Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Свети лампата за течност за чистачките


  • Please log in to reply
5 мнения по тази тема

#1 bobivit

bobivit

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    GL 420 CDI 4 MATIC 2008г

Публикувано 22 януари 2010 - 23:53

Здравейте ,на някой случвало ли му се е сутрин да му светва лампата за течността за чистачките (при пълно до горе казанче) ? Свети си постоянно ! Паркирам .Минават часове .По късно през деня като тръгна не свети !!! И така е вече цяла седмица всеки ден !!! Джипа е МЛ 270 2004г
  • 0

#2 mari0

mari0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 487 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник

Публикувано 23 януари 2010 - 07:59

Здравейте ,на някой случвало ли му се е сутрин да му светва лампата за течността за чистачките (при пълно до горе казанче) ? Свети си постоянно ! Паркирам .Минават часове .По късно през деня като тръгна не свети !!! И така е вече цяла седмица всеки ден !!! Джипа е МЛ 270 2004г

на мен ми се случваше ,но не помня как спря мисля че размърдах там датчика и се оправи,а губи ли течност или не
  • 0
Автоморга-Мерцедес-0876/438-583
www.mercedes.mobile.bg

#3 krasch

krasch

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1103 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Горна Оряховица

Публикувано 23 януари 2010 - 16:07

Здравейте ,на някой случвало ли му се е сутрин да му светва лампата за течността за чистачките (при пълно до горе казанче) ? Свети си постоянно ! Паркирам .Минават часове .По късно през деня като тръгна не свети !!! И така е вече цяла седмица всеки ден !!! Джипа е МЛ 270 2004г



Проблема е лесно решим, източваш цялата течност, тогава се вижда датчика, ако на едно от крачетат има натрупано котлен камък, сваляш казанчето, вадиш датчика и с фина шкурка почистваш крачето и всичко е ОК.
Ако няма котлен камън по датчика, отиваш в Балкан стар купуваш нов, и упражнението е същото вадиш казанчето, и слагаш новия датчик.

Ако има нещо не ясно звънкай 0877260396.
  • 0

#4 bobivit

bobivit

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 21 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    GL 420 CDI 4 MATIC 2008г

Публикувано 23 януари 2010 - 17:47

Проблема е лесно решим, източваш цялата течност, тогава се вижда датчика, ако на едно от крачетат има натрупано котлен камък, сваляш казанчето, вадиш датчика и с фина шкурка почистваш крачето и всичко е ОК.
Ако няма котлен камън по датчика, отиваш в Балкан стар купуваш нов, и упражнението е същото вадиш казанчето, и слагаш новия датчик.

Ако има нещо не ясно звънкай 0877260396.

Благодаря за съветите само ще изчакам да се стопли малко за да пробвам че на тоя студ ...
  • 0

#5 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3954 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI facelift

Публикувано 23 януари 2010 - 18:14

Котлления камък обикновено пада ии с разтвор на оцет. ако не падне - пробваш с разтвор на сода и чак тогава се бориш с шкурка. Около 4-5 часа трябват на оцета или содата да подействат върху котления камък.
  • 0

#6 krasch

krasch

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1103 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Горна Оряховица

Публикувано 24 януари 2010 - 17:57

Котлления камък обикновено пада ии с разтвор на оцет. ако не падне - пробваш с разтвор на сода и чак тогава се бориш с шкурка. Около 4-5 часа трябват на оцета или содата да подействат върху котления камък.


Веско не съм много сигорен дали е котлен камък, или е нещо друго натрупано въз основа на елекролизата, която протича между двата електрода, затова е най-добре да го свали и очисти механично.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни