И аз подкрепям. Трите ми лични коли до сега са били италианки и са били изключително запазени.Мхм абсолютно съм съгласен с илия и Бастунчика...всичките ми четири коли са от Италия. И освен,че нямам ядове с тенекията,нямам ядове и с ДВГ-то...да чукна на дърво.Момци селяка си е се селяк и в дойч и в жабарско-така,че е въпрос на късмет,а вие си купувайте гнилоч от немско и австрийско, и спете спокойни
Форда ми внесен в България 2000г., до ден днешен няма грам ръжда (говорим за Форд Орион на 19г.)
БМВ-то ми е като излязло от завода, отдолу като я видях, все едно никога не е била карана.
Мерцедеса ясен, като й полирам фаровете, въобще няма да си личи че е стар
Но и трите коли си бяха със сервизните книжки и си личеше, че са пазени, със всички ключове и т.н.
На всичките ми приятели със немски коли, де що има алуминий по тях е свършил от солта в германско.
Бях купил една климатична перка 2ра ръка от немска кола за БМВ-то... той мотора беше в полуразпад на перката от тая сол, цъфнал като майска роза.
Има и изключения разбира се на коли в Германско в невероятно състояние, но и цените са им такива, те не са прости хората
Исках да купя едно купе Е46 от приятел в Щутгарт, пича на 8х.евро се цупеше, после като се замислих слава Богу, че не съм я взел. 2-3 години по-късно някой сопол щеше да дойде да ми се дърви, че не е възможно да съм я купил на 30х.км (а тя в момента е на толкова, щото момчето й е първи собственик), и пак да се набия с някаква космическа сума назад за кола.
И, да, виждал съм една Швейцарка, няколко австрийки и няколко германки в добро състояние, но само толкова, останалото е изгнил талаш, дето се движи по нашите пътища.