Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

abs


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 ulian_p

ulian_p

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 2 Мнения:
  • Автомобил:
    Mercedes 190E 1991

Публикувано 21 декември 2009 - 19:18

Здравейте имам следният проблем с колата 190Е 2,3 в движение ми святка лампата за ABS-са когато си иска свети понякога гасне.Когато не свети съответно имам ABS.Напръсках всички букси с контактен спрей но си е същото, пробвах със друг работещ компютър , сменях датчиците на предните колела пак така.Можели да ми дадете някакъв съвет сще съм ви благодарен за което.
  • 0

#2 Kunev

Kunev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 428 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Автомобили, High-End Audio, Компютри
  • Автомобил:
    W124 250d 93`
    OM602.912

Публикувано 21 декември 2009 - 20:19

1-ви вариант е да си пропуснал си някоя връзка.

2-ри вариант е да има проблем в кабелите към датчиците /външните/

Аз се сещам за това но сигурно има и още.

Успех

 
  • 0
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.  

#3 Lusco

Lusco

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 583 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.5D комби автоматик

Публикувано 21 декември 2009 - 22:24

С контактният спрей няма 100% гаранция че ще се оправи лошата връзка. Датчикът следи главината дали се върти. На нея има зъбчета като шлици. Трябва да има и на задните главини. Немецът е предвидил зацапването на шлиците и се е погрижил да са добре защитени от кал и боклуци. Сваляй ги и светкай в дупките да видиш като въртиш чисто ли е. Да има там проблем е много малко вероятно, но не невъзможно. Предполагам лоша връзка, закъсан кабел от компютъра до датчиците или студена спойка в куплунгите / на Мерцедес всички връзки в куплунгите са със спойки/ . Успех!
  • 0

#4 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 5337 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 21 декември 2009 - 23:31

отзад няма датчици с гривни на главините, а е само 1 на дифа.
Възможно е зацапването на гривните на предните главини и от там дава грешки.

Случайно, като светне лампата на АБС-а, да ти се променя работата на двигателя?
  • 0

#5 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 22 декември 2009 - 07:38

Колегите са дали всички варианти за проблеми по АБС-а.
Аз искам да добавя нещо, което не е много вероятно и ми се е случвало с Опел: кабела от бобината към дистрибутора(делкото) беше с прегоряло уплътнение и по някаква причина лежеше върху блока на АБС-а. Та от време на време като го чукне некоя искра и АБС-а полудее. След смяна на кабле и промяна на позицията му всичко си заспа. При МБ не съм срещал такъв проблем, ама ако е имало побългаряване не е лошо да се провери възможността.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#6 anarchymisc

anarchymisc

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 163 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен/София
  • Автомобил:
    W124 250DTurbo '92
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 декември 2009 - 18:37

отзад няма датчици с гривни на главините, а е само 1 на дифа.
Възможно е зацапването на гривните на предните главини и от там дава грешки.

Случайно, като светне лампата на АБС-а, да ти се променя работата на двигателя?


Ако оборотите падат, залагам на релето за пренапрежение (и аз:))
  • 0

#7 ulian_p

ulian_p

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 2 Мнения:
  • Автомобил:
    Mercedes 190E 1991

Публикувано 23 декември 2009 - 21:24

Направо съм изумен от итереса и от вашата бърза намеса,за което съм Ви много благодарен .През почивните дни ще пробвам всички варианти, между другото искам да кажа ,че оборотите не се променят, но ми се струва ,че когато лампата не свети и натисна спирачка по някога ми връща педала без да се влачат колелата. Просто се включва ABS- без да има за какво, но рядко.
Желая Ви весели празници и успех
  • 0

#8 kombi124d

kombi124d

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 805 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Бяла техника на колела

Публикувано 23 декември 2009 - 21:42

А да попитам с тоците как си?акумулатор,алтернатор,реле зареждане?защото в оригиналната книжка пише,че при проблем с изброените неща,ще светне първо лампата на ABS и накрая лампата на акумулатора ;)
  • 0
Публикувано изображение
В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!

#9 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 443 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 февруари 2010 - 20:09

Здравейте,днеска поради снеговалежа малко позакъсах на едно нагорнище и с повече газ и много боксуване едвам го изкачих но през това време ми светна ламапата за ABS-a и след тва като натиснах спирачката не работеше,изгасих колата и пак я запалих и угасна лампата пробвах този път ABS-a работеше.Колата я имам от 2 години и за 1-ви път ми се случва.W124 200E-16 Можели някой да ми каже дали е възможно от студа или от многото буксуване въпреки че ми се струва че няма много логика да е от това ама все пак да питам.
  • 0

#10 Пламен 223

Пламен 223

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 12 Мнения:
  • Автомобил:
    E 200-1990

Публикувано 27 октомври 2010 - 13:11

аз залагам на релето зад акумулатора и аз имах такъв проблем АБС си работеше когато иска и лампата светеше
свалих релето разглобих го и му припоих връзките и се оправи имаше студена споика
  • 0

#11 капоне

капоне

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Град:Свищов
  • Автомобил:
    w124 1989 200

Публикувано 19 март 2011 - 20:08

Малко закъсняло, но: Колега ulian_p Имам същия проблем. При мене обаче симптома с връщането на педала без да има за какво е почти постоянно. Дори съм отворил нова тема по случая. Помеже колегите ми дадоха съвети като твоите ще пиша когато направя профилактиката. Само ще добавя понеже не са писали колегите ,че трябва да си свалиш и релетата зад акумулатора и да видиш дали не са им зацапани бушончетата и дали спойките са добре :)
Успех и приятно шофиране.
  • 0

#12 milenm

milenm

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 152 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък
  • Автомобил:
    друг
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 март 2012 - 17:22

Колегите са дали всички варианти за проблеми по АБС-а.
Аз искам да добавя нещо, което не е много вероятно и ми се е случвало с Опел: кабела от бобината към дистрибутора(делкото) беше с прегоряло уплътнение и по някаква причина лежеше върху блока на АБС-а. Та от време на време като го чукне некоя искра и АБС-а полудее. След смяна на кабле и промяна на позицията му всичко си заспа. При МБ не съм срещал такъв проблем, ама ако е имало побългаряване не е лошо да се провери възможността.

+ 1 за мястото на централния кабел от бубината! При мен беше дискотека с тази ABS лампа и датчиците на дифа. Нов кабел с датчик смяна и проверка на другите. Презапояване на всички спойки на релето за пренапрежение. Смяна реле с 2 други от морга за по 10 лева. Смяна с ново оригинално ма МБ от Авто + за 72 лева. Същата работа... Централният кабел от бубината лежеше върху ABS модула. Преместих го да не се допират и всичко си дойде на мястото. Много БЛАГОДАРЯ на колегата 'mradulov'!!!
  • 0

Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни