Търся сервиз в София, където да мога да сменя спирачната течност.
Започната от kdl, 21 яну 2010 - 17:49:06
31 мнения по тази тема
#16
Публикувано 22 януари 2010 - 18:54
Ами конкретно за течност - сменял съм я при него и нямам забележки...
Не го правиха с помпа (доколкото ми е споменът) а наливаха отгоре и източваха отдолу...
Но го правиха с тяхна течност - трябва да говориш със самия Петко дали ще стане.
Не го правиха с помпа (доколкото ми е споменът) а наливаха отгоре и източваха отдолу...
Но го правиха с тяхна течност - трябва да говориш със самия Петко дали ще стане.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#17
Публикувано 19 февруари 2010 - 14:08
Колега, смени ли спирачната течност?
Ако да, да попитам къде и какви са ти впечатленията?
Мерси!
Ако да, да попитам къде и какви са ти впечатленията?
Мерси!
#18
Публикувано 19 февруари 2010 - 15:38
Не съм още.
#19
Публикувано 10 ноември 2011 - 11:32
Да завърша историята след много време.
Спирачната течност я смениха в сервиза на Рашо на Първа Българска Армия, изцяло по ръчен тертип. В крайна сметка тази бутилка си отиде по предназначение.
Малко по-сложно е по-този начин, но поне е безпроблемно.
Иначе аз си ходя в МотоЕксперт на Симеоновско, където имат нормална машина, пълна с DOT4 течност на Castrol, ако не се лъжа. Наскоро колега от форума си смени на Мерца неговата там и няма проблеми.
Спирачната течност я смениха в сервиза на Рашо на Първа Българска Армия, изцяло по ръчен тертип. В крайна сметка тази бутилка си отиде по предназначение.
Малко по-сложно е по-този начин, но поне е безпроблемно.
Иначе аз си ходя в МотоЕксперт на Симеоновско, където имат нормална машина, пълна с DOT4 течност на Castrol, ако не се лъжа. Наскоро колега от форума си смени на Мерца неговата там и няма проблеми.
#20
Публикувано 10 ноември 2011 - 12:20
Иначе аз си ходя в МотоЕксперт на Симеоновско, където имат нормална машина, пълна с DOT4 течност на Castrol, ако не се лъжа. Наскоро колега от форума си смени на Мерца неговата там и няма проблеми.
Сподели ми в цифри , че съм се засилил и аз да правя същата процедура
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#21
Публикувано 10 ноември 2011 - 14:20
O, нямам си и представа. Аз правя много неща накуп обикновено и така ми излиза по-евтино.
Просто звънни и ги питай.
Просто звънни и ги питай.
#22
Публикувано 10 ноември 2011 - 15:09
Наско, аз също трябваше да мина през тази процедура - смяна на спирачна течност, защото като я провериха на Сервизната седмица и светеше - яко в червено уреда за проверка. Иначе една година я карама и никакви оплаквания от спирачната система - перфектна беше!
Мислих, мислих и къде - нали със спирачките шега не бива - право в БС - цена около 150лв общо труд и течност -дано не те излъжа нещо, имам я фактурата, трябва да видя.
Взех си колата и след смяната спирачките не са същите - педалът е един по-мек отколкото беше, но аз си викам - сигурно е от новата течност. Иначе течността е бистра сега. Не спира моментално при натискане и си има един ход от 4-5 пръста надолу при който колата почти не усеща да се спира и чаааааак като стигне почти до долу спира.
Днес за капак на един наклон трябваше да мина от паркинг на директна и нали трябваше да се натисне здраво педала - ужас - светна като коледна елха - esp, abs, bas, visit workshop. След рестарт се оправи, но сега съм в недоумение - нормално ли е да е мек педалът на спирачките и да не реагира моментално, Възможно ли е защото има останал въздух в системата?
Вече и аз не знам къде да ходя и на кой Господ да се оплаквам. Викам айде ще ида там - не е толкова по-скъпо, уж разбират от Мерцедес... Разбирам че стават грешки, но защо все на мен.
Обадих се на приемчика и той ми вика, елате другия Понеделник, но нещо друго е? не е от смяната. А аз съм просто убеден в обратното.
Мислих, мислих и къде - нали със спирачките шега не бива - право в БС - цена около 150лв общо труд и течност -дано не те излъжа нещо, имам я фактурата, трябва да видя.
Взех си колата и след смяната спирачките не са същите - педалът е един по-мек отколкото беше, но аз си викам - сигурно е от новата течност. Иначе течността е бистра сега. Не спира моментално при натискане и си има един ход от 4-5 пръста надолу при който колата почти не усеща да се спира и чаааааак като стигне почти до долу спира.
