
парното духа прохладно
Started by Silver E200, 27 Jan 2010 - 12:43:39
19 replies to this topic
#1
Posted 27 January 2010 - 12:43
Колеги в студа нещо парното ми не духа както трябва духа топло но не колкото трябва возих се в други бензинови коли и то с по слаби двигатели и вътре независимо от студа става сауна докато при мен топли ама не много няма значение дали ще съм нагласил на максимална или на 22 градуса температура.Също ми прави впечатление че от средните духалки духа леко студен въздух,а като натисна кояпчето за най-силна струя не духа топло а започва да духа прохладно при напълно загрял мотор а от средните въздуховоди започва да духа по силно студено и затова я карам все на най-слаба струя защото най отопля.Чудя се дали някъде не е запушено доколкото знам аз нямам филтър под жабката колата ми е 124-ка 122 коня 91 година
#2
Posted 28 January 2010 - 12:26
и от двете ли духа студено
каква е температурата на двигателя
да имаш газова уредба
за проба откачи кабелите от дуо вентилите тогава трябва да работи на мах
и накрая запушен радиатор на парното
каква е температурата на двигателя
да имаш газова уредба
за проба откачи кабелите от дуо вентилите тогава трябва да работи на мах
и накрая запушен радиатор на парното
#3
Posted 28 January 2010 - 13:31
Колега,за средните духалки не се хващай да правиш каквото и да е.От там винаги духа студено,тези духалки са направени само за лятно ползване.Когато караш лятото и ги отвориш външната въздушна струя влиза през тях в купето.Толкова от мен.Поздрави.
Не хапи този,който може да те изяде.
#4
Posted 28 January 2010 - 17:06
да имам газова и вероятно както прочетох по слабото парно се получава поради загряването на изпарителя прочетох че трябва да се сложи по малко сечение на единия маркуч а при мен всичките са еднаквино за да се сложи по малко сечение трябва да търся друг тройник абе сложна работа : ) ще си карам така то пак си топли но неможе да направи вътре да неможе да се диша само ако може да ми покажеш на снимка къде са тези дуо винтили че представа си нямам : ) ако са на лесно де ако трябва да се разглобява нещо не ми се занимава просто така си питам профилактично,а и като натисна копчето да циркулира въздуха само в купето имам чувството че нищо не става : ) при включване се чува само едно цъкване и това е но няма разлика докато при други коли като се натисне това копче и започва да духа по топло и се променя звука на парнотои от двете ли духа студено
каква е температурата на двигателя
да имаш газова уредба
за проба откачи кабелите от дуо вентилите тогава трябва да работи на мах
и накрая запушен радиатор на парното
#5
Posted 29 January 2010 - 07:46
Колега моето парно е 100% по абсолютно същият начин. Колеги дайте няколко съвета как да си го оправиме този проблем че на тоя студ не се живее 
П.С. : само да добавя че съм без газова уредба !!!

П.С. : само да добавя че съм без газова уредба !!!
#6
Posted 29 January 2010 - 08:53
От централните отвори никога не духа горещ въздух - най-много леко затоплен. Това конструктивно е направено така, за да не заспи шофьорът от струята горещ въздух, която действа приспиващо. В самите сервизни книжки специално е посочено, че това не е проблем, а е умишлено целено. Но все пак въздухът, който излиза е по-топъл отколкото в купето, макар и значително по хладен от този, излизащ от страничните отвори и тези в краката.

#7
Posted 29 January 2010 - 10:02
Малко бъркаш - на много модели вече и средните могат да духат допло,От централните отвори никога не духа горещ въздух - най-много леко затоплен.
...
и това става когато така си го настройш от панела за управление

Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!

#8
Posted 29 January 2010 - 10:28
От централните отвори духа леко топъл само лятото!Иначе сега си духа леко замръзнал въздух!Горко на този дето не му се затварят добре клапите!От централните отвори никога не духа горещ въздух - най-много леко затоплен. Това конструктивно е направено така, за да не заспи шофьорът от струята горещ въздух, която действа приспиващо. В самите сервизни книжки специално е посочено, че това не е проблем, а е умишлено целено. Но все пак въздухът, който излиза е по-топъл отколкото в купето, макар и значително по хладен от този, излизащ от страничните отвори и тези в краката.
#9
Posted 29 January 2010 - 10:36
На 124-ката духа студено през централните духалки.
Колеги, абе какво всички се оплаквате от слабо парно. Имам чувството че или аз или нещо при мен не е наред защото ми харесва парното на моята кола.
Честно казано много кразя колите, в които не може да се регулира парното и съответно температурата на купето. Това да става "баня" в колата според мен е недостатък - на Ладата парното така има само две положения, пуснато и спряно. Добрата кола има начин да зададеш желаната температура и колата да я поддържа.
Много са ми странни някои хора - слагат си лятото климатика на минимум, зимата парното на максимум, пролетно и есенно време не ги знам какво правят.
Миналата зима се возих за по-дълго в една тойота, Авенсис от първите, дето нямаше копче за нагласяне на градусите и шофера беше пуснал парното на макс и имах чувството че ще ми се спукат всичките капиляри в носа - вътре беше сигурно 30 градуса, а навън -10. Е това ли ви е идеята за комфорт? Щото моята идея за комфорт е зиме-лете 20-22 градуса да е температурата.
Разбира се не казвам че ако наистина има проблем, не трябва да се отстрани. Но ако просто ви се струва че не духа толкова горещо, колкото колата на комшията или колегата, се замислете дали температурата която поддържа вашето парно е комфортна за вас или не. Ако не - търсете проблема, ако да - карайте си със здраве.
Колеги, абе какво всички се оплаквате от слабо парно. Имам чувството че или аз или нещо при мен не е наред защото ми харесва парното на моята кола.
Честно казано много кразя колите, в които не може да се регулира парното и съответно температурата на купето. Това да става "баня" в колата според мен е недостатък - на Ладата парното така има само две положения, пуснато и спряно. Добрата кола има начин да зададеш желаната температура и колата да я поддържа.
Много са ми странни някои хора - слагат си лятото климатика на минимум, зимата парното на максимум, пролетно и есенно време не ги знам какво правят.
Миналата зима се возих за по-дълго в една тойота, Авенсис от първите, дето нямаше копче за нагласяне на градусите и шофера беше пуснал парното на макс и имах чувството че ще ми се спукат всичките капиляри в носа - вътре беше сигурно 30 градуса, а навън -10. Е това ли ви е идеята за комфорт? Щото моята идея за комфорт е зиме-лете 20-22 градуса да е температурата.
Разбира се не казвам че ако наистина има проблем, не трябва да се отстрани. Но ако просто ви се струва че не духа толкова горещо, колкото колата на комшията или колегата, се замислете дали температурата която поддържа вашето парно е комфортна за вас или не. Ако не - търсете проблема, ако да - карайте си със здраве.
#10
Posted 29 January 2010 - 11:08
Напълно съм съгласен! Но колегата е писал, че колата е 91 г., а там няма такава опция за контрол. Аз лично съм с климатроник и зиме и лете съм си настроил 25 градуса и си духа топло, студено както сама си прецениМалко бъркаш - на много модели вече и средните могат да духат допло,
и това става когато така си го настройш от панела за управление


#11
Posted 29 January 2010 - 11:21
от къде пък си сигурен че нямам като карам кола 91 година а ти 99 незначи че и аз нямам врътка да регулирам градусите явно никога не си се качвал в 124-ка с климатик или климатроникНапълно съм съгласен! Но колегата е писал, че колата е 91 г., а там няма такава опция за контрол. Аз лично съм с климатроник и зиме и лете съм си настроил 25 градуса и си духа топло, студено както сама си прецени
Интересното при А170 CDI е, че макар и нисък клас, има електрически нагреватели в радиатора и започва да духа топло в момента, в който запалиш, дори и двигателя изобщо да не е загрял и навън да е -10.
#12
Posted 29 January 2010 - 11:59
Вероятно не съм се изразил правилно. Не съм виждал досега кола, която няма възможност да се регулира или най-малкото да се спира парното. Друго имах предвид. Не мисля, че 91 г. има възможност да се регулират зоните на обдухване - т.е. да се настрои примерно в краката да духа много горещо, а от централните отвори - по-хладно или струята към стъклата предварително да се изсушава и след това затопля, за да не се запотяват прозорците. И ако фабрично е настроено централните ти отвори да духат по-хладен въздух, това не е проблем на парното, просто така действа. Аз не карам 99, а 02 и е с нещо хибридно между климатик и климатроник. Поддържа зададена температура и има опция да изсушава въздуха към стъклата, но няма разделение по зони.от къде пък си сигурен че нямам като карам кола 91 година а ти 99 незначи че и аз нямам врътка да регулирам градусите явно никога не си се качвал в 124-ка с климатик или климатроник

#13
Posted 29 January 2010 - 12:29
Колеги, само да ви светна че климатроник е запазена марка на VAG за климатик с автоматично управление.
Каквито са всички климатици на мерцедес - нищо че ние си ги делим на климатроник и климатик.
Каквито са всички климатици на мерцедес - нищо че ние си ги делим на климатроник и климатик.
#14
Posted 29 January 2010 - 17:48
здравей колега,проблема ти е в сеченията на маркучите на АГУ.,към изпарителя и от изпарителя със снадки дрябва да намалиш сеченията и ще ме споменаваш с добро.при условие че не ти е задръстен радиатора,но ако ти е чист антифриза мисля че няма да го имаш този проблем.
#15
Posted 30 January 2010 - 13:20
да разбрах го това от други теми но не ми се занимава нали ми прави топло не е болка за умиране ще си я карам така тя си постига температура 23-24 градусаздравей колега,проблема ти е в сеченията на маркучите на АГУ.,към изпарителя и от изпарителя със снадки дрябва да намалиш сеченията и ще ме споменаваш с добро.при условие че не ти е задръстен радиатора,но ако ти е чист антифриза мисля че няма да го имаш този проблем.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users