Карсофт-7.4Упътване за работа ???
Започната от Lz1cbk, 08 яну 2010 - 19:00:54
43 мнения по тази тема
#16
Публикувано 22 март 2010 - 13:47
Carsoft 7.4 интерфейс с USB не знам да има. Има джаджи USB->RS232, ама изглежда не става с тях.
Аз Ето този мултиплексор харесах за $105, в България гледам, че го продават за 200лв.
Ама колата ми няма никакви проблеми, за какво ми освен за игра?
Аз Ето този мултиплексор харесах за $105, в България гледам, че го продават за 200лв.
Ама колата ми няма никакви проблеми, за какво ми освен за игра?
#17
Публикувано 22 март 2010 - 13:55
Хм...почти се бях навил за такава джиджавка, но след като е само на СОМ, няма какво да я правя
#18
Публикувано 22 март 2010 - 15:43
Колеги, има много варианти: използване на PCMCIA карта, преходник от USB->COM и т.н. Не виждам причина да не стане. Ако има някой ползващ програмата на лаптоп да сподели. Да не говорим, че един стар лаптоп с такъв порт е около 200лв. Можете да си го ползвате само за диагностика...всъщност не само
#19
Публикувано 22 март 2010 - 15:56
Аз ползвам на лаптоп... ненавиждам десктопи
Не виждам причина да пишем едно и също нещо, но щом трябва...
USB-COM преходник не върши никаква работа. Подарявам един, ако на някой му трябва.
PCMCIA карта е възможно да се получи. Чувал съм от надежден източник, че е успял да подкара 7.4 с карта за около 40лв.
Причината е че истинския COM порт е с променлив baud rate, докато емулирания не съвсем.
6.5 за БМВ с очите си видях как диагностицираше грешно през емулиран порт.
Но разбира се, никой не пречи на никой да открива топлата вода
Не виждам причина да пишем едно и също нещо, но щом трябва...
USB-COM преходник не върши никаква работа. Подарявам един, ако на някой му трябва.
PCMCIA карта е възможно да се получи. Чувал съм от надежден източник, че е успял да подкара 7.4 с карта за около 40лв.
Причината е че истинския COM порт е с променлив baud rate, докато емулирания не съвсем.
6.5 за БМВ с очите си видях как диагностицираше грешно през емулиран порт.
Но разбира се, никой не пречи на никой да открива топлата вода
#20
Публикувано 22 март 2010 - 17:57
Моят Мултиплекс е този :
http://www.bgsale.eu...ultiplexer.html
фирмата е българска, от Пловдив, цената за коледа беше 200 лв , сега не знам как е, не мога да отворя страницата .
Предполагам че е китайско производство, но е направено читаво. В цената влиза и Carsoft-7.4 + crack.
Работи много добре, аз лично съм доволен . В комплекта влизат и всички кабели . Повече от това няма какво да се иска.
Ползвам го с лаптоп със PCMCIA порт, на който си има RS 232 . Със софтуерни емулатори мисля че не върви ( USB-RS 232) .
лаптопи със RS232 се срещаха до скоро за стотина лева, но който си има гараж не е проблем и с десктоп да си го ползва, поне на десктопите със сигурносъ има RS 232 .
Поздрави,
Боби К.
http://www.bgsale.eu...ultiplexer.html
фирмата е българска, от Пловдив, цената за коледа беше 200 лв , сега не знам как е, не мога да отворя страницата .
Предполагам че е китайско производство, но е направено читаво. В цената влиза и Carsoft-7.4 + crack.
Работи много добре, аз лично съм доволен . В комплекта влизат и всички кабели . Повече от това няма какво да се иска.
Ползвам го с лаптоп със PCMCIA порт, на който си има RS 232 . Със софтуерни емулатори мисля че не върви ( USB-RS 232) .
лаптопи със RS232 се срещаха до скоро за стотина лева, но който си има гараж не е проблем и с десктоп да си го ползва, поне на десктопите със сигурносъ има RS 232 .
Поздрави,
Боби К.
#21
Публикувано 23 март 2010 - 11:06
Lz1cbk, китайски е и твоя, но явно е направен добре.
А имате ли представа с Carsoft-a може ли да се изследва състоянието на дюзите на стария дизел W210 E250D 20V? Дали се виждат детайли за дюзите както на по-новите CDI мотори? Че няколко пъти опитвам да намеря диагностик, който да ми провери дюзите (изпушва чернилка колата като я изпържа над 4000 оборота), но все ме отлагат "ела утре... ела вдугиден... ела следващата седмица..." Градско (свинско софийско) ми стига разхода 14/100, докато извънградско с 120км/ч не минава 7/100, което е малко странно.