Днес за капак на един наклон трябваше да мина от паркинг на директна и нали трябваше да се натисне здраво педала - ужас - светна като коледна елха - esp, abs, bas, visit workshop. След рестарт се оправи, но сега съм в недоумение - нормално ли е да е мек педалът на спирачките и да не реагира моментално, Възможно ли е защото има останал въздух в системата?
Вече и аз не знам къде да ходя и на кой Господ да се оплаквам. Викам айде ще ида там - не е толкова по-скъпо, уж разбират от Мерцедес... Разбирам че стават грешки, но защо все на мен.
Обадих се на приемчика и той ми вика, елате другия Понеделник, но нещо друго е? не е от смяната. А аз съм просто убеден в обратното.
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#23
Публикувано 10 ноември 2011 - 15:17
Отвори всяка пробка на апаратите докато прокапе добре и си готов. Останало ти е малко въздух.
Никога не оставям магарето си в калта.
#24
Публикувано 10 ноември 2011 - 15:29
Мерси Дилянски за бързия отговор, може и така да е, но като не разбирам и не смея дори да изкажа предположение. А и не смея да пипам сам нищо, за да не стане като ида в Понеделник да не изляза аз виновен. Официален сервиз са в крайна сметка, от тях по-нагоре не би трябвало да има, а не са си свършили работата.
Малко съм ядосан - не са ли могли след смяната да я пробват да видят че педала е мек и не спира както трябва. Аз просто веднага го забелязах, но си помислих че е от новата течност и ще се оправи с времето. А и не е редно те тази преценка да я оставят на клиентите си. Това са спирачки все пак, не е течността за миене на стъклата, а и течността да е - пак не е добре.
С отстъпката от труда цената му е 55лв. на час без ДДС. Отидох да платя повече, защото смятах че ще я направят най-добре от всички. Дано да не ме карат да плащам за дооправянето.
Май темата е за друг раздел вече...
Малко съм ядосан - не са ли могли след смяната да я пробват да видят че педала е мек и не спира както трябва. Аз просто веднага го забелязах, но си помислих че е от новата течност и ще се оправи с времето. А и не е редно те тази преценка да я оставят на клиентите си. Това са спирачки все пак, не е течността за миене на стъклата, а и течността да е - пак не е добре.
С отстъпката от труда цената му е 55лв. на час без ДДС. Отидох да платя повече, защото смятах че ще я направят най-добре от всички. Дано да не ме карат да плащам за дооправянето.
Май темата е за друг раздел вече...
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#25
Публикувано 10 ноември 2011 - 21:36
Мммного странна тема...имайки предвид авторите писали тук...
Принципно DOT4+ ...това е ДОТ5.1 предлага я всеки реномиран производител...може оригинал може и ето тази ползвам аз
http://yacco-bulgari...ologation5.html има техничеки спецификации там
смених я сам потресаващо елементарно на мерцедес W210:
със спринцовка изтеглих течността в казанчето и го напълних с нова...после задна дясна гума свалям...внимателно отвивам пробката на спирачния цилиндър /резбата е добре да се накисне с течност външно да се отвие по-лесно...и да не се скъса/ отвива се и на самотек потича една гняс...след около 150гр потича нова течност затваряме и така спокойно обикаляме четирите спирачни цилиндъра /гуми/ течността сама тече на самотек не се помпа и не се пипат педали и нищо ...няма как да влезе въздух!!! Само се следи в казана да има нова течност...
Не забряваме на канал да цъкнем и пробката на помпата на амбреажа ако сме с ръчни скорости...и ТАМ се сменява течността и те така...100лв 1000лв...машини...дилъри... Петко...ала бала...
-накрая са осрали на колегата горе спирачките...с машина...нали...
литър yacoo 5.1 e около 27лв
Мога да го покажа как става безплатно
Принципно DOT4+ ...това е ДОТ5.1 предлага я всеки реномиран производител...може оригинал може и ето тази ползвам аз
http://yacco-bulgari...ologation5.html има техничеки спецификации там
смених я сам потресаващо елементарно на мерцедес W210:
със спринцовка изтеглих течността в казанчето и го напълних с нова...после задна дясна гума свалям...внимателно отвивам пробката на спирачния цилиндър /резбата е добре да се накисне с течност външно да се отвие по-лесно...и да не се скъса/ отвива се и на самотек потича една гняс...след около 150гр потича нова течност затваряме и така спокойно обикаляме четирите спирачни цилиндъра /гуми/ течността сама тече на самотек не се помпа и не се пипат педали и нищо ...няма как да влезе въздух!!! Само се следи в казана да има нова течност...
Не забряваме на канал да цъкнем и пробката на помпата на амбреажа ако сме с ръчни скорости...и ТАМ се сменява течността и те така...100лв 1000лв...машини...дилъри... Петко...ала бала...
-накрая са осрали на колегата горе спирачките...с машина...нали...
литър yacoo 5.1 e около 27лв
Мога да го покажа как става безплатно
#26
Публикувано 10 ноември 2011 - 22:14
Колега мога да ти сменя течността,както ти искаш,но с ръчна вакум помпа. Изтеглям старата течност отвсякъде и зареждам с новата. Обезвъздушавам и готово!
#27
Публикувано 10 ноември 2011 - 22:40
Привет на всички,
колегата, който Лилофф спомена май съм аз .
В Мотоексперт ми смениха течността за спирачките за 33 лева общо - с ДОТ4 Lokheed 1,5 литра.
Техникът, който се занимава беше много точен и ангажиран. Пак бих отишъл в МотоЕксперт.
Разликата при спирачките с преди е, че на светофар при натисната спирачка педалът почти не потъва.
Поздрави!
колегата, който Лилофф спомена май съм аз .
В Мотоексперт ми смениха течността за спирачките за 33 лева общо - с ДОТ4 Lokheed 1,5 литра.
Техникът, който се занимава беше много точен и ангажиран. Пак бих отишъл в МотоЕксперт.
Разликата при спирачките с преди е, че на светофар при натисната спирачка педалът почти не потъва.
Поздрави!
#28
Публикувано 10 ноември 2011 - 23:09
Да отбележа, че ако потъва на светофар на място на студено то има въздух в системата или други неща...по помпа и цилиндри...
А при спиране от 190км/ч потъва тогава когато течността е стара и овлажнена /силно хигроскопична е/ или от нереномиран производител...или НОВА не по спецификация!!!
при такива условия кипва течността и педала пропада и сещате се...
Та МЕРЦЕДЕС знаят какъв флуид трябва да е за спирачки и това не е ДОТ4! Тук е обяснено http://mb-info.ru/li...0_989_08_07.htm ... и кои спирачки се сменява течността с машина и стар диагноза - недоразумението SBC...и т.н.
за нормални абс спирачки да се закачат вакууми да се обезвъздушава малко е тинтири минтири...за час става смяната напълно безопасно от сам технически грамотен човек.
ДОТ4 не отговаря на МБ331.0 е работи си, но при ектремни спирания, високи скорости, тежка кола опасно е - трябва ДОТ4+ или ДОТ 5.1 горе в линка Yacco се вижда кипи при над 265 градуса целзии...ДОТ4 е 230 градуса и това ако са нови и "сухи"...
А при спиране от 190км/ч потъва тогава когато течността е стара и овлажнена /силно хигроскопична е/ или от нереномиран производител...или НОВА не по спецификация!!!
при такива условия кипва течността и педала пропада и сещате се...
Та МЕРЦЕДЕС знаят какъв флуид трябва да е за спирачки и това не е ДОТ4! Тук е обяснено http://mb-info.ru/li...0_989_08_07.htm ... и кои спирачки се сменява течността с машина и стар диагноза - недоразумението SBC...и т.н.
за нормални абс спирачки да се закачат вакууми да се обезвъздушава малко е тинтири минтири...за час става смяната напълно безопасно от сам технически грамотен човек.
ДОТ4 не отговаря на МБ331.0 е работи си, но при ектремни спирания, високи скорости, тежка кола опасно е - трябва ДОТ4+ или ДОТ 5.1 горе в линка Yacco се вижда кипи при над 265 градуса целзии...ДОТ4 е 230 градуса и това ако са нови и "сухи"...
Този пост е редактиран от polaris: 10 ноември 2011 - 23:19
#29
Публикувано 10 ноември 2011 - 23:31
Колега, как изглежда тази помпа, върши ли работа?Колега мога да ти сменя течността,както ти искаш,но с ръчна вакум помпа. Изтеглям старата течност отвсякъде и зареждам с новата. Обезвъздушавам и готово!
#30
Публикувано 11 ноември 2011 - 11:16
Да отбележа, че ако потъва на светофар на място на студено то има въздух в системата или други неща...по помпа и цилиндри...
При мен, освен че педалът потъва на място(докато стигне доста до долу където лови) се появи и друг проблем или си го е имало още след като съм си я взел - стоп светлините на колата светят постоянно - като коледна елха съм. Сега съм замразил колата до Понеделник и не я карам, че да видим какво може да й е.
Значи най-вероятно не са я обезвъздушили добре, а може ли аз понеже съм натискал по-силничко, за да спре все пак и да съм прецакал нещо от което да светят постоянно тия стоп светлини. Друга вариант за който се сещам е да е натрупала някаква грешка, която сега не се показва и да светят постоянно - запаля ли, светкат стоповете и те така...
I expect nothing. I fear no one. I am free.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни