Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Карсофт-7.4Упътване за работа ???


  • Please log in to reply
43 мнения по тази тема

#1 Lz1cbk

Lz1cbk

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София, Красно Село
  • Автомобил:
    MB E220 cdi-2000g.

Публикувано 08 януари 2010 - 19:00

За много години на всички !

Да се похваля купих си един такъв Карсофт-7.4 комплект , :0_yahoo: но за съжаление няма абсолютно никакво описание за работа.Търсих из нета-нищо не намирам. http://www.bgsale.eu/mercedesmultiplexer.htmlНякой ако знае как се работи с това чудо да помага . Инсталацията на софта я направих според указанието . Разпечатил съм описание на всички OBD-II кодове,
лаптопа има истински сериен порт , и е със ХР. Вързал съм го със 38 пиновият кабел . Кои грешки се четат-аналогови или цифрови ?
Как точно става четенето ? И какво означават тези съкращения на системите-половината не са ми ясни :dontknow: Настроил съм порта , всичко изглежда да е ОК ( на пръв поглед) . Намирам се в София.


Нещо бъркам ли, какво ли...

Благодаря !
  • 0

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 януари 2010 - 19:16

Ако си с Е-класата, четеш дигигално.
Много от модулите просто ги нямаш инсталирани, не очкавай да може да диагностицира абсолютно целия лист от модули.

Пускаш дигитално на всички. После тези, при които има грешка ги четеш един по един.
После триеш грешките на модулите с грешки. Врътваш една обиколка на квартала.
Пускаш отновно диагностика на всички модули.
И ако отново са се появили грешки, четеш каква е точно тя, сядаш зад Google и почваш да търсиш "що е то?"

После и живите данни трябва да можеш да видиш.
Слагам ти 2 снимки за ориентир.
Успех, ако има нещо, питай!

Публикувано изображение Публикувано изображение
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#3 Lz1cbk

Lz1cbk

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София, Красно Село
  • Автомобил:
    MB E220 cdi-2000g.

Публикувано 08 януари 2010 - 20:00

Благодаря за изчерпателният отговор, колега !! Нещо аз тези "живи данни" не успявам да ги визуализирам , не знам поради каква причина.
Да, наистина за някои от модулите след опит за комуникация с тях ми връща отговор че не съществуват. Например под кое съкращение се крие управлението на автоматичната трансмисия ?
това така и не го разбрах.
утре сутринта ще текът проби, но се чудя дали не е добре да врътнеме една среща , стига на тебе да ти е удобно, разбира се .

аз съм принципно в района на Емил Марков, но мога да дойда навсякъде .

Поздрави,

Боби Костадинов
  • 0

#4 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 януари 2010 - 20:10

EGS е контрола на автоматика.
Eто още малко инфо за съкращенията: Аз съм с ръчни скорости и нямам опит от първа ръка.
http://www.carlogic....t-MB76CIS3E.pdf
http://www.carsoftsa...cedes/index.htm
Няма никакъв проблем да се видим, аз съм в Изток, но може да стане най-рано неделя вечер, че съм заринат до тогава.
Супер елементарно е, поиграй си, Google ги всички кодове от тази снимка, която съм ти пуснал да ги видиш кой за какво е и действай.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#5 Lz1cbk

Lz1cbk

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София, Красно Село
  • Автомобил:
    MB E220 cdi-2000g.

Публикувано 08 януари 2010 - 22:27

Още веднъж ти благодаря , колега !

Утре ще се боря.
  • 0

#6 Lz1cbk

Lz1cbk

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София, Красно Село
  • Автомобил:
    MB E220 cdi-2000g.

Публикувано 09 януари 2010 - 14:22

резултат след днешните проби- модулите ги прочитам, но за тези от тях които имат грешки, и пише че трябва да се прочете паметта им, не успявам да разбера по какъв начин ( от кое меню) се прави това. Разбирам от къде се трият грешките им, но не е редно да се трие без да се знае какво е... :dontknow:
един от модулите-управлението на скоростите например-казва че го няма, което не е вярно, но помня че и на стар диагнозата правеше такъва въртели понякога.

Никой друг ли не си е купил такъм мултиплекс :unsure:
  • 0

#7 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2098 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes SL350 2010 316hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 януари 2010 - 01:34

но за тези от тях които имат грешки, и пише че трябва да се прочете паметта им, не успявам да разбера по какъв начин ( от кое меню) се прави това. Никой друг ли не си е купил такъм мултиплекс :unsure:


Аз имам карсофт и когато има грешка и ти пише да прочетеш паметта се има предвид ръчно от менюто да избереш системата и да я тестваш само нея. Примерно направил си целия тест и ти излиза че на ESP имаш Error - тогава отиваш в менюто на digital test (или analog зависи от колата) и избираш да ти тества само ESP от менюто и ще ти покаже конкретно само кодовете за грешка на тази система.
  • 0

#8 boghidar77

boghidar77

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 1 Мнения:

Публикувано 27 януари 2010 - 14:37

Надявам се това да ти помогне.http://autodiag.hit....4_Manual_BG.doc
  • 0

#9 Lz1cbk

Lz1cbk

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София, Красно Село
  • Автомобил:
    MB E220 cdi-2000g.

Публикувано 21 март 2010 - 15:52

Дааа,
устройството работи отлично, много полезна вещ , само дето освен четене и триене, си трябва и доста свободно време за откриване причините за грешките...
Но както е коментирал чукчи препоръката да чете-" Я хачу стать писатель, не читетель " :closed-topic:
Времето взе да се позатопля и може пак да се позабавляваме . Днес се опитах да кодирам едно радио от Ц-класа, със ЦД, към моята Е-класа, и нещо не ще да работи.
Винаги изписва "PROD" на дисплея след 20 секунди работа, иначе след кодиране изписва че успешно кодирано.По вреем на кодиране изписва " Diagnose" на дисплея на радиото.
Някой борил ли се е с подобни неща да сподели ? :dontknow:
Да не би да бъркам нещо процедурата-правя го с D2B coding, избирам-Радио, пробвах и със Аудио Система-все същото. Не ще да се управлява от волана, на дисплея на борд компютъра
нищо не пише . Радиото е Бекер-Аудио-10 модел 6021 ( има го на снимките ) .

Поздрави,

Боби К.

Прикачени файлове


  • 0

#10 Denislav

Denislav

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 76 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 22 март 2010 - 10:34

За кодиране на радиото няма да мога да помогна.

Но я кажете откъде си купувате мултиплексорите. Ако е от ибей/китай не ви ли е страх да не си изгорите нещо по колата?
  • 0

#11 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 март 2010 - 12:05

За кодиране на радиото няма да мога да помогна.

Но я кажете откъде си купувате мултиплексорите. Ако е от ибей/китай не ви ли е страх да не си изгорите нещо по колата?

Баш китайски и баш перфектен си е моя ;) Нищо не изгаря. Отдавна си е изплатил себестойността.
Относно кодирането, не съм се сблъсквал с такъв проблем. Съжалявам, не мога да помогна.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#12 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 22 март 2010 - 12:36

За кодиране на радиото няма да мога да помогна.

Но я кажете откъде си купувате мултиплексорите. Ако е от ибей/китай не ви ли е страх да не си изгорите нещо по колата?


Споко ... и К линията и КАН бус са до 30 - 40 волта устоичиви. Е при добро желание винаги може да се направи нещо за изгаряне.....
Иначе и китаиците се понаучиха и ги правят но ако си купуваш такова нещо огледаи се за такова без мултиплексора - в доста случаи тои бърка нещата щото слагат някакви хаивански чипове -имаедни дет са с релета ,малк кат телефонна централа щракат ама е по добре,а такива без мултиплексор -ще си местиш на биксата ръчно на кои пин с кои модул да комуницира и си готов - такмо няма да се чудиш има ли го тоя модул ,няма ли го ...
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#13 Silverstar

Silverstar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1995' Mercedes Benz W202 C200 Elegance
    1992' Mercedes Benz W201 190 - 1.8 - R.I.P.
    1986' Ford Sierra - 1.6

Публикувано 22 март 2010 - 12:37

Баш китайски и баш перфектен си е моя ;) Нищо не изгаря. Отдавна си е изплатил себестойността.
Относно кодирането, не съм се сблъсквал с такъв проблем. Съжалявам, не мога да помогна.


А твоя откъде си го купи и какъв е, ако има някакви отличителни неща? Горе долу каква е цената относително?
Колебая се дали и аз да не си купя и затова питам.

Мерси!
  • 0

#14 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 март 2010 - 12:45

Ами от някакъв аукцион в eBay... мисля.
Отличителното е, че е с чантичка за носене и е много приятна изработка.
Цена 100ина лв. беше
Не се заблуждавай че ще проработи с USB конвертор. Иска си нормален 9пинов COM порт ;)
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#15 Silverstar

Silverstar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1995' Mercedes Benz W202 C200 Elegance
    1992' Mercedes Benz W201 190 - 1.8 - R.I.P.
    1986' Ford Sierra - 1.6

Публикувано 22 март 2010 - 13:34

Е тук вече нацелих гредата... на компа ми нямам СОМ порт.
Вариант с USB среща ли се?
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни