Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

парното духа прохладно


  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Posted 27 January 2010 - 12:43

Колеги в студа нещо парното ми не духа както трябва духа топло но не колкото трябва возих се в други бензинови коли и то с по слаби двигатели и вътре независимо от студа става сауна докато при мен топли ама не много няма значение дали ще съм нагласил на максимална или на 22 градуса температура.Също ми прави впечатление че от средните духалки духа леко студен въздух,а като натисна кояпчето за най-силна струя не духа топло а започва да духа прохладно при напълно загрял мотор а от средните въздуховоди започва да духа по силно студено и затова я карам все на най-слаба струя защото най отопля.Чудя се дали някъде не е запушено доколкото знам аз нямам филтър под жабката колата ми е 124-ка 122 коня 91 година
  • 0

#2 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,699 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Posted 28 January 2010 - 12:26

и от двете ли духа студено
каква е температурата на двигателя
да имаш газова уредба
за проба откачи кабелите от дуо вентилите тогава трябва да работи на мах
и накрая запушен радиатор на парното
  • 0

#3 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,185 Posts:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

User's Awards

4
2
8
5

Posted 28 January 2010 - 13:31

Колега,за средните духалки не се хващай да правиш каквото и да е.От там винаги духа студено,тези духалки са направени само за лятно ползване.Когато караш лятото и ги отвориш външната въздушна струя влиза през тях в купето.Толкова от мен.Поздрави.
  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#4 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Posted 28 January 2010 - 17:06

и от двете ли духа студено
каква е температурата на двигателя
да имаш газова уредба
за проба откачи кабелите от дуо вентилите тогава трябва да работи на мах
и накрая запушен радиатор на парното

да имам газова и вероятно както прочетох по слабото парно се получава поради загряването на изпарителя прочетох че трябва да се сложи по малко сечение на единия маркуч а при мен всичките са еднаквино за да се сложи по малко сечение трябва да търся друг тройник абе сложна работа : ) ще си карам така то пак си топли но неможе да направи вътре да неможе да се диша само ако може да ми покажеш на снимка къде са тези дуо винтили че представа си нямам : ) ако са на лесно де ако трябва да се разглобява нещо не ми се занимава просто така си питам профилактично,а и като натисна копчето да циркулира въздуха само в купето имам чувството че нищо не става : ) при включване се чува само едно цъкване и това е но няма разлика докато при други коли като се натисне това копче и започва да духа по топло и се променя звука на парното
  • 0

#5 dzuvko

dzuvko

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 310 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:W124, W202, W201, Електроника, Програмиране, Шахмат, Забавления
  • Автомобил:
    W124 - 2.0 Coupe (М111.940)
    W201 - 2.0D 190D
    W202 - 2.0 136кс (М111.941)
    W220 - S500 306кс V8 M113
Garage View Garage

Posted 29 January 2010 - 07:46

Колега моето парно е 100% по абсолютно същият начин. Колеги дайте няколко съвета как да си го оправиме този проблем че на тоя студ не се живее :bigemo_harabe_net-110:

П.С. : само да добавя че съм без газова уредба !!!
  • 0

#6 Plamen

Plamen

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 236 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 168 (A170 CDI), 2002, Long-wheelbase
    W 163 (ML 270 CDI), 2005, SE

Posted 29 January 2010 - 08:53

От централните отвори никога не духа горещ въздух - най-много леко затоплен. Това конструктивно е направено така, за да не заспи шофьорът от струята горещ въздух, която действа приспиващо. В самите сервизни книжки специално е посочено, че това не е проблем, а е умишлено целено. Но все пак въздухът, който излиза е по-топъл отколкото в купето, макар и значително по хладен от този, излизащ от страничните отвори и тези в краката.
  • 0
Публикувано изображение

#7 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,301 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Posted 29 January 2010 - 10:02

От централните отвори никога не духа горещ въздух - най-много леко затоплен.
...

Малко бъркаш - на много модели вече и средните могат да духат допло,
и това става когато така си го настройш от панела за управление ;)
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#8 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 29 January 2010 - 10:28

От централните отвори никога не духа горещ въздух - най-много леко затоплен. Това конструктивно е направено така, за да не заспи шофьорът от струята горещ въздух, която действа приспиващо. В самите сервизни книжки специално е посочено, че това не е проблем, а е умишлено целено. Но все пак въздухът, който излиза е по-топъл отколкото в купето, макар и значително по хладен от този, излизащ от страничните отвори и тези в краката.

От централните отвори духа леко топъл само лятото!Иначе сега си духа леко замръзнал въздух!Горко на този дето не му се затварят добре клапите!
  • 0

#9 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,636 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 29 January 2010 - 10:36

На 124-ката духа студено през централните духалки.


Колеги, абе какво всички се оплаквате от слабо парно. Имам чувството че или аз или нещо при мен не е наред защото ми харесва парното на моята кола.

Честно казано много кразя колите, в които не може да се регулира парното и съответно температурата на купето. Това да става "баня" в колата според мен е недостатък - на Ладата парното така има само две положения, пуснато и спряно. Добрата кола има начин да зададеш желаната температура и колата да я поддържа.

Много са ми странни някои хора - слагат си лятото климатика на минимум, зимата парното на максимум, пролетно и есенно време не ги знам какво правят.

Миналата зима се возих за по-дълго в една тойота, Авенсис от първите, дето нямаше копче за нагласяне на градусите и шофера беше пуснал парното на макс и имах чувството че ще ми се спукат всичките капиляри в носа - вътре беше сигурно 30 градуса, а навън -10. Е това ли ви е идеята за комфорт? Щото моята идея за комфорт е зиме-лете 20-22 градуса да е температурата.

Разбира се не казвам че ако наистина има проблем, не трябва да се отстрани. Но ако просто ви се струва че не духа толкова горещо, колкото колата на комшията или колегата, се замислете дали температурата която поддържа вашето парно е комфортна за вас или не. Ако не - търсете проблема, ако да - карайте си със здраве.
  • 0

#10 Plamen

Plamen

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 236 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 168 (A170 CDI), 2002, Long-wheelbase
    W 163 (ML 270 CDI), 2005, SE

Posted 29 January 2010 - 11:08

Малко бъркаш - на много модели вече и средните могат да духат допло,
и това става когато така си го настройш от панела за управление ;)

Напълно съм съгласен! Но колегата е писал, че колата е 91 г., а там няма такава опция за контрол. Аз лично съм с климатроник и зиме и лете съм си настроил 25 градуса и си духа топло, студено както сама си прецени :D Интересното при А170 CDI е, че макар и нисък клас, има електрически нагреватели в радиатора и започва да духа топло в момента, в който запалиш, дори и двигателя изобщо да не е загрял и навън да е -10.
  • 0
Публикувано изображение

#11 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Posted 29 January 2010 - 11:21

Напълно съм съгласен! Но колегата е писал, че колата е 91 г., а там няма такава опция за контрол. Аз лично съм с климатроник и зиме и лете съм си настроил 25 градуса и си духа топло, студено както сама си прецени :D Интересното при А170 CDI е, че макар и нисък клас, има електрически нагреватели в радиатора и започва да духа топло в момента, в който запалиш, дори и двигателя изобщо да не е загрял и навън да е -10.

от къде пък си сигурен че нямам като карам кола 91 година а ти 99 незначи че и аз нямам врътка да регулирам градусите явно никога не си се качвал в 124-ка с климатик или климатроник
  • 0

#12 Plamen

Plamen

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 236 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 168 (A170 CDI), 2002, Long-wheelbase
    W 163 (ML 270 CDI), 2005, SE

Posted 29 January 2010 - 11:59

от къде пък си сигурен че нямам като карам кола 91 година а ти 99 незначи че и аз нямам врътка да регулирам градусите явно никога не си се качвал в 124-ка с климатик или климатроник

Вероятно не съм се изразил правилно. Не съм виждал досега кола, която няма възможност да се регулира или най-малкото да се спира парното. Друго имах предвид. Не мисля, че 91 г. има възможност да се регулират зоните на обдухване - т.е. да се настрои примерно в краката да духа много горещо, а от централните отвори - по-хладно или струята към стъклата предварително да се изсушава и след това затопля, за да не се запотяват прозорците. И ако фабрично е настроено централните ти отвори да духат по-хладен въздух, това не е проблем на парното, просто така действа. Аз не карам 99, а 02 и е с нещо хибридно между климатик и климатроник. Поддържа зададена температура и има опция да изсушава въздуха към стъклата, но няма разделение по зони.
  • 0
Публикувано изображение

#13 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,636 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 29 January 2010 - 12:29

Колеги, само да ви светна че климатроник е запазена марка на VAG за климатик с автоматично управление.

Каквито са всички климатици на мерцедес - нищо че ние си ги делим на климатроник и климатик.
  • 0

#14 jordank

jordank

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 7 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:СТАРА ЗАГОРА
  • Автомобил:
    124 kype;1996 godina

Posted 29 January 2010 - 17:48

здравей колега,проблема ти е в сеченията на маркучите на АГУ.,към изпарителя и от изпарителя със снадки дрябва да намалиш сеченията и ще ме споменаваш с добро.при условие че не ти е задръстен радиатора,но ако ти е чист антифриза мисля че няма да го имаш този проблем.
  • 0

#15 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Posted 30 January 2010 - 13:20

здравей колега,проблема ти е в сеченията на маркучите на АГУ.,към изпарителя и от изпарителя със снадки дрябва да намалиш сеченията и ще ме споменаваш с добро.при условие че не ти е задръстен радиатора,но ако ти е чист антифриза мисля че няма да го имаш този проблем.

да разбрах го това от други теми но не ми се занимава нали ми прави топло не е болка за умиране ще си я карам така тя си постига температура 23-24 градуса
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users