А имате ли представа с Carsoft-a може ли да се изследва състоянието на дюзите на стария дизел W210 E250D 20V? Дали се виждат детайли за дюзите както на по-новите CDI мотори? Че няколко пъти опитвам да намеря диагностик, който да ми провери дюзите (изпушва чернилка колата като я изпържа над 4000 оборота), но все ме отлагат "ела утре... ела вдугиден... ела следващата седмица..." Градско (свинско софийско) ми стига разхода 14/100, докато извънградско с 120км/ч не минава 7/100, което е малко странно.
#22
Публикувано 23 март 2010 - 11:23
А имате ли представа с Carsoft-a може ли да се изследва състоянието на дюзите на стария дизел W210 E250D 20V?
Не е отговора. За твоя радост на тоя мотор няма електроники или са минимални.За да видиш състоянието им има няколко индиректни измервания но не знам кои се занимава с такива неща.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#23
Публикувано 23 март 2010 - 20:25
моя пък работи с преходник USB >RS232 без проблем ,
но въобще не може да се сравнява със стардиагнозата
но въобще не може да се сравнява със стардиагнозата
#24
Публикувано 23 март 2010 - 22:45
моя пък работи с преходник USB >RS232 без проблем ,
но въобще не може да се сравнява със стардиагнозата
Здравей колега,
Какъв е твоя и с обикновен преходник ли си работи? Евентуално пробвал ли си го директно вързан за СОМ порт и съответно някаква разлика забелязвал ли си?
Бях се навил да си взимам и аз един комплект, ама не искам да си взимам и друг комп
Мерси!
#25
Публикувано 24 март 2010 - 20:40
какво значи какъв модел
с мултиплексор
преходника е стандартен
и на ком порт съм го пробвал
разлика във функциите поне аз не съм забелязал
при дизелите трудно чете лайф параметрите
ама то при всички е така
с една дума става за обща диагностика
за по сериозни работи има други тестери
с мултиплексор
преходника е стандартен
и на ком порт съм го пробвал
разлика във функциите поне аз не съм забелязал
при дизелите трудно чете лайф параметрите
ама то при всички е така
с една дума става за обща диагностика
за по сериозни работи има други тестери
#26
Публикувано 24 март 2010 - 22:55
Под какъв е имах предвид китайски ли е или примерно някакъв там немски или нещо (изобщо не разбирам, просто по-нагоре стана дума за китайски, и-бей-ски и т.н.)
И евентуално да дадеш съвет от къде да си взема такъв, след като бачка с преходник.
Мерси!
И евентуално да дадеш съвет от къде да си взема такъв, след като бачка с преходник.
Мерси!
#27
Публикувано 25 март 2010 - 14:32
моя го купих от българия но като функционалност не ме задоволява карсофта
и за това си купих стардиагноза
купих го от една фирма от стара загора
ако имаш път насам звънни и ще пробваш моя
и ще те свържа
и за това си купих стардиагноза
купих го от една фирма от стара загора
ако имаш път насам звънни и ще пробваш моя
и ще те свържа
#28
Публикувано 25 март 2010 - 15:10
Мерси
#29
Публикувано 27 март 2010 - 13:43
Denislav,
не знам дали може Карсофт-а да диагностицира твойте дюзи, но нищо не пречи да се закачи и да се пробва какво и от кой модул може да се прочете . Във форума има колеги които са много по добре запознати с двигателите, нека споделят. При мене " живите данни " принципно ги чете всичките, но има и случаи в които не ще. По скоро ми казва че няма връзка с модула, което ми се е случвало и при диагностициране със скъпата професионална Стар диагноза. Явно нещо моят компютър на колата се държи странно и се успива...
и компютъра на самата кола също не е по-малко китайски от останалите китаизми ...
не знам дали може Карсофт-а да диагностицира твойте дюзи, но нищо не пречи да се закачи и да се пробва какво и от кой модул може да се прочете . Във форума има колеги които са много по добре запознати с двигателите, нека споделят. При мене " живите данни " принципно ги чете всичките, но има и случаи в които не ще. По скоро ми казва че няма връзка с модула, което ми се е случвало и при диагностициране със скъпата професионална Стар диагноза. Явно нещо моят компютър на колата се държи странно и се успива...
и компютъра на самата кола също не е по-малко китайски от останалите китаизми ...
#30
Публикувано 01 април 2010 - 16:26
Здравейте И аз мисля тези дни да купувам едно такова джадже за колата Колега liloff какво точно е твоето ? То не че са много моделите Интересува ме още може ли да трие SRS грешките? И както подозирах с преходник няма да става (въпреки, че има схеми в нета на устройства готови с USB).
Колата е W210 E290 Кое бихте ми препоръчали
Благодаря предварително.
Ако някой има нужда от помощ за софтуера да свирка , както и ком. портове имам по стари пс-та та можем да тестваме
Колата е W210 E290 Кое бихте ми препоръчали
Благодаря предварително.
Ако някой има нужда от помощ за софтуера да свирка , както и ком. портове имам по стари пс-та та можем да тестваме
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни