abs
Започната от ulian_p, 21 дек 2009 - 19:18:58
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 21 декември 2009 - 19:18
Здравейте имам следният проблем с колата 190Е 2,3 в движение ми святка лампата за ABS-са когато си иска свети понякога гасне.Когато не свети съответно имам ABS.Напръсках всички букси с контактен спрей но си е същото, пробвах със друг работещ компютър , сменях датчиците на предните колела пак така.Можели да ми дадете някакъв съвет сще съм ви благодарен за което.
#2
Публикувано 21 декември 2009 - 20:19
1-ви вариант е да си пропуснал си някоя връзка.
2-ри вариант е да има проблем в кабелите към датчиците /външните/
Аз се сещам за това но сигурно има и още.
Успех
2-ри вариант е да има проблем в кабелите към датчиците /външните/
Аз се сещам за това но сигурно има и още.
Успех
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
#3
Публикувано 21 декември 2009 - 22:24
С контактният спрей няма 100% гаранция че ще се оправи лошата връзка. Датчикът следи главината дали се върти. На нея има зъбчета като шлици. Трябва да има и на задните главини. Немецът е предвидил зацапването на шлиците и се е погрижил да са добре защитени от кал и боклуци. Сваляй ги и светкай в дупките да видиш като въртиш чисто ли е. Да има там проблем е много малко вероятно, но не невъзможно. Предполагам лоша връзка, закъсан кабел от компютъра до датчиците или студена спойка в куплунгите / на Мерцедес всички връзки в куплунгите са със спойки/ . Успех!
#4
Публикувано 21 декември 2009 - 23:31
отзад няма датчици с гривни на главините, а е само 1 на дифа.
Възможно е зацапването на гривните на предните главини и от там дава грешки.
Случайно, като светне лампата на АБС-а, да ти се променя работата на двигателя?
Възможно е зацапването на гривните на предните главини и от там дава грешки.
Случайно, като светне лампата на АБС-а, да ти се променя работата на двигателя?
#5
Публикувано 22 декември 2009 - 07:38
Колегите са дали всички варианти за проблеми по АБС-а.
Аз искам да добавя нещо, което не е много вероятно и ми се е случвало с Опел: кабела от бобината към дистрибутора(делкото) беше с прегоряло уплътнение и по някаква причина лежеше върху блока на АБС-а. Та от време на време като го чукне некоя искра и АБС-а полудее. След смяна на кабле и промяна на позицията му всичко си заспа. При МБ не съм срещал такъв проблем, ама ако е имало побългаряване не е лошо да се провери възможността.
Аз искам да добавя нещо, което не е много вероятно и ми се е случвало с Опел: кабела от бобината към дистрибутора(делкото) беше с прегоряло уплътнение и по някаква причина лежеше върху блока на АБС-а. Та от време на време като го чукне некоя искра и АБС-а полудее. След смяна на кабле и промяна на позицията му всичко си заспа. При МБ не съм срещал такъв проблем, ама ако е имало побългаряване не е лошо да се провери възможността.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#6
Публикувано 22 декември 2009 - 18:37
отзад няма датчици с гривни на главините, а е само 1 на дифа.
Възможно е зацапването на гривните на предните главини и от там дава грешки.
Случайно, като светне лампата на АБС-а, да ти се променя работата на двигателя?
Ако оборотите падат, залагам на релето за пренапрежение (и аз)
#7
Публикувано 23 декември 2009 - 21:24
Направо съм изумен от итереса и от вашата бърза намеса,за което съм Ви много благодарен .През почивните дни ще пробвам всички варианти, между другото искам да кажа ,че оборотите не се променят, но ми се струва ,че когато лампата не свети и натисна спирачка по някога ми връща педала без да се влачат колелата. Просто се включва ABS- без да има за какво, но рядко.
Желая Ви весели празници и успех
Желая Ви весели празници и успех
#8
Публикувано 23 декември 2009 - 21:42
А да попитам с тоците как си?акумулатор,алтернатор,реле зареждане?защото в оригиналната книжка пише,че при проблем с изброените неща,ще светне първо лампата на ABS и накрая лампата на акумулатора
В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!
#9
Публикувано 02 февруари 2010 - 20:09
Здравейте,днеска поради снеговалежа малко позакъсах на едно нагорнище и с повече газ и много боксуване едвам го изкачих но през това време ми светна ламапата за ABS-a и след тва като натиснах спирачката не работеше,изгасих колата и пак я запалих и угасна лампата пробвах този път ABS-a работеше.Колата я имам от 2 години и за 1-ви път ми се случва.W124 200E-16 Можели някой да ми каже дали е възможно от студа или от многото буксуване въпреки че ми се струва че няма много логика да е от това ама все пак да питам.
#10
Публикувано 27 октомври 2010 - 13:11
аз залагам на релето зад акумулатора и аз имах такъв проблем АБС си работеше когато иска и лампата светеше
свалих релето разглобих го и му припоих връзките и се оправи имаше студена споика
свалих релето разглобих го и му припоих връзките и се оправи имаше студена споика
#11
Публикувано 19 март 2011 - 20:08
Малко закъсняло, но: Колега ulian_p Имам същия проблем. При мене обаче симптома с връщането на педала без да има за какво е почти постоянно. Дори съм отворил нова тема по случая. Помеже колегите ми дадоха съвети като твоите ще пиша когато направя профилактиката. Само ще добавя понеже не са писали колегите ,че трябва да си свалиш и релетата зад акумулатора и да видиш дали не са им зацапани бушончетата и дали спойките са добре
Успех и приятно шофиране.
Успех и приятно шофиране.
#12
Публикувано 25 март 2012 - 17:22
+ 1 за мястото на централния кабел от бубината! При мен беше дискотека с тази ABS лампа и датчиците на дифа. Нов кабел с датчик смяна и проверка на другите. Презапояване на всички спойки на релето за пренапрежение. Смяна реле с 2 други от морга за по 10 лева. Смяна с ново оригинално ма МБ от Авто + за 72 лева. Същата работа... Централният кабел от бубината лежеше върху ABS модула. Преместих го да не се допират и всичко си дойде на мястото. Много БЛАГОДАРЯ на колегата 'mradulov'!!!Колегите са дали всички варианти за проблеми по АБС-а.
Аз искам да добавя нещо, което не е много вероятно и ми се е случвало с Опел: кабела от бобината към дистрибутора(делкото) беше с прегоряло уплътнение и по някаква причина лежеше върху блока на АБС-а. Та от време на време като го чукне некоя искра и АБС-а полудее. След смяна на кабле и промяна на позицията му всичко си заспа. При МБ не съм срещал такъв проблем, ама ако е имало побългаряване не е лошо да се провери възможността.
Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни