Публикувано 20 ноември 2011 - 12:31
Здравейте колеги! Доста полезни съвети изчетох, но все пак се чудя как работи самата настройка на градусите? Или по-точно кой кара клапите на притока на гореща течност да притварят при по-висока температура в купето и респективно да отварят при по-ниска? При мен проблемът е следния. При топло време парното духа леко топло, но не и горещо. При ниски температури под и около 0-та на 5-тата минута духа топло,постепенно става горещо и след като малко се затопли купето задухва хладно до студено. Също така топлото си идва преди двигателя да е в оптимален температурен режим, но и си отива преди да е загрял. Струва ми се при 60 -70 градуса на двигателя би трябвало да духа горещо?!
Та мисълта ми е къде евентуално да търся термосензор и как да го проверя дали е изправен, или още по-добре как да накарам моторчетата да отворят клапите на MAX и да ми духа само горещо през зимата?
Моделът е "87 W124 300D".
Ще проверя за запушване на малкия радиатор и ако е нужно - промивка с оцет!
Успех на всички фенове на "дъртите" танкове, и на марката!