000-150 000 км. , лято е през цялата година няма ражди няма чудесии, хубави пътища няма разбити окачванич и тем подобни, не че и там няма и лоши образци но са много радко, а и пак от местнитен жител да вземеш колата, пък и те си ценят изкуството на пазарлака, НО транспорта е малко по сложен, разправите за регистрация тук обаче не са никак по големи от колкото за кола от ЕУ да речем само дето има техно тест и мито+ДДС/за последните 2 не сам много сигурен какво гласи вече закона/. Главоболията са главно с транспорта, може колата да се прати с кораб, което е доста добър варянт според мен. Поздрави и късмет в покупката.
П.С. По едно време и аз много се бях навил за СЛК230 К. готина количка е, малка компактна е и доста пъргава според мен за градско е екстра.
П.С. По едно време и аз много се бях навил за СЛК230 К. готина количка е, малка компактна е и доста пъргава според мен за градско е екстра.
От един Мерцедес по добър може да бъде само друг Бенц.
#11
Публикувано 30 януари 2010 - 10:09
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#12
Публикувано 30 януари 2010 - 10:16
http://suchen.mobile...mp;pageNumber=1
нещо от този род май, като обява, гледам сменина свещи, масло и дебитометър, което е ОК, била гаражна и тн. Всички други до този момент не стават.
Така, че си мисля, че трябва да добавиш едно 1000 от горе, пък и видя цените от швакето, които ти изпратих!
нещо от този род май, като обява, гледам сменина свещи, масло и дебитометър, което е ОК, била гаражна и тн. Всички други до този момент не стават.
Така, че си мисля, че трябва да добавиш едно 1000 от горе, пък и видя цените от швакето, които ти изпратих!
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#13
Публикувано 30 януари 2010 - 11:01
За 1000 отгоре абсурд... Значи свалям годината, започвам търсене от 1999. Добре, а за тази какво мислите, която е със сервизна, там печати и прочие? http://suchen.mobile...amp;tabNumber=3
#14
Публикувано 30 януари 2010 - 11:02
Много е спорна темата. Аз поддържам коли и знам като дойде от Германия колко са ми работата и усложненията по едно стандартно обслужване и колко са когато са от Италия. Че всяко стадо си има мърша е истина, но това са два противоположни полюса - тази от немско е лошата, но в повечето случаи интервенцията е външна, докато от жабарите идват добрите - съвестен или маниакален собственик и колата е поддържана перфектно. Само ще допълня към отрицателните мнения за немско - там колата я поема приемчик и си я получаваш от ОТК-то на финала заедно със сметката - няма фрази като "това да го сменим другия път" "нещо втора употреба може ли" и т.н. Това се отнася за ГТП и в голямата част но сервизното обслужване. Е, има и лошо поддържани, но май забравяте колко гастарбайтери има там и вече въпроса опира до това - ОЩЕ къде е обслужвана дадената кола. Освен това там превъртат километражите в пъти по-малко, защото наказанията са убииствени. За сметка на това, първото нещо което се прави с повечето пристигнали в България автомобили е да се нагласи километража. Имам познат който докарваше от немско и холандско и още преди да мине границата ми се обаждаше за да го чакам да превърти километрите преди да я е видял собственика - той ги караше по поръчка. В Италия не съм ходил и не мога да съм сигурен 100% но знам че има много крайпътни сервизчета, а в немско такива не съм видял а и не може да правиш каквото и да било на улицата. И там да видят че под колата има капало масло - стой да видиш цирка какъв е. Аз съм слагал под една кола кашон. Успех!
#15
Публикувано 30 януари 2010 - 11:14
http://suchen.mobile...mp;pageNumber=1
нещо от този род май, като обява, гледам сменина свещи, масло и дебитометър, което е ОК, била гаражна и тн. Всички други до този момент не стават.
Така, че си мисля, че трябва да добавиш едно 1000 от горе, пък и видя цените от швакето, които ти изпратих!
И тука нещо не е както трябва, кое и е гаражното ? кола на 9 години на 130 000 ? за мойта можеш да кажеш че е гаражна 95г. а е 182 000 ама не и тая, да не говорим че от цялата автокъща тая е най-старата, а и авторът тъкси Компресор
Моят съвет, разгледай нашият пазар, евентуално си харесай някоя, после така като те гледам ти ще отидеш до Германия при всички положения, разгледай и там пък ти си прецени колите в семейството досега всичките са от Германия, а на братовчед ми от Италия говорим само за Мерцедес и досега нито аз нито той сме правили някакви сериозни ремонти (освен смяна на свещи и дискове ама това си е консуматив )
Отдавна в Италия не са само боклуци и отдавна в Германия не са само добре поддържани, няма какво да си тропаме ченетата повече
мерцедесът е гениален в своята си простота
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни