Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

парното духа прохладно


  • Please log in to reply
19 мнения по тази тема

#16 капоне

капоне

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Град:Свищов
  • Автомобил:
    w124 1989 200

Публикувано 23 март 2011 - 20:50

До колегите, които им духа студено от средната духалка. Вземате един шестограм незнам кой размер :) Палиш мотора. Светваш на средната лява духалка най-горе в ляво със една светеща запалка. Затваряте доколкото може от копчето (няма нужда да напъвате) и понеже не ви затваря добре клапата както казахте въртите по посока на часовниковата стрелка докато клапатазатвори добре. Аз така си реших проблема и сега от средната духалка на затворена врътка няма почти никакъв поток.
ПО-спокойно , всичко е поправимо ;)
  • 0

#17 Петров(w124;BB3)

Петров(w124;BB3)

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    87 W124 300D

Публикувано 20 ноември 2011 - 12:31

Здравейте колеги! Доста полезни съвети изчетох, но все пак се чудя как работи самата настройка на градусите? Или по-точно кой кара клапите на притока на гореща течност да притварят при по-висока температура в купето и респективно да отварят при по-ниска? При мен проблемът е следния. При топло време парното духа леко топло, но не и горещо. При ниски температури под и около 0-та на 5-тата минута духа топло,постепенно става горещо и след като малко се затопли купето задухва хладно до студено. Също така топлото си идва преди двигателя да е в оптимален температурен режим, но и си отива преди да е загрял. Струва ми се при 60 -70 градуса на двигателя би трябвало да духа горещо?!
Та мисълта ми е къде евентуално да търся термосензор и как да го проверя дали е изправен, или още по-добре как да накарам моторчетата да отворят клапите на MAX и да ми духа само горещо през зимата?
Моделът е "87 W124 300D".
Ще проверя за запушване на малкия радиатор и ако е нужно - промивка с оцет!
Успех на всички фенове на "дъртите" танкове, и на марката!
  • 0

#18 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 20 ноември 2011 - 12:49

Измъкни кабелите на кранчетата и трябва да тръгне топлото на max.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#19 dzuvko

dzuvko

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 310 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:W124, W202, W201, Електроника, Програмиране, Шахмат, Забавления
  • Автомобил:
    W124 - 2.0 Coupe (М111.940)
    W201 - 2.0D 190D
    W202 - 2.0 136кс (М111.941)
    W220 - S500 306кс V8 M113
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 ноември 2011 - 14:50

Има и доста стари мнения, но не ми стана ясно някой беше питал защо нищо не се случва когато цъкнеш циркулацията на въздуха и при мен е така, чува се цък цък некви клапи там тропат но нищо
  • 0

#20 Петров(w124;BB3)

Петров(w124;BB3)

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    87 W124 300D

Публикувано 21 ноември 2011 - 22:43

Дръпнах буксата на кранчетата и има ефект, благодаря за помощта!
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни